Yemeğimi alıp yemekhanenin en kuytu köşesine oturmuştum, bugün yemekhane fazla kalabalıktı çünkü bizim okulun bi alt sokağındaki okul yenilenecekti ve öğrencileri bizim okula göndermişlerdi.
Kuru fasulyemi kaşıklarken tabağımın yanında başka bir tabak görmemle kafamı kaldırdım. Benden büyük görünen iki kişi masama oturmuştu, sonra bir tane daha ve bir tane daha derken altı tabak daha konmuştu masaya. Kaşlarımı çatıp onlara baktım,
"Oturabilir miyiz acaba?"
Diye sordu en karizma olanları.
"Yani sormanıza gerek kalmış gibi görünmüyo."
Adam kıkırdadı.
"Kusura bakma lütfen, ben Dusan bu arada."
Diyip elini uzatınca biraz geri çekildim.
"Sormadım."
En köşeye çekilip yemeğime devam ettim. Herkes birbirine tuhaf bakışlar atmıştı.
"Ahh, pekii?"
Başka yer yoktu sanki, hep beni mi buluyorlardı anlamıyorum? Sarı saçlı mavi gözlü bir adamın Dusan'ın yanağına bir öpücük verip yanına oturmasıyla masada artık yedi kişi olmuştu, onlara bir bakış attım.
Ya çok yakındılar, ya da sevgiliydiler (ki ben burada gey iki çift olabiliceğinin ihtimalini bile vermiyordum.) Ve açık olmak gerekirse fena yakışıyorlardı.
"Selam çocuklar, nasılsın sevgilim?"
Diye sormasıyla içtiğim meyve suyunu püskürtmüştüm. Sarı saçlı adam kaşlarını çatıp bana baktı,
"Hayırdır, bir sıkıntı mı var?"
"Ş-şey yokta, şaşırdım yani..."
"Şaşırılacak ne var lan?"
Diye sormuştu çaprazımda oturan ikinci sarışın.
"Sakin mi olsanız?"
Diye sordu üçüncü sarışın.
"Bence de..."
Dedi dördüncü sarışın.
"Burada gey olmak pek iç açıcı değil, deneyimlemiş biri olarak söylüyorum."
Dememle herkesin bakışları yumuşamıştı. Adının Dusan olduğunu öğrendiğim abi kolunu omzuma dolamıştı.
"Merak etme, bize birşey olmaz. Ayrıca artık sana da birşey yapamazlar, şey adın ne?"
"S-Sebastian..."
"Tanıştığıma memnun oldum, bu Edin. Benim sevgilim,"
Sarışın adama baktım,
"Bu Mert Hakan,"
İkinci sarıya, bana 'şaşırılacak ne var lan?' diyene baktım.
"İsmail,"
'Sakin mi olsanız?' diyen üçüncü sarıya baktım.
"Bu İrfancan,"
Mert'in yanında oturan kahverengi saçlı esmer adama baktım.
"Bu Ezgjan,"
'Bence de' diyen dördüncü sarışına baktım.
"Ve bu da Ferdi."
En sonda oturan kıvırcık saçlı adama baktım.
"Ya yeter ama, sarı, sarı, sarı. Şu grupta Ferdi ve Dusan'ımdan başka kara olmayacak mı benim gibi?"
İrfan'ın dediğiyle Mert kaşlarını çatmıştı.
"Dusan'ın, ha?"
"Yanlış anlama, Merdom."
"Hıı."
Ferdi ve Ezgjan kıkırdarken Edin'de İrfan'a pek iç açıcı bakmıyordu. Neden bilmiyorum ama bu yediliyle çok iyi anlaşacakmışım gibi hissediyordum...
°
551 kelime
Çok iyi anlaşcan Seba'm çoook :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•∆{-Benimde Artık Bir Sevgilim Var!-}∆• RyanSeb
FanficRyan×Sebastian Dusan×Edin Barış×İsmail Mert×İrfan Ezgjan×Emre