Uyarı

161 27 5
                                    

Aras abiyle konuşurken yanımıza gelen Çağan'la Aras abi onu da yanına çekip oturttu.

"Gerçekten bu kadar benzeyeceğimizi düşünmezdim, " diye gülerek konuştuğuna Çağan da tebessüm etmişti.

Bakışları bana kaydığında düz ifadeyle ona bakıyordum. Sabahki saçmalıklarından sonra bir daha benimle konuşmamıştı . Sahne dışı tabii ki .

"Tuana ile de tanışıyormuşsunuz , varya çok güzel olucak bence " dediğinde başımı salladım. Aras abiyle konuşmaya devam etmek istiyordum ama ister istemez yanında o durduğu için bakışlarım sürekli ona kayıyordu. En iyisi ikisini yalnız bırakmaktı.

Ayağa kalktığımda ikisinin de bakışları bana döndü.

"Ne oldu Tuana ? Sıkıldın mı benden yoksa ? " Diye konuştuğunda hafifçe gülümseyip başımı iki yana salladım.

"Hayır , siz sohbet edin . Ben de gidiyorum artık, bir kaç yere uğramam gerek daha . Yarın görüşürüz," dediğimde beni onayladı.

Çağan'a bakmadan onların yanından ayrıldığımda eşyalarımı bıraktığım odaya girdim. Üzerimi değişip telefon ve çantamı alıp çıkmak istediğimde aynı hızla kapı açıldı ve karşımda Ecrini gördüm.

Ne arıyor bu kız burada ?

"Ecrin ? " Diye kaşlarımı kaldırıp sorgularken yüzündeki alaylı gülüşle bana bakıyordu.

"Merhaba Tuana , nasılsın? " Dediğinde omzumu silktim.

"Seni ne kadar ilgilendiriyor nasıl olduğum? " Dediğimde hala aynı ifadeyle bana bakarken birden tebessümü büyüdü.

Ellerini göğsünde birleştirip alaycı ifadeyle yüzüme bakarken beni baştan ayağa süzdü.

Sanki nikahına alacak!

"Çok kızgınsın değil mi ? Etrafında dolanan o kadar kız varken sadece beni seçti. Beni istedi, benimle her yerde görüntü vermekten çekinmiyor . Arkadaş çevremle takılıyor, sürekli beraberiz. Ve ben bunu sadece bir kaç ayda başardım . Onu sadece bir kaç ay içinde elde ettim. Senin ve diğerlerinin yapamadığını yaptım," diye küçümser ifade ile konuşması kaşlarımı çatmama sebep oldu .

Başarmak? Ödül ya da madalya da takalım istersen !

"Ecrin, gerçekten ne saçmalıyorsun anlamıyorum . Neyi başardın gerçekten inan umrumda bile değil, izin verirsen gitmek istiyorum." Dediğimde üzerime doğru yürüdü aniden.

Ne yaptığını anlamazken bakışlarında öfke belirdi. Bu kızın derdi neydi ?

"Onu kendime alıştırmak için çok çabaladım. Onu sadece ben hakediyorum. Sadece ben ! Şimdi gelipte hiç bir şey yapmadan onu kendine döndürmene asla izin vermem , duydun mu beni ? Aklını karıştırmaya bile çalışma ," dediğinde anladıklarım bana yettiğinde bu sefer alayla bakan ben olmuştum.

"Benden mi korktun ? Sevgilin seni bırakır diye mi yoksa ? Söylesene, eğer senin sevgilin seni gerçekten seviyorsa, ben ne gibi bir tehdit ola bilirim senin için? Sen gerçekten burada eski tanıdığın birini sonradan tanıdığın biri için mi aşağılamaya çalışıyorsun? Biliyor musun aynısını ben yapsam , inan ki daha kötü olur . O yüzden benden uzak dur , o sevgilini de al başına çal. " Diye bütün sözlerime basa basa konuştuğumda omzunu silkti.

