❤️🔥Burnuma dolan yabancı kokuyla iç çektim.
Luca Loris, görüntü olarak bile güç demekti.
Üzerinde siyah takım elbise vardı. Parmak boğumlarına siyah bir kravat sarmıştı.
Henüz yüzünü görememiştim fakat beyaz saçlarının ensesine kadar uzun olduğunu görebiliyordum. Kesimi bizim dünyamızda ki iş adamlarının ki gibi kısa ve jilet gibi değildi.
Yavaş adımlarla karşısına geçtiğimde kafasını bana doğru kaldırdı.
Koca bir siktir.
Hayatımda görüp görebileceğim en yakışıklı adamdı.
Sert yüz hatlara sahipti. Pigment eksikliğinin getirisi olan buz mavisi gözleri vardı fakat gözleri titremiyordu. Onda ki tek renk dudakları ve gözleriydi. Geriye kalanlar ise beyazdı. Kalın kaşları, gür kirpikleri vardı.
Kafasını hafifçe yan tarafa eğdiğinde yüzüme ifadesizlik ekledim. Karşısında ki koltuğa oturup, bacaklarımı üst üste atıp onu izlemeye başladım.
"Hoş buldum demedin." Dediğinde güldüm. "Az önce sana hoş geldin demiştim." Demek eve girdiğimde bana hoş geldin demişti.
"İtalyanca bilmiyorum."
"Tahmin etmeliydim. Şerefsiz deden özel olarak öğrenmene izin vermemiştir." Tam da söylediği gibiydi. Dedem İtalyanlara karşı özel olarak nefret duyuyordu.
"Öyle tabii." Elinde ki kravatla oynuyordu. Parmaklarıyla sarıp, serbest bırakıyordu.
"Düşündüm de ben mi senin evinde kalayım yoksa sen mi kalırsın?" Sorusu beni güldürdü. Bu benim tutsağım olacaksın demekti.
"Bence benim evimde kalalım. Senin evin yeraltında ve ben oradan nefret ediyorum." Dedim alayla.
"Öyle mi? Oysa ki oraya en çok sen yakışıyorsun. Cehennemime bir kraliçe gerekiyor, mia perla."
"Cehenneme çok yakıştığımı mı söylemeye çalışıyorsun?"
"Görüntün bir şeytanı andırıyor ama bir o kadar da tanrıça gibisin." Güldüm. Bu adam beni övmeye mi gelmişti?
"Hadi beni kaçırsana." Dediğimde kahkaha attı.
Güzel gülmüştü. Kesinlikle kasıntı değildi.
"Seni kaçırmamı mı istiyorsun yani?" Bir şarap bu konuşmaya çok iyi giderdi.
"Yani yüzünü kimsenin görmediği adam evimdeyse ne düşünmeliyim? Bence beni kaçırıp zorla evleneceksin." Gözlerim elinde ki kravattaydı. Geldiğinden beridir oynayıp duruyordu ve dikkatim dağılıyordu.