"Ondan hoşlanıyor musun Hyejin?"
Sorusu neden bu kadar basit ama cevap vermesi zordu?
Peki neden sormuştu?
Yüzüne doğru baktığımda bana, kaşları çatık bakan Seungmin görmeyi beklemiyordum. Yani bu, şu an ciddi ortamda olduğunuzu ve sorunun yanıtını almadan başka konu açamazsınız anlamına geliyordu.
"Cevap verecek misin yoksa beklemem mi gerek?" Bir daha sorduğunda bu sefer bakışlarımı ellerime indirdim. Ne cevap verecektim ki?
Ondan hoşlanıyor muydum?
Hayır..
Ama neden hâlâ bu iğrenç duyğu içindeydim?
Bilmem..
Galiba ona olan aşk sönmemişti.
Galiba..
Ve ben bunu şimdi biliyordum.
Salaksın Hyejin.
Seungmin ayağa kalkarak pencereye doğru yakınlaştı. Her saniye nefesini dışarıya savuruyor, tekrardan içine çekiyordu. Sinirliydi.
Peki neden sinirliydi?
İşte bu sorunun farklı cevapları vardı. Ama ben bunu düşünecek kadar güçlü değildim.
Hızlıca arkasını dönerek söylenmeğe başlamıştı.
"Hyejin. Bir duyğusuz için mi kendine olan nifretin? Ha? Söylesene, değer mi senin bu yaşamına?" Sonlara doğru yükselen sesi beni biraz olsun germeğe başlayınca nefesimi tutmaya başlamıştım.
Çocukluğumdan kalma bu alışkanlığım biraz olsun beni rahatlaştırıyordu.
Tekrardan derinden nefes alarak yanıma yaklaştı. Ve tekrardan yere oturarak bana sarılmıştı.
İşte Seungmin'in farklı bir özelliği daha, çok sinirlenmesin diye sarılmaya ihtiyacı vardı.
Bana sarılınca saniyelerdir tutduğum nefesimi dışarıya savurdum.
Onun kollarının arasında, kokusunu içime çekerek uyumak istiyordum. Fakat şimdi Seungmin yanımdaydı. Onun bir daha benimle yüzleşmesi imkansızdı.
Jake, eski ama hâlâ da sevdiğim insan. Yıllarımı sanki yılan gibi zehire bandırarak beni atmıştı. Fakat onu eskisiden daha çok seviyordum.
Özlemiştim onu, konuşmasını, aşık olduğum gözlerini, bana destek vermek için tutduğu ellerini fakat bunlar bir daha gerçekleşmeyecek kadar imkansızdı.
Aklıma dolan eşsiz anılar gözlerimi tekrar bir sele çevirmeği başarmıştı.
Jake gibi birisini bula bilecek miydim? Bulursam eğer onu, Jake'den daha çok seve bilecek miydim?
Bu sorunun cevapını onu, tam kalbimden atdıktan sonra öğrene bilecektim.
__
Hastane odasında yazdığım bu bölüm umarım çoklu oy ve yorum alır.
Sizleri seviyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑂𝑛 ✿︎ 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛
Fanfiction"Her şey bir gün iyi olacak, bak o zaman mutlu olacağız" "Umarım bir gün..."