Bab 10: Kak lela dah sedia (sambungan)

177 0 0
                                    

Hampir 15 minit dia menghisap dan menyonyot kote Mandor Yem,Kak Lela pun melepaskan batang kote itu untuk dia bernafas sambil berbisik." Amboi keras nya batang Boss,tak de tanda langsung di anak pancut,naik cramp mulut dan pipi saya"ujar Ka Lela sambil mengusap pipi dan bibir nya."Alah cian nya,dah lama tak buat macam tu yer,kena parktis selalu"balas Mandor Yem."Dengan arwah pun jarang buat keran a dia kana cepat terpancut kalau kena h isap macam tu,lepas tu jenuh tunggu untuk keras balikbaru boleh main" ujar Kak Lela."biasanya berapa lama lela main dengan arwah?"tanya Mandor Yem." MAsa baru baru kahwin bolehlah setengah jam,lepas tu bila dah dapat anak jadi 15 minit ,sebelum sakit dapat lah 10, minit"jawab kak Lela."Masa dia sakit langsung tak main ke?"tanya Mandor Yem," Adalah sikit sikit penuhi hajat nya bagi dia lepas kan gian,selalu saya hisap atau pakai tangan ajer,kali akhir seminggu sebelum dia meninggal dia ada minta lah" jawab kak Lela dengan jujur.

Mandor Yem tersenyum dalamhati nya berkata' memang sahlah dia akan jadi lauk aku hari harilepas kena nanti,mau meraung dia'.Dia lantas meminta kak Lela baring menelentang dan membuka pakaian dalam serta di ikuti oleh MAndor Yem.Mata Kak Lela tidak beganjak memerhati kan batang balak Mandor Yem yangbergerak ke kiri dan ke kanan bagai mencari lubang  sasaran.Mandor Yem pun lantas menindih dada kak Lela dan terus mencium dahi.pipi  lalu mengucup bibir nya dengan agak lama dengan response yang baik di beri oleh Kak Lela.Tangan Mandor Yem segera menyerangkedua dua bukit milik ka Lela untuk di usap,di ramas dan di gentel puting sebelum dia menghisap dan menjilat nya." Sedapnya Boss,belum lagi kena jilat cipap dan kena henjut"bisik Kak Lela."Kalau kita sedang buat macam ni,janganlahpanggil Boss,tak ro Yem."Nak panggil apa?"tanya Kak Lela." Panggil sayang ke Abang ke"balas Mandor Yem."Okey saya panggil abang ,,Boss pulakpanggil saya sayang"ujar kak Lela sambil tersenyum dan memeluk erat tubuh Mandor Yem.

Seketika kemudin Mandor Yem mengambil posisi di celah kedua kaki Kak Lela untuk meneruskan penerokaan haram di gua antara peha Kak Lela yang kini telah pasrah menyerah untuk di ratah .Bulu semak di atas tundun dandi tepilaluan ke luarah pussy Kak Lela tidak menggugat nafsu Mandor Yem untuk menyusurkanlidah dan bibirnya hingga ke pintu pussy yangtelah pun basah .Puas dia menjilat segala cairan dan menhisap biji kelentit yangmembuat erangan kak Lela makin kuat "Aduh..sedap nya Abangkeluhan dan gelombang nafas ka Lela makin kuat gegaran nya.Mandor Yemberhenti sebentar untukmengesat bibirnya yang bash danlikat dengan air dari pussy kakLela.Dia kini menggunakandua jari ny apula untuk meneroka di dalam pussy Kak Lela sambil ibu jarinya membantu untuk memicit dan menggentel biji kelentit dan tindakan ini membuat Kak Lela menjerit sambil menekankepala Mandor Yem," Abang Lela dah sampai "ujar nya sambi melepaskan pancutan klimak nya."teruskan sayang"bisik MandorYem sambil terus memainkanjarinya di dalam pussy KAk Lela.

Setelah lega Kak Lela pun bersuara,'Abang kita teruskanlah main nanti Lela lewat balik".Mandor Yem pun akur dan mengambil posisi untuk memulakan permainan secara gaya missionary dengan dia engambil posisi di atas.Tubuhny ayang sasa itu meneggelamkan tubuh KakLela di bawa dadanya .Hany akedua kaki ny ayang terlihat terkangkang dan di angkat sedikit oleh Mandor yembagi memudahkankote ny amenerjah masuk.Dengan perlahan mandor Yem menekan kepala kota di pintu sambil berbisik dengan mantra wajibnya." Sayang ,abang minta izin nak mensetubuhi sayang dengan ikhlas yer"."baik Abang Lela izinkandengan ikhlas juga"jawab KakLela dan sebaiksahaja selesai bisikan itu Mandor Yem pun menekanmasuk batang kote ke dalam pussy Kak Lela yang sedia licin menanti asakan batanag sasa Mandor Yem."Aduh bang ,pelan sikit Bang,rasa sempit kat dalam tu,arwah pun tak pernah sampaike situ"ujar Kak Lela sambil menahan dada MAndor Yem..Dengan usapan di buah dadany adan kucupan azimat dari Mandor Yem membuat Kak Lela leka dan asyik serta berbisik'Henjutlah sekarang abang"ujarnya memberi isyarat untuk Mandor Yem meneruskan permainan.Dalam posisi yang sama mereka beradu sorong tarik dengan iringan suara dan dengusan nafas yang agak keras hingga lah masing masing mencapai klimak dan terkulai.

Hampir jam 7.30 petangbaru lah mereka bangkit dan kak Lela segera ke bilik air untuk mandi dengan segera . Sebelum keluar dia sempat berbisik."Abang .lela risau sebab tak pasti tempuh tak subur Lela masih ada atau tidak.Nanti kalauada lagi pil perancang tu Lela makan lah "ujar Lela." Okey esok lepas kerja kita pergi Klinik untuk pasangIUD "ujar MAndor Yem."Tapi itu mahal abang,"balas kak Lela."Tak per Abang tanggung,asalkan lela selesa dan tak perlu risau ,asalkan Abang sahaja yang guna pussy sayang tu" balas Mandor Yem."Memang lah Abang mulai sekarang tubuh Lela ni dah jadi milik abang " ujar lela sambil mencium dan mengucup Mandor Yem sebelum keluar dari kediaman itu.    

 , 

D.2:Mandor LadangWhere stories live. Discover now