Bab 9:Kak Lela dah sedia

198 0 0
                                    

Selepas berjaya menakluki Hamidah denganagak mudah,kini sasaran seterusny a bagi Mandor Yem adalah kak Lela pembantu rumah sambilan yang telahdi uji dan nampak agak posisitif respnse nya bila dia sanggup memandikan dirinya sebagai 'kerja'yang di arahkan oleh majikan kepada nya.pada hari giliran dia datang bekerja dan kebetulan hari itu Hamidah akan pulang ke rumah nya selepas bermalam kelmarin,MAndor Yem makin teruja untuk menenti waktu untuk Kak Lela habis bekerja.Hampir jam 5 petangketika Mandor Yem asyik menghadap komputer di pejabat nya Kak Lela muncuul di pintu sambil tersenyum dan berkata"Boss .jadi ke nak saya mandi kan Boss?" "Eh mestilah jadi ,kan dah janji"balas Mandor Yem spontan."Okey awak naik dulu say anak off kan komputer ni"ujar nya lagi sambil melihat kak Lela bergegas naik ke tingkat atas.

Sebyaik dia masuk ke bilik ,dia melihat kak Lela telah membawa tuala mandi nya dan berdiri di pintu bilik air.."hah awak   pakai tuala ini ,nanti basah pulak pakaian awak "ujar mandor Yem sambil menghulurkan tuala mandi yang baru keppada Kak Lela." Eh tak payah lah ,bukan saya yang nak mandi"balas ka Lela." Eh awak ni,saya kalau mandi habis satu bilik air ini terpecik air,nanti kalau dah basah baju awak,kena lahtidur sini"ujar Mandor Yem lagi."Tuan mandi pun macam budak budak juga ke suka main air?"soal Kak Lela mengusik." Eh,baby saya ni kalau mandi lagi cerewet,dia ada kolamkhas untuk nya ,kalau awak nak tahu"balas mandor yem menguji ." Kolamkhas untuk baby Tuan,mana dia ?" tanya kak Lela dengan poyo dan lurus."Itu kat celah kak Lela"balas Mandor Yem sambil tersenyum dan mengenyitkan matanya." Ish Tuan ni nak apa sebenarnya ?"soal kak Lela dengan memandang Mandor Yem yang masih tersenyum ."Say apunkalau boleh nak mandi kat kolam kecil tu" jawab Mandor Yem segera sambil merapati Kak Lela.

" Alahai  Boss in cakap ajelah Boss nak main dengan saya kan senang,tak payah saya nak pikir macamana nak mandikan Boss yang sado ni"balas Kak Lela ," Saya malu tapi mahu "ujar Mandor Yem sambil terus memeluk Kak Lela." Saya pun dah lama mahu tapi malu jug atakut Boss tak sudi"ujar Kak Lela sambil membalas pelukan MAndor Yem."Tak sangka kita sama sama mahu yer" balas mandor Yem. "Boss bagi saya cuci dulu sekejap "pinta Kak Lela sambil melepaskan diri dari dakapan Mandor Yem."Ish tak payah lah cuciculi lepas tu kita mandi jer bersama "balas Mandor Yem sambil mengiringi Kak Lela ke nbilik air."Boss eprgi lah tunggu kat katil tu"ujar LKak Lela sambil dia menutup nintu bilik air.Seketika kemudian Kak Lela keluar dan hanya berkemban kan tuala yang di beri oleh Mandor Yem tadi.Hanya bra dan seluar kecil nya sahaja yang lekat di tubuh nya.MAndor Yemsegera ,memaut tubuh Kak Lela yang agar rendah dan terus melerikan ikatan tuala kembanan nya."heee,malu lah laj Boss ,I punya perigi ni dah penuh semak samun ,dah lama tak di tebas,ingatkan dah tak ada sia pa yang nak pakai kan"ujar Ka Lela,

"Wow lebat juga bulu awak ni, dah berapa lama tak di tebas ni? Rasa nya hampir dua tahun ,selepas kali akhir saya bersama suami sebelum dia sakit,Boss okey ke de gan semak samun tu?ujar ka Lela."Eh okey jer,sesekali dapat macam ni lagi thrill untuk mencari lubang dalam semak"balas Mandor Yem.:"Sekarang kita nak buat yang mana dulu,saya jilat cipap awal atau awak hisap kote saya ?" tanya Mandor Yem ."bagi lah saya hisap Boss punya sebab dah tak tahan  lama sangat takrasa,inibaru pegang cipap saya dah berair Boss"ujar Kak Lela sambil terus mengusap kepala kote mandor Yem." garang nya Boss punya,jangan lanyak saya kuat kuat takut terkoyak pulak"ujar Kak Lela bergurau dengan nada agak ceria.'Ini petanda baik,cipap ni jadi hak aku lah lepas ini'bisik hati keci Mandor Yem sambil dia meramas buah dada Kak Lela."Boss baring lah senang saya nak hisap ,tak perlu mendongak "ujar Kak Lela .Mandor Yem pun baring menelentang di tengah katil dan Ka Lela pun duduk bersimpuh di tepi peha Mandor Yem.

Tnapa berlengah Kak Lela mengusap lepala punai dan terus memasukkannya ke dalammulut ny a untuk di jilat dan dengan perlahan dia mula menhisap batang kote Mandor Yem yang makin segar menegak berdiri.Semetara itu Mandor Yem pun meramas buah dada Kal Lela yang bulat saiz sederhana dan mengentel puting nya dan kedua jari engan teknik ramas dan lepas membuat Kak Lela makinkuat mengerang .Agak khusuk kak Lela menghisap ice cream batang tanapa memandang wajah Mandor Yem yang mula menyeringai kesedapan.   

D.2:Mandor LadangWhere stories live. Discover now