0.3

7 3 0
                                    

Arif'e mesaj attıktan sonra hızla yataktan kalkıp üstüme dün akşamdan ütülediğim gömleğimi ve pantolonumu geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arif'e mesaj attıktan sonra hızla yataktan kalkıp üstüme dün akşamdan ütülediğim gömleğimi ve pantolonumu geçirdim. Saat çekmecemden elime ilk gelen saati takıp saçımı aynada öylesine düzeltip son olarakta parfümümü sıktım.

Ceketimi ve telefonumu alıp ceplerimi kontrol ettim. Her şeyim hazırdı prensesime gidebilirdim artık.

Bu ne hız amk

Aman yani kahvaltı yapmaya, Ariflere evet evet ondan bu kadar acele ettim açım çünkü.

Yani sanırım

Evden çıkıp yan bahçeye geçtim hızla zili çalıp beklemeye başladım. Kapının açılması ile karşımda üstüne mutfak önlüğü olan yanakları unla kaplı Melodi karşıladı beni.

"Alp'cim?"

Alp seni yer

"Melodi'cim"

"Ay hoş geldin!! Gel içeri dışarıda kalma hava soğuk, ben de kurabiye yapıyordum. Sever misin? Bence seversin tarçınlı yapıyorum. Tarçın sever misin peki? Ben bayılırım tarçına kedimin ismi de bu yüzden Tarçın zaten. Aç mısın kahvaltı hazırlay-"

"Melodi yeter abicim sus lütfen bu ne enerji sabah sabah başım şişti. "

Arif'in gelmesi ve onu susturması ile Melodi konuşmayı kesebilmişti. Hep böyleydi o konuşmayı severdi konudan konuya atlar biri onu durdurana kadar konuşurdu.  Ve ben o güzel sesini dinlerken Arif gelip her şeyi bok etmişti.

"Teşekkürler Melodi, hoşbuldum ve evet kurabiye severim. Tarçına ben de bayılırım. Biraz açım kahvaltı için geldim ben de. "

Bana sorduğu tüm soruları cevaplamam hoşuna gitmiş olmalı ki tebessüm edip gözlerini kaçırdı.

Seni tek lokma yer sıçmam

Höst sakin, yavaş.

"Hoşgeldin kardeşim geç hadi içeri ayakta kaldık. Melodi abicim ben hazırladım kahvaltıyı sen kurabiye ile uğraşırken. Hadi elini yüzünü yıka her yerin un olmuş yine sonra gel kahvaltı yapıp çıkalım işimiz çok. "

Kafası ile onay verip koşarak yukarı odasına çıktı.

"Nasılsın kardeşim? "

"İyiyim Arif, çok iyiyim"

"Hayırdır sen gelmek istemiyordun bugün ne değiştirdi fikrini? "

Kardeşin.

"Evde yapacak bir şey bulamadım sıkıldım geleyim dedim. "

"Gel tabi ya dönüşte sinemaya gideceğiz bizim kıza söz verdim kafan dağılır hem. "

Arif senin alnını öpeyim kardeşim

"Bakarız duruma göre gelirim. "

Yalancı köpeğe bak koşa koşa gelirim demiyor  duruma göre gelirim diyor

Melodi'nin gelmesi ile kahvaltı için mutfağa geçtik. Bol Melodi'li bir  kahvaltı olmuştu sürekli konuşup bize sorular sormuştu asla şikayet etmiyordum bu duruma hepsine sakin sakin cevap verip diğer soruları bekliyordum. Arif için aynısını söyleyemezdim ama bir ara kendini boğmaya çalışmıştı çünkü.

Kahvaltı sonrası hep birlikte masayı toplamış çıkmak için Melodi'i bekliyorduk kahvaltı öncesi üstünü değiştirmişti kostümünü giymek için geri çıkmıştı.

Merdivenlerden prenses kostümü ile indiğinde nefesim tekledi uyduruk bir kostüm içinde bile nefes kesici duruyordu.

"Nasıl olmuşum? "

Kendi etrafında dönüp elbisesini bize daha iyi gösterdi.

"Çok güzel olmuşsun prenses"

"Teşekkür ederim Alp'cim!! "

Çantasını alıp Tarçın'ı öpüp hızla evden çıktı.

"Alp'cim? "

"Sorgulama kardeşim, sorgulama. "

"İyi öyle olsun çıkar yakında kokusu. "

Bu kısa konuşmadan sonra biz de Melodi'nin peşinden çıkıp  arabaya yerleştik.

Biz gelene kadar kendi telefonunu arabaya bağlamış müzik seçiyordu.  Arif Melodi'den konumu istemiş kendi telefonuna girmişti yola çıktığımızda da çok konuşulmadı. Melodi şarkılara eşlik etti bende aynadan küçük bir tebessüm ile onu izledim.

Arkadaşının evine geldiğinde bizi el salladı , göz kırpıp tebessüm ettim küçük bir şekilde gözlerini kaçırıp koşarak partinin olacağı eve girdi bizde iş görüşmesi için yola devam ettik.

Melodi, Arif ve Alp kedi olsaydı bu üçlü olurdu sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melodi, Arif ve Alp kedi olsaydı bu üçlü olurdu sanırım.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree🤟🏻🤟🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prenses -Yarı Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin