19.Bölüm

46 8 15
                                    


Kucağımda kızımla soğuk bir yerde yağmurun dinmesini bekliyorduk

Gidecek hiçbir yerim kalmamıştı

Ve babamın evine istesem de gitmezdim. Beni tek başıma bırakan bir adam şimdi evine de almazdı ki..

Mattheo'nun ihaneti kalbimi acıtırken oğlumu zorla benden almalari kalbimi parçalamıştı..

Böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi ki..

Beni gercekten seviyor sanmıştım.. birlikte olduğumuz bir buçuk yıl içinde gercekten beni sevdi sanmıştım.

Ve bugün bunu sanacak kadar aptal olduğumu anlamıştım..

Maria'yı bile istemedi..

Peki ben nasıl yaşayacaktım?

Maria'yı nasil büyütecektim.. onun öz kızıydı..

Dogumdan sonra bile kucağına alip sevdiği ilk bebeğiydi..

Ona çok bağlı oldugunu düşünmüştüm.

Halbuki bu da diğerleri gibi yalanmış

Battaniyesi bile olmayan maria'ya uzerimde ki ince hırkayı tek giydirebilmiştim..

Derhal kalacak bir yer bulmalıydım.

Arkamdan gelen sesle döndüğümde kısa bir an olsun güvende hissetmistim

Draco: emma? Ne yapıyorsun bu soğukta bur- ağladın mı sen?!

Emma: draco.. beni evden kovdular.. oğlumu aldılar elimden.. yalan söylemişler bana..

Yanıma yaklaşıp sarıldığında sadece o anlık güvende olmak istemiştim.

Draco: gel bize gidelim. Biraz ısının sonra anlatirsın. Maria'da hasta olmasın.

Emma: b-baban-

Draco: babam hiçbir şey yapamaz emma. Benim ve annemin misafirisin.

Kolumdan tuttuğunda bizi cisimlemişti

Kapıyı açtı ve girmem için önce beni bekledi

Ben girdiğimde o da arkamdan girdi ve kapıyı kapattı.

Narcissa: oğlum geldin m-
Emma? Hoşgeldin.

Dedi ve yanımıza yaklaştı o da moralimin olmadığını bildiği için yüzünde ki muhteşem gülümsemeyi soldurdu

Narcissa: ne oldu sana?

Emma: beni de evden attılar..

Narcissa: hadi gel yukarı bir oda verelim sana. Hem kendi uzerine hem de maria'nın üzerine kalın şeyler giydir. Sonra da anlatmak istersen anlatırsın. Ama..

Draco: ama?

Narcissa: yukarıda misafirlerimiz var. Ve..

Draco: anne uzatmadan söyler misin?

Narcissa: lord yukarıda.. lucius ile konuşmak için geldi. Ama benim odaya gitmeme izin vermediler.

Emma: yukarıda mı?
Marco onlarla mi?

Narcissa: bir kaç bebek mızmızlanması duydum ama lord'un yaninda yaxley'de vardı. Onun yeni doğan bebeği sanıyorum..

Emma: draco, teyze.. sizden ilk ve son kez bir şey isteyebilir miyim?

Narcissa: tabii ki. İstediğin zaman.

Emma: gidip baksanız? Marco ise getirin lütfen. Oğlumu alıp kaçarım bu ülkeden. Asla bulamayacakları bir yere giderim.. yeter ki oğlumu verin.. lütfen..

Önce birbirlerine bakmışlardı. Daha sonra da derin nefes alıp kafalarıyla onaylamışlardı..


















Okuldan sonra atacagim demistim ama bos vaktim vardi gitmeden once atayim dedim. 💚💚💚💚

💚BİRİCİK VARİSİM🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin