0.7

88 9 108
                                    

İyi okumalarrr💗
Bu bölüm hem texting hemde normal seversinizz💫

Sabah alarmının sesiyle uyanmış erkenden hazırlanmaya başlamıştım.Tabi ondan önce uyanır uyanmaz itiraf sayfasına girmiş fotoğrafın olup olmadığına bakmıştım.Yoktu.

Çağrı Ardınç sözünü tutmuştu sıra bendeydi.Sırf onunla geleyim diye kursları iptal ettiğine inanamıyordum.Saçlarıma son kez aynadan bakıp evde çıktım.Babam benden önce uyanıp işe gidiyordu.O yüzden genelde giderken beni uğurlayan biri olmazdı.

Hızlı adımlarla ilerleyip otobüsün kalkmasına bir dakika kala yetiştim.Neyse ki en arka koltuk boştu.Oturup kulaklıklarımı taktım playlistimden kafama göre bir şarkıya bastım.

Mavi-ama hâlâ çalıyordu.Yağmurlu havalarda çok iyi giderdi bu tarz şarkılar.
Yolu izlerken gelen bildirim sesiyle dalgınlığım gitmiş merak ve heycan duygusu beni ele geçmişti.

Evet,tabiki o yazmıştı.

Çağrı Ardınç: Günaydın

Lavinlerdevardır: Günaydın

Çağrı Ardınç:Elbisen sağ salim ulaşmıştır umarım:)

Lavinlerdevardır:Merak etme sağ salim geldi ve çikolata için teşekkür ederim;)

Çağrı Ardınç:Rica ederim hanım efendi izninizle duraktayım sizi bekliyorum

Ne!!

Benimi bekliyordu!!

Cidden bizi çift sanacaklardı!!

Beklemesindi.

Defolsun gitsin.

Lavinlerdevardır: Hiç gerek yok gerçekten

Çağrı Ardınç:Peki Rosa o zaman okula adım attığın andan itibaren izlenmeye hazır ol çünkü ben bu konuda baya alışkınım bilirsin

Aynen aynen..
Defol çocuk!
Bu bir tehtit mi??

Lavinlerdevardır: İnsanları o kadarda umursamıyorum

Çağrı Ardınç:hmm güzel

Çağrı Ardınç:Madem öyle in bakalım otobüsten

Lavinlerdevardır görüldü...

'in bakalım otobüsten mi'Benim inmem gereken duraktaydık ve otobüs durmuştu indiğim sırada ilk gördüğüm kişinin Ardınç olması beni şaşırtmadı. Cidden belamı buldum sanırım.

Hemde ne bela.

"Ne işin var burada Ardınç"diyip sinirle nefesimi soludum ve önden ilerlemeye başladım. Hızlı adımlarla yanıma gelip konuşmaya başladı."Nasıl olduğunu görmek istedim"diyince adımlarım durdu.

Bahsetmesek Olmaz mı?/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin