Kapitola 8

39 3 3
                                    


Zo skrine som si vytiahla riflové kraťase a tričko s krátkym rukávom. Obliekla som si veci a išla do kúpeľne. Tam som si na mihalnice naniesla špirálu, oči som zvýraznila s ceruzkou a na pery som si naniesla rúž. Do vrecka som si zobrala mobil, kľúče od auta a od bytu. 16:43. Zamkla som byt a nastúpila do auta.

U Stely som bola za chvíľu vystúpila som z auta a zazvonila na ich zvonček. Dlho som nečakala a dvere mi otvorila moja vyškerená kamoška. No keď si ma prezrela, jej výraz tváre sa zmenil na neveriacky.

,,Poď, máme ešte prácu."povedala narážajúc nad mojim výberom oblečenia.

,,Stela nechaj to tak, mne je takto dobre."zamrnčala som následujuc ju do jej izby.

,,Ani si nemysli, že to tak nechám."zasmiala sa a začala sa prehrabávať v skrini.

,,Skús si toto."ukázala na nejakú sukňu, ktorá podľa výzoru nezahaľuje poriadne ani pol zadku.

,,Zabudni, do toho ma nedostaneš, to keď tak radšej tie šaty."povedala som ukazujúc na čierné šaty visiace na vešiaku. Tie mi aspoň zahaľujú asi do polovice stehien. Stela ich zobrala do ruky a prezerala si ich.

,,Dobre."podala mi ich a ďalšej skrine vytiahla čierne lodičky asi na desať centimetrovom opätku.

,,Obleč si ich a ešte ťa namalujeme."namalovať?.

,,Ale ak si si nevšimla, ja som namalovaná."zamračila som s na ňu. Nič nepovedala, tak som sa prezliekla do šiat. Úprimne neboli také dlhé ako som si myslela, ale stále lepšie ako tá sukňa.

,,Ukáž sa, pristanúti."povedala nadšene a začala sa prehrabávať v nejakej taštičke, a vytiahla odtiaľ očné tiene.

,,Dobre, vyber si."dala mi na výber asi päť tmavých očných tieňov. Než som stihla niečo povedať, zastavila ma Stela.

,,Dám ti tento."ukázala na nejaký odtieň čiernej.

,,Je to nutné?"zamrnčala som a pozrela sa ňu.

,,Je, zavri oči."urobila som ako mi kázala. Pocítila som na viečkach jemné šteklenie. Po pár minútach mi povedala, že ich môžem otvoriť.

Osobu ktorú som videla v zrkadle som nespoznala.

,,Si prekrásna."povedala nadšene a odišla dole. Naposledy som sa pozrela do zrkadla a odišla za ňou a tam už stálo pár ľudí. Potichu som si povzdychla a sadla si na barovú stoličku.

Prešli asi dve hodiny a už tu bolo pár ľudí, ktorí boli úplne na mol, ja som mala zatiaľ v sebe len len tri poháriky. Len som nad nimi pokrútila hlavou a išla za Stelou, ktorá práve flirtovala s nejaký chalanom.

,,Lissa, bavíš sa?"opýtala sa svoju pozornosť presmerovala na mňa.

,,Samozrejme."povedala som ironicky.

,,Idem si sadnúť."hľadala som niekde nejaké voľné miesto. Našla som ho vedľa Michaela. Počkať, on prišiel? Zrýchlila som tempo a postavila sa nad neho. V ruke mal pohár nejakého alkoholu a ani si ma nevšimol.

,,Prišiel si."sadla som si vedľa neho a pozrela naňho. Keď si ma všimol rozkašlal sa.

,,V poriadku?"opýtala som sa pobavene.

,,Hej,...vyzeráš inak."uchechtol sa a prezeral si ma.

,,Kamarátka ma donútila."povedala som a potiahla si šaty nižšie, nech zahalia väčšiu časť môjho tela. Aspoň som o to posnažila.

,,Ale vyzeráš dobre."svoj pohľad presunul na svoj nápoj, ktorý držal v ruke.

,,Ehm...ďakujem."povedala som rozpačito a pozrela sa na svoje ruky, ktoré som mala položené v lone.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love me (SK)Where stories live. Discover now