"Çağan'ın etrafında dolaşma, onunla konuşma ! Seni uyarı -"

"Ya bir siktir ya ! Çokta umrumda senin o sevgilin ve ya sen ! Hani diğerlerinin yapamadığını yaptım falan diyorsun ya , hatırlatırım. Zeynepte onu bir kaç gün içinde eline almıştı. Demek ki neymiş, sorun sevgilinde ! Her güzel söz söyleyene koşar adım kocası olmayan kadınlar gibi atılırsa kolay elde edilen erkek demektir . Aynı sizleri de kendisi gibi kolay elde ettiği için," dedim üzerine yürüyerek yüzlerimiz yakınlaştığında .

"Ayrıca ben çok zor biriyimdir Ecrin , ben senin iki ne iki güzel söze ne de başka şeylere kanarım. Ne de bir erkek için tanıdığım birinin yüzüne bunları söylerdim. Gerçekten yazık , " dediğimde söylediklerimi umursamıyordu.

"Umrumda değil , dediğim gibi Çağan'la konuşma," diye tekrar ettiğinde şimdi saçına yapışmamak için zor duruyordum.

"Aynı setteyiz Ecrin, şaka mısın kızım sen ? " Dediğimde bir şey söylemek üzereydi ki izin vermedim . " Çağan'ın hiç bir zaman birini gerçekten seveceğine inanmıyorum biliyor musun ? O kadar bencil biri ki , sırf kendi için her kesi terk eder . Eğer onu istemiş olsaydım, şimdi senin değil benim yanımda olurdu . Ama ben ona sözlerimi söylemiştim , ve o da cevap vermeden sadece gitti . Anlaya biliyor musun ? Kendini düşündüğü için gitti ," dediğimde bana inanmayan bakışlarla yüzümü inceledi.

"Çağan beni seviyor, dediklerine zerre inanmıyorum" dediğinde haline acıdım biraz .

"Neye inanıyorsan ona inan o zaman , " dedim ve yanından geçerek kapıyı çarparak odadan çıktım. Ama karşımda görmeyi beklediğim kişi Çağan değildi.

Donuk bakışlarla bana bakarken, yutkundum ve yanından geçerek gitmek istedim. Ama bu sabah yaptığı gibi yine koluma dokunup bunu engelledi.

"Ben bencil biriyim ? Ben hiç bir zaman birisini sevemem öyle mi ? " Dediğinde sesinde anlayamadığım duygu vardı. Ya da anlamak istemediğim.

"Sevgilinin yanına git bence , iyi görünmüyordu " dediğimde bununla ilgilenir gibi bir hali yoktu.

"Siktir etsene , sana sordum! Ben şimdiye kadar bencil biri oldum ve kimseyi de sevmedim öyle mi ? Sevemem ben kimseyi öyle mi ? " Dediğinde ona bakmadım. Eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

"Ne duymak istiyorsun bilmiyorum ama bırak beni . Birisi görürse," dediğimde dudaklarından alaylı gülüş çıktı.

"Benimle dalga mı geçiyorsun sen ? Soruma cevap ver ! " Dediğinde sesi sertti bu sefer .

"Evet öylesin ! Oldu mu ! Sen bencil şımarık herifin tekisin ! Kimseyi sevmeyen yalnız kendini düşünen ve buna göre hareket eden birisin ," dedim en sonunda.

Bakışlarında bir kaç duygu kırıntısı gördüm ama bu o kadar hızlı kayboldu ki , ne olduğunu bile çözemedim tam.

"Ben birini sevdim, " dedi gözleri gözlerimden bir saniye bile ayrılmazken . "Çok sevdim hemde ,  masum sevdim. Çocuk aklımla sevdim , " dediğinde yutkunup ondan uzaklaşmak istedim ama kolları buna engel oldu. "Hala daha onu ," dediğinde yutkundu. "Ben onu çok" diyordu ki Ecrinciğin sesini duyduğunda gözleri benden çekildi ve kolumdaki eli gevşedi.

Ondan uzaklaştığımda Ecrin yanımıza gelmişti bile .

"Ne yapıyorsunuz burada ? " Dediğinde onları takmadan ilerledim hızla. Daha fazla ikisinin de saçmalıklarına katlanamazdım .
Yorgundum. Yetmezmiş gibi bir de bunlara uğraşıyordum.

Ben onu çok diye diye kaldı! Deseydin ya ben onun çok ağzına sıçtım diye !

Özel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin