Luandan devam
Kocacim birazdan evde olurdu. Koltukta oturmus onu beliyordum.
Yemegi hazirlamis masaya dizmistim bile. Birazda sezar salatı yapmistim.
Vibratoru hala çikarmamistim. Sanirim olecektim zevkten. Bilmiyorum kaçıncı kez boşalıyordum.
Kapinin çalmasıyla titreyen bacalrimla ve kizarmis yuzumle hemen oraya koştum. Kim olduğunu sormadan hemen kapiyi actim ondan baskası olamazdiki zaten.
"Aşkııım" diyerek boynuna sarildim.
"Bebeğimm" diyerek beni hemen kucagina almisti .
Kucagina almasiyla daya derine giden vibratorle inlememi tutamadim.
"Ahh"
"Bebeğim noldu?! Zaten ayakta zorla duruylrdun! Bir yerine bir sey mi oldu?! "Diyerek gözüyle ve elleriyle her yerimi bir sey var mi diye kontrol etmeye basladi.
Beni indirmesiyle vibrator kipirdamis ve gözlerim kayarak derince inlemistim.
"Mhhh"
E tabi bunu gören Yaman ne olduğunu anlamis ve hemen beni kucağına alarak yatak odamiza goturmustu. Tabi ki odaya gelene kadar beni derin öpüşmesi ile boğmuştu.
Odanin kapisini ayağiyla setce açarak beni yatağa itmişti.
"Ama kocacim ben o kadar uğraştım yemek hazirladim hadi ilk önce onu yiyelim"
"Bebeğim sonra yiyelim. Şimdi önemli oşlerimiz var"diyerek dudagimi somurmeye başlamişti. Bir eliyle belimi nazikce oksayarak sararken diğer eliyle içimdeki vibratörü haraket ettiriyordu. Ben ise ağzina boğukca inliyordum bununla o hirslanarak daha da sert öpüyordu.
Birden içimdeki vibratörü çekmesi ile yuksek sesle bağırarak şelale gibi boşalmiştim. Bu cok fazlaydi.
Öpüşmeye yine kaldigimiz yerden devam ederken benim ve kendi kiyafetini çıkarmaya başlamıştı.
"Güzelim yüzüme oturmak ister misin? "
Artik cevap verecek halim olmaduğu için sakince başımıla onaylamıştım. Kim istemezki zaten. Hem neden istiyorlarmiş ki o yanlizca menim kocam.
Kendisi yataga uzanmis ve beni nazikce yuzune otutmuştu. O bebeği gibi sever düşmanı gibi siker derlerdi ya ha işte bizde öyle değildi. Her bir haraketin de izin alirdi. Ve bana sanki her an kirilacak bir esyaymisim gibi dokunurdu.
Birden icimde hissetdiyim sicak dille belim yay gibi kivrilarak tutunacak bir yar aramistim ve yüksek sesle inlemistim.
Bilmem kac dakikardi yuzunde oturarak tir tir titriyordum. Besten sonra boşalmalarimi saymayi boşalmıştım.
Şimdi ise kendisi yataga otururak benimde bacağımın altina yastik koyarak tam önüne oturtmustu
"Hadi güzelim şimdi sıra bende"
______________________________________
🫐🦋🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın şımarık meleği | B×b
Teen Fictionİntersex birey içerir. Türk değilim o yüzden yanlışlarım ola bilir kusura bakmayin. İlk kitabım. Tam istediğim gibi bir kitab bulamadım o yüzden kendim yazmaya çalışacağım.