Aidan Hakimi itu lah nama ku, berusia 24 tahun dan bekerja di sebuah kedai gunting rambut, ibu bapa dah lama meninggal akibat kemalangan kereta dan hidup sebatang kara, kehidupan aku biasa2 tak ada yang menarik sehingga lah aku terjumpa dengan lelaki yang mengubah hidup biasa ku menjadi kehidupan penuh kesakitan dan derita. Mari aku cerita dari titik bermulanya aku masuk dalam dunia kegelapan hingga berjumpa dengan c dia yang hyper gila, semua nya bermula sewaktu aku masi di bangku sekolah lagi, faham2 lah kalau dah bersekolah asrama ni mesti ada kes2 liwat atau lelaki suka lelaki dan aku lah salah satu daripadanya, dulunya aku hanya budak bodoh yang takut dengan senior sehingga aku hanya mengikuti apa sahaja apa kata mereka, tak peduli di pukul atau di liwat depan orang ramai, aku seperti lembu yang di cucuk hidung hanya mengikuti sahaja.
Seperti biasa kalau dalam asrama mesti ada sistem abang adik angkat, beruntung nya aku padat abang angkat yang cukup baik dan penyayang, nama dia abang Darwish yang tua tahun dari aku dan dia lah yang menjadi pelindung aku selama dia bersekolah di sana. Walaupun hanya abang angkat dan hanya pelindung ku dari senior2 yang gila nafsu api dia juga mahukan balasa dan mahukan kenikmatan dari junior2 jagaan nya, dalam banyak2 budak yang dia jaga aku lah yang selalu melayani nya, kata abang Darwish aku ni paling handsome dan seda mata memandang tapi abang Darwish tak sekasar senior2 lain, bila dia nak dia akan minta elok2 dan dia pandai tengok situasi kalau dia nak budak tu layan dia abang Darwish akan tanya dulu penat ke atau ada masa tak layan dia. Banyak budak2 junior nak jadikan dia abang angkat tapi abang Darwish seorang yang sangat memilih, kira aku ni salah satu budak yang bertuah lah.
Tipu lah kalau aku tak pernah jatuh hati kan abang Darwish ni, dia seorang lelaki yang bertubuh sasah dan berkulit hitam2 manis senang cakap idaman para wanita dan lelaki bengkok salah satu nya aku, masa hari terakhir dia berada di sekolah itu aku dengan berani yang mengungkapkan cinta ku kepada abang Darwish dan hasilnya aku dapat ciuman yang indah dari nya "belajar rajin2 dan buat abang bangga, abang akan jaga Idan seumur hidup Idan" kata2 yang membuat aku air dan berbunya2 di dalam hati. Selepas senior lama habis sekolah kami pula yang menggantikan ugas mereka tapi aku tak berapa minat nak jadi abang angkat ni sebab hati aku sudah bertulis nama abang Darwish, sebenarnya sistem abang adik angkat ni hanya menutup niat sebenar parah lelaki yang suka lelaki ni, disebabkan aku tak jadi ada adik angkat dan tak ada nak jaga2 budak, aku lebihkan masa elayan abang Darwish di mesia sosial dan sekarang ni dia dah masuk universiti bermaksud keputusan abang Darwish cemerlang.
Bila aku pula yang habis sekolah aku semakin rapat dengan abang Darwish, kebetulan pula abang Darwish dah habis sem pertama so dia dah boleh tinggal diluar dan dia sengaja menyewa bilik berdekatan dengan kawasan rumah ku jadi boleh lah aku datang dan melayani dia, banyak benda yang kami buat dari berhubungan kasih dan sayang sehingga adegan ranjang yag sangat menggoncang bilik itu, aku juga pernah tak balik kerana tertidur dengan abang Darwish selepas berucuk tanam sehingga membuat ibu bapa ku kerisauan tapi perbuatan ku dengan abang Darwish tak kekal lama ibu bapa ku terlibat dengan satu kemalangan jalan raya yang cukup tragis kerana kereta yang mereka bawa berlanggar dengan lori gas yang cuba memotong kereta dihadapan nya, masa tu aku baru bangun dari tidurku bersama abang Darwish dan tiba2 mendapat panggilan dari jiran aku yang juga lalu di kawasan itu, semasa aku sampai ibu bapa ku masih di dalam kereta dan pihak polis cuba mengeluarkan mereka yang tersepit di dalam kereta itu, ak cuba berrlari kepada ereka dan menjerit2 nama mereka sambil menangis tapi di halang oleh polis yang menjaga di situ, kejadian tak terduga lori gass itu tiba2 meletup dan terbakar, 3 polis yang cuba mengeluarkan ibu bapa ku cedera parah dan ibu bapa ku pula tak dapat di selamatkan, mereka terbakar hidup di depan mata aku dan semua orang yang berada di situ, betapa hancurnya hati aku melihat mereka kesakitan seperti itu.
6 bulan selepas kejadian nenek aku menyuruh aku untuk berpindah ke kampung kerana aku sudah seperti tak terurus dan tak berdaya dalamenjalan kan hidup ku lagi, abang Darwish ada juga datang untung menyemangatkan aku tapi ak berjaya, hari terakhir aku berada di sana aku berjumpa dengan abang Darwish dan mengucapkan selamat tinggal, dia memelukkan dengan sangat lama lalu berkata "ingat kata2 abang ni, abang akan jaga Idan seumur hidup tak kira lah di mana pun Idan pergi" air mata ku mengalir dalam pelukan nya.
BERSAMBUNG
*Sorry lah lambat update hehehe, dalam part satu memang aku tak berapa nak letak dialog sangat lagipun ni kemunculan aku yang pertama selepas lama mendiamkan diri so aku nak dapatkan balik aura2 menulis cerita ni heheh. Lagi satu banyak yang minta cerita ni panjang so permintaan diterima, aku BERKEMUNGKINAN buat cerita ni lebih dari 10 part so sabar dan tunggu ok. #ThanksSebabBaca
YOU ARE READING
Hanya alat
Historia CortaJalan cerita seorang lelaki biasa menjadi alat pemuas nafsu lelaki2 di luar sana