🎀1🎀

428 16 1
                                    

Luan'dan

Salonda oturmuş agzımda emziğimle winks izleyerek kocamın gelmesini bekliyordum.

Kapının çalmasıyla kapıya doğru koştum. Aslında evin kapısı har zaman açıktı, kapalı olsa bile hizmetçiler aça bilirdi. Ama kocam benim onu kaşılamamı çok seviyordu.

"Hoşgeldiin" diyerek boynuna sarıldım.

"Hoşbulum bebegim, nasıl geçti günün? "

"Oyuncaklarımla oynadim veee sana çilekli pasta yaptııım, yeni aldığımız elbiseleri denedim ve bisürü fotoğraf çektiim sonrada birazcik televizyon izledim "

"Aferin benim güzelime ne güzel zaman geçirmişsin öyle.Hadi ozaman ilk önce üzerimi değişeyim ve bebeğimin bana hazırladığı pastayı yiyelim"

___________________________________

Salonda oturmuş film izliyorduk.
Ve birden aklıma birsey geldi

"Aşkım bir şey isticem "

"Ne istiyormuş benim gülüm"

"Kocacım hani sen bana dün yeni araba aldin ya"

"Evet, bir kac tane daha mi alayim ama oylede çok sikici olur başkalarını alalım bence  "

"Ya hayiir, ben onun aynisi ama çilek desenlisini istiyorum"

Çileğe bayiliyorum kokusu, rengi, ismi, tadi ve gorunusu. Çileğe ve çilekli her şeyi çook seviyorum. Hatta geçenlerde aşkım bana bir ev hediye etmişdi evin her yeri çilek desenli ve çilek renginde veya figüründeydi.

"Alirim hayatim onuda alirim sen iste yeter hatta bu akşam garajında"

"Yaa teşekürleer"

"Onemli degil hayatim sen iste canimi bile veririm "

_____________________________________

2 gün sonra

Luan'ın ağzından

Yaman hala işteydi. Ben ise evde sikintidan patliyodum. Ne yapa bilirim diye dusunurken aklima bir sey geldi.

Heme bizim gizli odamiza gidip bir vibratör aldim kocam gelene kadar içimde olacaktiiii. Yamanin gelmesine daha 5 saat var o kadar dayana bilirmiyim bilmiyorum ama çalışacaktım. Boşalmama Challenge başlasıııın.

Bacaklarım titreye titreye duvardan tutuna tutuna mutfağa indim. ilık su içtim çünkü inlemekten boğazim kurumustu daha yarım saatir içimdeydi ama artik dayanamiyordum. Hatta 2 kere boşalmiştim bile ama çok eğlenceli ve zevkliyidi o yuzden devam edicektim.

Şimdi ise yemek hazirlamaliydim çünkü hizmetlilet bu gun izinliydiler.

"Ahhh"

Dayanamadim ve tekrar boşaldim. Orgazmin etkisiyle bacaklarim zangir zangir titremiş ve yere duşmuştum. Biraz bekleyip kendime geldikten sonra ayaga kalktim.

Spagetti yapicaktim uzerinede domatesli sos. Çokta iyi yemek yaptigim soylenemezdi ama yinede elimden geleni yapicaktim.

"Mhhh"

Gözlerimi zorla açık tutuyordum ve zorla aykta duruyordum. Çünkü gözlerim ya kayiyor yada kapniyolardi. Ve tüm vücudüm titriyordu.

"Mhh.ıhhhh"

Su kaynadiktan sonra spagetiileri duktum ve sosu yapmaya başladım.

_____________________________________
        
 
                           🪐✨📀

Şeytan'ın şımarık meleği | B×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin