Yazardan
Luan ve Yaman oturmus sohbet ederek tatlilarini yerler.
"Bebegim ust uste cok yeme tatliyi al limonlu su ic"
"Yaa ama kocacim cok guzeller" diye agzi dolu bir sekilde konustu.
"Evet guzelim cok lezetliler ama yinede cok yeme zararli"
"Haaa sen yoksa ben sisman olurum diye mi korkuyorsun"
"Hayir bebegim benim o yuzden demedigimi sen de cok iyi biliyorsun. Zararli diye soyluyorum yoksa sen her halinle guzelsin"diyerek dudaklarina kucuk bir buse kondurmusdu.
"Yaaa kocacciiim "
"Yaa bebegiiiim" diyerek daha fazla bu tatliliga dayanamamis ve Luani yere yatirarak boynunu birsurem derince koklamis ve sonradan yavas yavas yalamaya baslamisti, daha sonra opmeye ve izler birakmaya beslamisti. Luan ise kisik kisik inlemeye baslamisti.
"Guzelim durmamiz gerekiyor adamlarimin o guzel inlemelerini duymasini istemeyiz degilmi? "
Luan ise derin nefeslerle kendine gelmeye calisarak basiyla onaylamisti.
Bir sure sonra sikilmis ve yurus yapmaya karar vermistiler, hem yediklerinide sindirirdiler.
"Kicacim migdem bulaniyo yaa"
"Hastaneye gidelim mi bebegim? "
"Hayir hayir gerek yok sanirin tatlilardan fazla yedim"
"Istersen her ihtimale karsi gidelim hmm? "
"Hayiiir. Hadi yuruyusumuze devam edelim yediklerimi sindirirsem daha iyi olabilirm bence"
"Sen nasil istiyorsan hayatim"
Yarim saatir yuruyolardi ve Luanin basi donmeye badlamis migde bulantirali ise artmisti.
Luanin birden gelen bes donmesiyle az kalsin dusecekken Yaman ve arkadan ve onden giden korumalar hemen ona kosmuslardi. Yaman nazikce onu oturacaga (parklarda oturmak icin olan seyler varya turce bilmiyorum ne demek kusura bakmayi) oturtmustu.
"Bebegim iyi misin? "
"Hm hm iyiyim" iyi olmadigi ap acik ortadaydi.
"Hemen biriniz su getirsin! "
"Hemen efendim" diyerek yanalrinda Luan icin her ihtimale karsi icinde gerekli her sey bulunan cantadan su cikartip Yaman ozatmisti.
Yaman ise suyun kapagini acarak Luana dikkatlicr icirmisti.
"Daha iyi misin bebegim? "Luandan bir cevap gelmemisti. Biraz kendine gelmesini beklemislerdi. Korumalardan biri hemen arabayi tam yanlarina getirmisti hastaneye gitmek icin.
"Guzelim nasilsin? " demesiyle Luanin gozleri kayarak bayilmasi bir olmustu. Yamanin birden sanki elleri ayaklari yerden kesilmisti. Nefes alamiyordu. Korumalardan biri hemen Luani kucagina alarak arabaya yerlestirmisti. Cunku Yamanin emriyle kendisi can cekisse bile herseyden once ilk isleri Luanin sagligiydi. Yamanda kendine gelmesiyle oda arabaya yerlesmisti ve yola cikmislardi.
______________________________________
💿⛓️🌪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın şımarık meleği | B×b
Teen Fictionİntersex birey içerir. Türk değilim o yüzden yanlışlarım ola bilir kusura bakmayin. İlk kitabım. Tam istediğim gibi bir kitab bulamadım o yüzden kendim yazmaya çalışacağım.