Kapitola 1

115 8 5
                                    

Zobudila som sa na nepríjemne pisklavý zvuk budíka. Otvorila som oči a vypla ho. Zase do školy pomyslela som si a povzdychla si. Nenávidim školu. Ak by som mala použiť konkrétne slovo čo mi tam robia tak by to znelo ako šikanovanie. Parta chalanov z ročníku vyššie odo mňa sa mi furt smeje, nadávajú mi a podobne. Už sa mi nečudujte prečo sa mi tam nechce. Takže volám sa Melissa Adamsová a mám 16 rokov. Som blondína s hnedo-zelenými očami, ťažko povedať čo je to za farbu. Som jedináčik a žijem s otcom lebo mama mi umrela. Človek by povedal, že sa bude snažiť aby nestratil aj mňa no on je doma možno dvakrát za týždeň a keď je náhodou tu tak je ožratý. Vkuse na mňa vrieska akoby som som bola jeho slúžka. Som rada, že je tak málo doma. Keby som toto musela znášať každý deň, tak ma môžu rovno priniesť na psychiatriu. Dnešok bol bohužiaľ ten deň kedy bol doma. Rýchlo som sa prezliekla, umyla a išla som do školy. Mám aj vlastné auto. Nie sme práve chudobní. Obula som si topánky a potichu odišla z domu. Strčila som kľúč do zapalovania a vyrazila do školy. Zaparkovala som a so stiahnutým žalúdkom som išla do svojej triedy. Sadla som si úplne do zadu a čakala som kedy začne hodina. O pár minút zazvonilo a do triedy vošiel učiteľ angličtiny. Všetci sme sa postavili na znak pozdravu a naspäť si sadli. Hodina sa vliekla strašne pomaly. Zrazu niekto rozrazil dvere a všetky oči sa presmerovali nejakého chalana. Mal čierne vlasy, ktoré mal nagélovane, jeho oči boli žiario modré a na ruke mal asi tetovanie. Musím uznať, že bol pekný.,,Pán Morgan, že sa vám vôbec uráčilo."zavrčal učiteľ keď ho uvidel.,,Trieda toto je váš nový žiak Michael Morgan"povedal a skupinka vyfintených barbin si začali niečo medzi sebou hovoriť. Steve mu nevenoval žiadnu pozornosť. Hľadal miesto kam si sadnúť. Zrak mu padol na mňa. Všimla som si ako sa ku mne priblížil a sadol si na miesto vedľa mňa. Pár báb hodilo na mňa nenávistný, ale potom a ďalej venovali Michaelovi. Hodil pár učebníc na lavici a z vrecka si vytiahol mobil.,,Pán Morgan, môžete láskavo odložiť ten mobil?"povedal učiteľ nahnevane.,,A môžete na vy láskavo nekomdovať."povedal Michael dosť podráždene. Učiteľ zalapal po dychu a chcel niečo povedať no vyrusil ho hlasný smiech spolužiakov.,,Ticho!"zakričal a všetci prestali.,,Morgan, okamžite do riaditelne."zrukol učiteľ až som sa zľakla. Michael si zobral svoje veci a otrávene odišiel z triedy.,,Tak, môžeme pokračovať."povedal už kludnejšie. No ja som sa nemohla sústrediť. Stále som nad ním rozmýšľala. Prečo si sadol zrovna ku mne? Veď je tu ešte dosť miest. Nevyzerá trikrát spoločensky a moje miesto je úplne vzadu, takže som prišla asi na dôvod. Učiteľ išiel písať niečo na tabuľu, tak som si otvorila zošit a písala si poznámky. Deň ubiehal strašne pomaly. Po vyučovaní som vyšla z triedy a zastavila ma moja najlepšia kamoška Stela, ktorá je o ročník vyššie ako ja.,,Tak,"začala.,,Počula som, že vám do triedy nastúpil nejaký fešák."povedala s úškrnom na tvári.,,Hej."povedala som.,,Trochu to rozvi. Napríklad ako sa volá a vyzerá."povedala a čakala kedy už začnem.,,Volá sa Michael Morgan, má čierne vlasy s modrými očami,"snažila som si ešte v duchu rozpamätať jeho výzor.,,A zdá sa mi, že ma na ruke tetovanie."povedala som.,,Preboha v mojich predstavách je to poriadný sexoš."povedala a zahryzla si do pery.,,Ušetri ma tvojich predstáv čo s ním chceš robiť."zasmiala som sa.,,Ja idem ešte na záchod počkaj ma vonku."povedala a odpochodovala. Poslúchla som a išla von. Nadýchla som sa čerstvého vzduchu a užívala si chladný vzduch. Zrazu som pocítila teplý dych na mojom krku.,,Aké bolo vyučovanie?"opýtal sa ma niekto potichu. Rýchlo som trhla hlavou a uvidela som Michaela.,,Preboha, nemôžeš ľudí takto strašiť."snažila som sa zalapať po dychu.,,A prečo tu ešte si?"opýtala som sa. Veď už je konečne po vyučovaní.,,Musím zostať po škole?"povedal a ja som prikývla. Z vrecka si vybral škatuľku cigariet a ponúkol ma.,,Nie ďakujem, ja nefajčím."povedala som a čakala kedy už konečne Stela príde. Neviem prečo, ale bola som z neho nervózna. Nepokojne som začala prešlapovať keď už konečne prišla.,,No už poďme,"začala no keď uvidela Michaela hneď zastavila.,,Ahoj, ja som Stela."povedala nespúšťajúc z neho oči.,,Michael."povedal a pozrel sa na mňa.,,Ja viem kto si moja kamarátka Lissa,"povedala a ukázala na mňa.,,Mi už o tebe rozprávala."povedala usmievajúc sa naňho.,,Héj? A čo ti povedala?"opýtal sa prekvapene.,,Povedala mi ako sa voláš, vyzeráš a povedala o tebe, že si veľmi pekný."povedala s úsmevom.,,To si povedala ty."obraňovala som sa.,,Áno, ale ty si so mnou súhlasila."celá som sčervenela. Toto už zaprieť nemôžem. Všimla som si ako sa Michael zaškeril.,,Tak ja už musím ísť."povedal s úškrnom a zahasil svoju cigaretu. Keď odišiel som po nej vyštartovala.,,Načo si mu to hovorila? Vieš ako som sa cítila?"povedala som naštvane.,,Prepáč, ale pomáhala so ti ho zbaliť."povedala ako samozrejmosť.,,Nemusíš mi pomáhať, lebo ja nikoho nebalím."precedila som pomedzi zuby.,,Okey."zdvihla ruky do obranného gesta.,,Pôjdeme na nákupy?"ja som nad jej nápadom len pokročila nos. Nie som ten typ čo chodí vkuse na nákupy.,,No tak, tebe nezaškodí keď si kúpiš niečo nové."povedala prezerajúc moje oblečenie a ja som si len povzdychla. Nakoniec som na to pristúpila. Asi po troch hodinách sme už konečne išli domov. Donútila ma kúpiť si nejaké tielko s veľkým výstrihom a ešte nejakú úzku sukňu. Dúfala som, že otec není doma. Potichu som odomkla dvere a hľadala nejaké známky, že tu je tu. Našťastie bol preč. Išla som do svojek izby a tam si vyložila oblečenie, ktoré pochybujem, že si vôbec niekedy oblečiem. Z chladničky som si vytiahla jogurt a z poličky zase lyžičku. Rýchlo som ho zjedla a išla do svojej izby. Tam som sa prezliekla do pyžama a ľahla si do postele. Zatvorila som oči a zaspala som.

Tak napísala som nový príbeh. Prosím napíšte či pokračovať alebo nie.
Z láskou Sophi.

Love me (SK)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