Bir Yeni Nefesle Umut

258 19 5
                                    

(Not:Asi Çeşmeye geldiğinde bir aylık hamile olduğu için zaman atlamamız sadece sekiz aydır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Not:
Asi Çeşmeye geldiğinde bir aylık hamile olduğu için zaman atlamamız sadece sekiz aydır.)

Aylar geçmişti,

Tam tamına sekiz ay,

Gecesini gündüzünü anlayamadığı sekiz ay,

Asi'siz geçen anlamsız koca sekiz ay.
Lafta söylemesi ne kadar kolay geliyordu ama bir de yaşayana sormak gerekiyordu bunu...

Ela gözleri göğe kaydı.

Gökyüzü yangın yeriydi, öyle bir turunculuk öyle bir şölen vardı.

Fakat asıl yangın şöleni kendi içindeydi.

Derin bir nefes alıp verdi, ama içinde ki sıkışmışlık hissi O gittiğinden beri geçmek bilmiyordu.

"Çağla?"

"Efendim?" diyerek yerinde dikleşti Çağla.

Alaz yardım istercesine baktı ikizine
"Nefes alamıyorum" dedi güçsüz sesiyle.

Eskisine göre daha sakindi, buna gittiği psikolok ve vücudundan arındırmaya başladığı maddelerin de etkisi vardı.

Tedaviye başlamıştı başlamasına ama hala arada alkole sığındığı vakitler oluyordu. Göğsünde ki sıkışıklık bazen ciddi anlamda nefes aldırmıyordu çünkü, bir şeylere sığınmak, aklının dağılması ona nefes alacak boşluk bırakıyordu.

Artık o kadar fevri davranmasa da, yüzünde hala renk yoktu. Yüzünde ki tüm rengi almışlardı sanki,
yada hayatında ki...

Çağla duyduğuyla daha da çaresiz baktı ikizine, elinden ne gelir bilmiyordu. Sadece cümleler akar giderdi aralarında ama bu ona ne kadar iyi gelirdi.

Daha fazla dayanamadı.
Omzundan tutarak çekti kollarına, başını omzuna yaslanmasını sağladı.

Cehennemin dibindeydiler, Alaz'ın daimi mekanı haline gelmişti şu geçen aylarda. Gün batıyordu ve eski koltukta yanan ateşin önünde oturuyorlardı. Çağla vakti oldukça Alaz'ı yalnız bırakmak istemiyordu ama onu bunaltmaktan da korkuyordu.

"Biliyorum ne dersem diyeyim içinde ki acı dinmez, göğsünde ki ağrı yok olmaz ama bazı gerçekleri söylemek zorundayım. Asi gitti, evet ama onu bulacaksın, sadece şuan değil. Ne yapıp edip onu bulacağını herkes biliyor, buna Asi de dahil. Onun için Dünyayı yerinden mi oynatırsın yoksa yakar mısın bilemem ama kendini bir şekilde affettireceğini de biliyorum, herkes biliyor. Yani uzaklarda bir yerde hala Asi ve Alaz diye bir gelecek var. Beraber olmanız, aile olmanız için bir ihtimal var, benim aksime."

Alaz duyduklarıyla başını omzundan kaldırdı. Kısılmış ela gözleriyle Çağla'ya baktı tüm odağıyla. Şu ana kadar onunla konuşan herkesin aksine çok daha farklı bir dilde konuşuyordu. Kendisinin anlayacağı bir dilde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SmyrnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin