I think you're crazy, baby
I think you're crazy, baby
-------Bence sen delisin bebeğim
Bence sen delisin bebeğim
~~~~~~~"Yani anladığım şey doğruysa eğer hem OKB'n vardı hem de turuncu saçlıları öldüren tatlı bir seri katildin ve psikoloji raporun var diye hapse hiç girmedin mi?" dedi Jimin. Yoongi kafa salldıktan sonra konuştu: "Yani benim de anladığım şey doğruyduysa eğer hem narsistik kişilik bozukluğun vardı hem de yeşil saçlıları öldüren bir seri katildin ve psikoloji raporun vardı diye hapse hiç girmedin mi?" Jimin başını salladı ve Yoongi'ye yaklaştı. "Birbirimize karşı dürüst olduğumuz için mutluyum." dedi. Yoongi Jimin'e daha çok yaklaştıktan sonra kulağına doğru eğildi ve fısıldadı: "Bence kurbanlarımız bizi birbirimize kavuşturdu. Hastalıklarımız bizi şifaya, en değerli ilaçlarımıza kavuşturdu. Turuncular seni bana getirdi." Jimin Yoongi'den biraz uzaklaştıktan sonra gülümsedi ona karşı.
İkisi de bugünün geleceğini, birbirlerine hayatlarındaki her şeyden bahsetmeleri gerektiğini biliyorlardı ama bundan sonra daha iyi olacaklarını düşünmemişlerdi. Her ikisi de eski hastalıklarından bahsettikten sonra karşı tarafın onu istemeyeceğini düşünüyordu ama hayat siz plan yaparken oyun kurandır ve onlara karşı iyi olmayı tercih etmişti. Hayat bu sefer cidden onların yüzüne gülmüştü.
Jimin liseye geçtikten sonra psikolojik hasta olduğunu öğrenmişti. Okulda bu yayılınca kimse onunla konuşmak istemedi ama Jungkook onunla arkadaş oldu. Jungkook'un ilkokuldan beri arkadaşı olan Taehyung da bu vesileyle onlarla tanıştı. Lisenin 2. senesinde, lise son sınıfa giden Seokjin ile tanıştılar ve o zamandan beri arkadaşlardı. Lise son sınıfta Jimin okulda yeşil saçlı biriyle tanıştı ve kendisinden daha güzel olduğunu düşündü. Kimsenin ondan daha güzel olabileceğini kaldıramayan bünyesi yüzünden bir cinayet işledi. Psikoloji raporu olması sebebiyle duruşmadan kurtuldu. O zamandan sonra daha çok insanların kötü sözleriyle ve davranışlarıyla karşı karşıya geldi. O zamanda bile diğer üçlü onunlaydı. Destek olmaya çalıştılar. Hepsi bir aradayken Jimin'i olduğu gibi kabul eden bir grup oluşmuştu ve hep birlikte hem ona destek olup hem de hastalığı yenebilmesi için çabalamışlardı ta ki son zamanlarda Jimin Yoongi ile tanışana kadar.
Yoongi de Jimin'den farksız değildi. Yoongi, ona lise 3. sınıfta OKB tanısı konduğu zaman kabullenemedi bunu. Çocukluk arkadaşı ve kendisinden hoşladığından emin olduğu arkadaşı Hoseok ona destek olmaya çalıştı. Kendi hayatını hiçe sayarak sadece Yoongi'ye odaklanmak istedi. Lisenin başlarında tanıştıkları Namjoon da o süreç boyunca Yoongi ileydi. Hastalığını öğrendikten sonra ona destek olmaya çalıştı. Hayat üçü için başta çok zordu çünkü Yoongi her şeyi takıyordu. Aşırı dobraydı. Bir şeyin olmasını isterse onun olması için elinden geleni yapardı.
Lise mezuniyetlerinin olduğu gece Yoongi turuncu saçlı bir çocuk gördü partide. Gözlerini kanattığını ve gerçeğe uygun olmadığını düşündüğü bu saç rengi onu çok kışkırtmıştı. Çocukla gecenin sonunda kavga etmenin de getirisi günü kötü bitirmelerine sebep oldu. Yoongi yanlışlıkla bir cinayet işledi. İşlediği ilk cinayet olmasına rağmen suçluluk duymuyordu. Psikolojik hasta olması yüzünden raporu onu ceza almaktan kurtarmıştı ve o günden itibaren turuncu saçlıların göz zevkini bozmasını bahane ederek hepsini teker teker öldüreceğinden emin bir şekilde hayatına devam ediyordu ta ki Jimin ile tanışana kadar.Jimin Yoongi'nin gözlerine bakarken yaklaştı biraz daha. Aradaki yaklaşık 10 cm ikisi için de nefes seslerinin en rahat duyulduğu ve iyi hissettikleri mesafe oldu. Jimin bir kere daha Yoongi'nin gözlerinin içine baktı. Yoongi en başta bakışlarını kaçırsa bile tekrar birleştirdi kahvelerini diğerininkilerle. Jimin bunun bir evet olduğunu düşündüğü için ikinci defa dudaklarını buluşturdu karşısındaki vanilyalı mandalina koktuğunu düşündüğü çocukla.
_______
Vanilyalı mandalina...
Bunu mutlaka denemeniz gerekiyor...
İnsana güzel bir his veriyor...Yarın okul açılıyor ve uzun zamandır atmadığımın farkındayım. Sadece küçük bi duygusal çöküşteydim. O yüzden de güzel yazamamış olabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're The Only Good Thing In My Life | YoonMin
Fanfiction"Sanırım turuncu kafalıları öldürmeyi bırakmalıyım" "Sanırım yeşil kafalıları öldürmeyi bırakmalıyım"