V Motivates Kartik

70 14 0
                                    

Goenka Guest House
Delhi

Kartik entered the house and Raj rushed towards him. He engulfed him in a tight hug.

Raj: Bhai...Naira bhabhi bilkul thik hain aur unki memory-

Kartik: I know (smiled) I am happy so so so much...

Raj hugged him again while others also came there. Swarna was feeling guilty for being so rude with him.

Swarna: Kartik...

Kartik: Han mom?

Swarna: I am sorry beta mei-

Kartik: Mom...nahi...ap sorry kyo mang rahi hain

Swarna: Ek maa hoke...tujhe samajh nahi saki aur tujhpe ilzaam lagaya accident ka...

Kartik(shakes his head): No mom please...kahi na kahi galti meri hi thi...I was not able to protect naira

Dadi: Kittu puttar ab bas kar...
Jo hua so hua...ab naira bilkul thik hai...sab changa hai ab

Manish: Han maa aap sahi keh rahi ho...Kartik beta jao apne room me aur fresh hoke aaram kar lo

Kartik(nods): Okay dad

He walked upstairs lost in his thoughts.He was thinking about naira who was so upset from him.
He wants to meet her but....

~~~~~

Sarthak was feeding food to naira while V watches them. Naira was not looking happy rather was sad about something.  This doesn't go unnoticed by V.

Sarthak: Chal mei aata hun naira....

Naira: Okay bhai

He left and V sat beside naira on bed. She grabbed her hand and gave it a squeeze.

V: Kya hua?

Naira: Matlab?

V: Tu sad lag rahi hai

Naira(trying to be fine): V i am fine...mujhe kya hoga?

V: Kaju ke bare me hai yeh?

Naira: Kaju? Nahi...Kartik ke bare me nahi hai...

V: Sach me?

Naira looked towards her sister and she knows she cant lie to her.

Naira: V...Han...Kartik mujhse milne nahi aaya aur jab meine call kiya to usne kaha ki woh mujhse baad me milne ayega..i mean V i know flowers bhi usne bheje the but why he doesn't want to meet me?

V looked at her with confusion because she thought Kartik met her today but he lied?

V: Kaju tujhse nahi mile?

Naira: Nahi V...Hum dost nahi hain kya V jo woh aisa karta hai....

V was confused about kartik. He can never do this unless there is big issue.

Tangled Strings Of love 💕Where stories live. Discover now