✿︎ ¹⁴ 〔final〕

6 2 0
                                    

Film bitmişti ve ben hálá filmin etkisindeydim. Kafamda yer almış sorular bir şekilde beni rahatsız ediyordu. Mesela kız neden sevdiği kişini bir ölüm kalım savaşında öldürmüştü?

Cidden kalpsizlikler var mıydı dünyada. Ama bu bir film. Unutmamak lazımdı.

Yanımda sesiz yürüyen Seungmin'e döndüm. "Kızın yaptığı çok etkiledi beni ya sen?"

Anlamsız bakışı gözlerimi buldu. "Hangi kız?"

"Filmdekini diyorum" anladığını ifade eden nidalar çıktı ağzından ve tekrar konuşmaya başladı.

"Ben filmi izlemedim ki." Nasıl yani?

"Beğenmedin mi? Ama bence güzeldi" dedim karanlık sokağa bakışlarımı çekerek. Hava biraz serindi, tam bir yaz havası.

"Hayır, sadece filmi değilde..." durmasıyla bende durdum karşısında. Yüzü, bakışları farklıydı. Neden gözleri parlıyordu? Sanki tüm galaktika onun gözlerinde yer almış gibiydi.

Dilini dudaklarında gezdirek bana bir addım attı. Bu durumda bile asi değil tatlı duruyordu. "Filmi değil seni izledim ben. Tüm film boyu tepkilerin, bakışların, hareketlerin o kadar nazik ve güzel ki, film değilde benim bakışlarım seni izlemeyi seçti."

İltifat. Hayatımda aldığım en güzel, en sade, ve en çekici iltifatdı bu. Kim Seungmin tarafından iltifat edilmek hayatımı güzelleştiriyordu.

Yakınlaştı rahatsız etmeyecek şekilde. Sağ elimi elinin arasına keçirerek yüzüme gülümseyerek baktı ve ben bir şey söylemeden dudaklarını benimkisiyle buluşturdu.

Kalbim o zaman ilk defa böyle çarptı. Kalbimin ani çarpıntısından sonra yaranan etki tüm bedenimj ele almıştı. Bir şekilde öpüşüne karşılık veriyordum.

Her şey çabuk gelişmişti. Ama rahatsız bile değildim. Çünkü yıllarım bu tür sahnelerin hayallerini kurarak geçiriyordum.

Dudaklarımdan ayrılarak alnıma kısa ama güzel bir öpücük kondurduktan sonra gözlerini odak noktama yerleştirdi.

"Seni beni sevdiğini biliyordum. Ve bende seni seviyorum güzelim."

Sıkıca sarıldım ona, kokusunu içime çeke çeke. "Bende seni seviyorum Seungmin."

___

Heyosssss

Öncellikle, bölüm atmayı unutmuşum kızmayın bana(((

Ve ben bir şey yaptım😔..

Aslında bu kitapı uzatacaktım 20 bölümlük. Ancaq bir manası olmadığını, yazdığım bazı bölümlerin cringe olduğunu anladıktan sonra bu bölümü final yapma gereği duydum.

Belkii ÖZEL BÖLÜM yapaparım. Siz istersenizz🙆‍♀️

Bu kitapımı okuyan yorum ve vote atan güzellerim sizleride unutmadım ve sizi çooook seviyorumm. Siz varsınız ya benim için mutluluk, ilham kaynağısınızz

Sizleri seviyorumm güzellerimm💗🙆‍♀️. Hesapımda yer alan kitaplara göz atmayı unutmayın tamam mıı?🥺🫂

🎉 𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑂𝑛 ✿︎ 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑂𝑛 ✿︎ 𝐾𝑖𝑚 𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin