Ep.⁵

16 12 19
                                    

Haruto koltukta boylu boyunca uzanıyordu. Alnı şişmiş, dudağı da kanıyordu. Doyoung, çocuğun başını yasladığı yastığı kabartıp düzeliyordu. Yarasına bakıp "Uf", "ay" gibi sesler çıkarıyordu sürekli.

"Fena dövmüş seni."

"Hyung... Konuşma lütfen." Haruto acıyla yüzünü buruşturdu. Konuştukça dudağındaki yara sızlıyordu.

Yoshinori elinde buzla ve ilk yardım çantasıyla geldi. Haruto'nun alanındaki şişliğe yerleştirdi buzu.

"Hayatım, biraz acıyacak..."

Haruto buzu onun elinden alıp alanındaki şişliğe tuttu. Yoshinori dudağındaki yaraya tentürdiyot sürdüğü pamuğu değdirdi nazikçe.

"Asahi de az değilmiş ha," dedi Doyoung bebeksi bir sesle. "Ufak tefek bir şeye benziyor ama çocuğu ne hale getirmiş..."

"Doyoung, Asahi ona sadece iki yumruk atmış." dedi Yoshinori. "Haruto dengesini kaybedip kafasını tezgaha çarpmış."

"İki yumruk mu? Çocuğun karnına iki tekme daha geçirdiğine şahit oldum ben..."

Yoshinori pamuğu geri çekti. "Doğru mu bu Haruto? Asahi karnına tekme mi attı?"

Haruto başını olumlu anlamda salladı. Buzu kaldırıp yeniden koydu şişliğe. "Konuyu kapatın, sinirlenmesin yine. Bir tur daha dayak yemek istemiyorum."

Mashiho merdivenlerden iniyordu. Oldukça halsiz ve çökmüş bir görünümü vardı. Bir an sorgularcasına karşısındaki manzaraya baktı. Hızlı adımlarla Haruto'nun yanı başına geldi.

"Ne oldu la sana?"

"Asahi onu dövdü." dedi Doyoung.

"Ne? Asahi, Haruto'yu mu dövdü? İyi ama neden?"

"Yoshi hyung ile Haruto sevgili oldukları ve bunu ondan gizledikleri için."

Mashiho bir süre ağzı açık baktı. Duydukları ona inanılmaz geliyordu ama Haruto'nun halini görünce diyecek bir şey bulamadı. Daha fazla soru sormadı.

Çok geçmeden Asahi elinde içeceğiyle mutfaktan çıktı ve boş bir berjere geçti. Haruto onu gördüğü anda hemen Doyoung'un kolundan tutup kendini onun arkasına gizlemeye çalıştı.

Asahi gülümseyerek telefonunu çıkardı. "Psikolog bir arkadaşım var, ona bulduğum yeni terapi yöntemini anlatmam lazım."

Yoshinori ters ters baktı. Asahi hâlâ yaptıkları için özür dilemediğinden ona kızgındı. "Neymiş o yeni terapi yöntemi?"

"Haruto'yu dövmek."

"Asahi, kanser edeceksin beni cidden yeter."

Mashiho boş bir koltuğa geçti ve yorgun bakışlarını duvara dikti. Derin düşüncelere daldı. Asahi de onu izledi. Jihoon'un söyledikleri kulaklarında yankılanıyordu. Hastalık onun bedeninde büyük bir hızla ilerliyordu... Üçüncü evreye ulaşmasına çok da fazla bir süre yoktu. Eğer tedavisi bulunmazsa Mashiho aralarından göçecekti...

Derken Yoshinori'nin telefonu çaldı. Yoshinori alıp açtı. Kısa bir diyalogdan sonra telefonu Asahi'ye uzattı, bakışlarıyla başka bir odaya gitmesini işaret etti.

"Asahi, Jihoon bu. Seninle konuşmak istiyormuş."

Asahi telefonu ondan alıp konuşmak için kendi odasına çıktı, kapıyı kapattı ve en köşeye geçti.

"Alo?"

"Alo, Asahi ben Jihoon... Yoshinori bana numarasını vermişti, seninle konuşmak için aradım."

Industry | Jisahi | TREASURE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin