Yurt odama gelmiştim. Oldukça soğuktu. Nedense havalar gerçekten fazla soğumaya başlamıştı. Bu biraz tuhaftı. Bulunduğum bölge karasal bir iklime sahipti. Bu elbette normaldi. Kışlar soğuk ve sert, yazlar is sıcak ve kuraktı. Fakat klimam açıktı, ayrıca pencereleri kapatmıştım. Bu imkansıza yakındı. Pek takmadım ilk başlarda. Ivan'ın odasına gittim. Biraz film isledik. Ardından kampüs hakkında ona bir bilgilendirmede bulundum. Saat geç olunca odama geri döndüm. Hala soğuktu. Elimdeki en kalın battaniyeleri alıp uykuya daldım...
Sabah uyandığımda burnum tıkalıydı. Ivan ve Emel'e sordum. Onlarda benimle aynı sorunu yaşamışlar. Ve bir çok öğrenci daha. Sınıfa ilerledik. Ivan farklı bir sınıftaydı. Ardından yarım yamalak yaptığım tasarımları hocaya verdim;
-Alın hocam! (Deniz gülümser), ardından hoca ise;
-Ben senin hocan değilim. Bana profesör diyeceksin!, dedi. Bu tepki bana fazla abartı geldi. Ses etmeden yerime oturdum. Emel;
-Seni kaç kere uyardı!, dedi. Umursamaz bir şekilde göz devirip önüme döndüm. Biraz karalama yaptım. Ardından bir dürtülme ile uyandım!
-(Bozuk bir aksanla) Deniz haydi kalk!
Bu Ivan idi. Gözlerine baktım. Çok korktum bir anda! Gözleri burnu ve dudak çevresi kıpkırmızıydı... Tatlı gözüküyordu ama bu biraz tuhaftı. Biraz dikkat ettim ve herkesin aynı sorunu yaşadığını fark ettim. Hava tuhaf bir şekilde fazla soğuktu. Durum beni korkuttu. Hızlıca minibüse binip Yurt odama çıktım. Buz kesiyordu... Titreyerek yatağıma geçip laptopumu açtım. Yaşadığım yer civarında aşırı soğuk nedeniyle kazalar yaşandığını okudum. Don olayları beni hep korkutur. Fakat bu beni daha fazla korkuttu çünkü bende toplu taşıma kullanıyordum. Bu benim için tehlike arz ediyordu... Ama daha da önemlisi belirli bölgelerde dışarı çıkma yasağı vardı çünkü hava öldürücü derecede soğuktu. Gün geçtikçe bulunduğum bölge de soğumaya başlamıştı. Bu benim için geçici bir sorundu. Bazen böyle olağanüstü durumlar olabilirdi. Sonuçta hayat her zaman kolay değildir. Pek mutluluğum bozulmadı. O haberi alana kadar...
YOU ARE READING
Dondurucu soğuk ~
Mystery / ThrillerModa ve Tasarım okuyan Deniz, okula yeni gelen Ivan ile tanışır. Fakat bir gün yurt odasına geldiğinde, pencerelerin kapalı olup klimanın açık olmasına rağmen odayı buz kestiğini fark eder. Havalar günden güne soğur. bir gün Deniz'in fakülteden arka...