Naira is seen running in the morning.
She had earphones on her ears. She reached a tea stall and saw kartik alrwady waiting for her.Naira: Goodmorning...
Kartik(smiling): Goodmorning Janeman...
He cups her face and hugged her tightly. They have been meeting in the morning at the same place. They were never so fond of jogging and running early morning but for the sake of meeting eachother, they started this habit.
Kartik(sitting on bench): So..Sab thik hai na naira? Kal raat tum bahut stressed thi
Naira didn't respond and seems lost somewhere.
Kartik: Naira...
Naira: han...sorry woh mei kuch sochne lagi thi
Kartik(taking her hand): Naira...
Tumhe pata hai na mei yehi hun
Tumhare paas...Naira: I know isliye to...mujhe itna dar nahi lagta
Kartik: Lagna bhi nahi chahiye...
Waise meine mere ek dost jo ki police department me hai usse bol diya hai number ki details dhundhne koNaira smiles knowing about kartik's efforts for her safety. He can do anything for her. She never wants to hurt him again as she is already carrying the weight of her past mistakes.
Naira(sipping the tea): Acha Kartik...humare beech me deal breaker kya hai?
Kartik: Deal breaker...Matlab?
Naira: Deal breaker matlab...aisi koi baat...jisse humara rishta tut sakta ho 😗
Kartik(laughs): Acha koi puzzle game chal raha hai kya? 😆 ki koi deal breaker hogi...kisi se koi galti hui nahi ki pura game khatam ho jayega...tum bhi na naira...
Naira(sadly): Hmm...❤️
Kartik sighs and turned towards naira keeping his cup on side. He cups her face directly looking into her eyes.
Kartik: Naira...dekho hum saath hain
Naira: Hmm
Kartik: Aur agar kabhi aisi situation aati bhi hai to hum milkar baat karenge na...Aur use suljayenge...
Naira(laughs lightly): Mei yehi sunna chahti thi...ki humare bich koi deal breaker nahi hai...jo bhi situation ayegi hum milkar suljha lenge...hmm🤗
Dhaga ye toote na ye dhaga
Barso ki yadon ka ye dhaga
Dhaga ye toote na ye dhaga
Najhuk se vadon ka ye dhaga...They walked to their respective homes not before giving eachother a tight hug.
~~~~~
Goenka villa
UdaipurIn evening,
Everyone were gathered in the living hall. Singhania's came to visit Goenka's as diwali is coming and they have decided to celebrate it together.
YOU ARE READING
Tangled Strings Of love 💕
Fanfiction"Can You wait for someone for 8 Years ?" ~He did 🥺 "Can You sacrifice your happiness for Your love ?" ~He did 💕 "Can You hide your feelings and put a Warm smile infront of others? " ~He can ♥️ There are many things "He" Did for her. That's what ma...