B.K.K.H / " Hoşuna mı gitti ? "

254 37 60
                                    

" elif, özgürün kız kardeşi. Özgür..sevdiğim adam. Elif bana kalan tek şey. Siz nerden tanışıyorsunu ? " dedi parmaklarıyla bizi işaret ederek. Sevdiği adam.. sevmek ve arya? İronik.

Ağzımı açıçaktım ki benim yerime konuştu elif. " ha ulaş benim platonik aşkım ya " kaşları çatılmış bir arya ile göz göze geldim. "Katiyen yalan. Sayın yargıç itiraz ediyorum! " egehan parmağını izin almak için kaldırmış kucağındaki kurabiye kutusu ile arya'ya yönelmişti. Elif ve hazal kıkırdarken arya ciddi ifadesini koruyordu.

Ağzındaki kurabiyeyi bitirip koltuğa bıraktı ve ayağa kalktı dedektif duruşunu sergileyerek önümüzde dolanmaya başladı yavaş adımlarla. Elif'in önünde durup adanalı'daki fiko gibi çerçeveye aldı kızın yüzünü. Sanki inceleme yapıyor gibi bir süre bekledi öyle. Elif' ve arya ne yaptığını anlaşmaya çalışırken ben ve hazal kıkırdayıp arada birbirimize bakıyorduk.

" Sanık Elif Kara , müvekkilime kafayı takmakla kalmamış bir de iftirada bulunmuştur. ağırlaştırılmış müebbet istiyoruz . " ciddi gibi gözüküp yerine oturudu.

"Yuhh..idam varsa ondan alayım" elif ayağa kalkmış yanıma oturup kolunu omzuma atmıştı " ulaş'ım için değer " gülüp diğer eli ile saçlarıma uzandı. Yüzü çok yakın mesafedeydi ve nedensizce inip kalkan göğsüm hızlanmıştı. Saçlarımda gezintiye çıkmıştı eli.

" Sen beni bi takip etsene." Ayağa kalkıp çenesiyle kapıyı gösterdi arya. Elif benden yavaşça uzaklaşırken tedirginle ayağa kalktım ve takip ettim arya'yı. Kapıdan çıkınca görüş alanımdan çıkmıştı.

Kapının pervazına elimi koyup köşeye dönücektim ki sırtım sertçe duvarla birşeşti. Üstümü yakasından tutup kendini sertçe bana yasladı. Rahatsıca kıpırdandım yerimden. Biraz diğer kızlara çekemezmiydi. Sert çıkışları beni deli ediyordu.

"Hey! Sırtım acıdı." Diye konuştum acı ile inleyerek. Tamamen bana yaslıydı.

"Elif den uzak dur! " diye tısladı sıktığı dişlerinin arasından. Ha birde emir alalım. Oh mis.

"Bir sebepmi var? Ve ayrıca bana dokunmaktan vazgeç. Sertçe duvara çarpmalar..hoşuma gitmiyor." Dudağının kenarındaki milimetrelik gülüş uzun sürmeden koca bir sırıtış aldı yerini. Alaycı şekilde baktığında ellerimi boynumdaki ellerinin bileklerinden tutup yavaşça aşşağı çektim. "Ciddiyim?Hasta gibi sırıtma"

Yavaşça aşşağı çektiğim ellerini kurtaıp birisini kafamın yanındaki duvara yasladı hızla. irislerini büyüyen irislerime kenetleyip kendime gelmemi engelledi. Mavi gözlerinin köşelerinde oluşan koyulukları ise yeni fark ediyordum. Belki yeni belirgenleşmişti. Yüzüme yaklaştığında kalp atışlarımı fark etmemesi aptallık olurdu. Neden heycanlanıyordum? Ya da bunu korku ile adlandırmalıyım. Yaptıkları..

Duvarla arasına sıkışıp kalmıştım. İki elim duvara yaslanmıştı.boşta kalan elini omzuma doğrultup iki parmağını yavaşça, söndürdüğü sigaranın bıraktı ize yöneltti. Gözlerim onunkine dalıp o günü hatırladığımda gerilen yüz hatlarım ve oluşan nefretimi rahatlıkla yansıtmış olsam gerek ki duygusuzca gülümsedi.

Parmağı, yaranın üzerinde durunca hafif bir baskı uyguladı. Gözlerimi yumum titrek bir nefes koy verdim.
Sadist bir kızdı..insanların acı çekmesinden zevk alan sadistin tekiydi. O..arya.kötü ve sadist kız.

Kulağımda hissettiğim sıcak nefesi boynumdan sırtıma hafifçe iz bırakırken yanmaya başlamıştı. Çok sıcak bir nefesi vardı. Kulağıma sürten dudakları ile nefes almayı kesmiş kaburgalarımı kırıp kendine özgürce atacağı bir yer istemişdi kalbim. O kadar dardı ki çarpıp hızı daha fazla atıyordu.

Bir kötü kız hikayesi / siyah. #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin