🎀5🎀

215 10 1
                                    

Yazardan

Araba yuksek hizla ilerliyordu. Yaman yollari kapattirmisti bu yuzden rehet ilerliyorlardi.

"Hadi guzelim ac gözlerini lütfen"

Yamanin korkudan elleri ve bacaklari titriyordu. Yaman hic bir seyden korkmazdi ancak kilina zarar gelse dunyayi yakacagi insan su an kucagunda baygin bir sekilde yatiyordu.

"Daha hizli olsana lan! "

"Efendim lutfen sakin olun, merak etmetin bir kac dakikaya hasatnede oluruz"

Yaman ise bu sirada Luanin saclarini oksayarak uyanmasi icin yalvariyordu.

Hastaneye gelir gelmez korumalardan biri hemen sedye ile yanlarina gelmisti.

______________________________________


Yamanın özel olarak yurt disindan yolda gelirken arayarak helikopterle getirtigi doktor odada Luani kontrol ederken Yaman oturmus doktorun odadan cikmadini bekliyordu.

Hemsirenin odadan cikmasiyla Yaman hemen ayaga kalkmisti.

"Esim nasil?! "

"Esiniz uyandi durumu su an iyi efendim. Doktor sizi odada bekliyor. Buyurun" diyerek Yamani ofaya yonlendirmisdi.

Yaman odaya girer girmez halsiz bir sekilde kendisini izleyen esinin yanina gitmisdi.

"Guzelim nasilisin? Agriyan yerin var mi? "

Luan basini hayir anlaminda sallamisti. "Sadece biraz basim donuyo"

Yaman hemen doktora donerek"ben size demedim mi esimin uyandiginda hic bir rahatsizligi olmasin! Neden halsiz ve badi donuyor?! "

"Endiselenmiyin efendim. Buyurun oturun. Size guzel haberlerim var. "

Yaman kaslarini catarak adamin ne dedigini anlamaya calisiyirdu. Esi hastanedeyken hangi guzel haberden bahs ediyordu bu. Sakin olmaya calisarak yerine oturmustu ve surekli Luani kontrol ediyordu.

"Esiniz tatliyi biraz kacirmis sanirim. Ve birazcikta bebek zorlamis. "

"Sanirim ne lan?! Esimin neyi- bir dakika bebek mi? Ne bebegi lan?! "

Luan ise olanlari saskinlikla izliyordu.

"Tebrik ederim efendim esiniz hamile"

Vee bir adet baygin Yaman ile ne diyip ne yapacagini ne gibi bir tepki verecegini bilmeyen Luan.

______________________________________

💕🌷🌺

Şeytan'ın şımarık meleği | B×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin