VİRA-BİSMİLLAH
İyi Okumalar-İsmail Demirel
Elimde ki çilekli sütü de Kerem'in taşıdığı sepete attıktan sonra Ferdi'nin neler aldığına baktım, cips ve çeşit çeşit çikolata almıştı onları da sepete kattıktan hemen sonra kasaya geçmiştik. Mauro ve Dušan bizi parkta bekledikleri için fazla acele etmedik ama önümüzde sıra vardı.
---
15 dakika sonra anca çıkabilmiştik marketten. Biraz ileride ki parkta bizi bekleyen arkadaşlarımızın yanına hareketlenmiştik ki Polis sireni sesleri gelmeye başlamıştı, anlaşılan mahalle de yine kavga çıkmıştı. Bize sıçramasın da ne olursa olsundu.
Baya belalı bir mahallede oturuyorduk, haftanın en az 3 günü kavgası gürültüsü eksik olmuyordu.
Bursa'nın bazı ilçelerinin en sevmediğim yanlarından biri olabilirdi bu, tabi biz küçüklüğümüzden beri alışkınız ama arkadaşlarımız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 3 yıl geçemesine rağmen hâla alışamamışlardı. Civciv Mauro, Meraklı (Melahat) Ferdi ve Şom Ağızlı Dušan, üçüde değişim öğrencisiydi. Ferdi ve Dušan Hollanda'dan Mauro ise Arjantin'den gelmişti. Fakültenin ilk günü tanışmıştık, keremle çocukluk arkadaşıydık zaten.
Birbirimizin herşeyini bilirdik. Onun annesi, abisi benim de annem abim olmuştu aynı şekilde benim annem, dayım da keremin annesi dayısı olmuştu ki bundan dolayı ikimizinde hiç bir şikayeti yoktu. Taa ilkokuldan bu zamana kadar uzanıyordu dostluğumuz, kardeşliğimiz. Emre abi kereme kızıyorsa beni de boş geçmez bana da kızardı ne yaparsak birlikte yaptığımız için birlikte fırça yerdik. Sonra bize kıyamaz ya dondurma ısmarlar ya da tatlı yemeye götürür nefsimiz körelip karnımız ağrıyan kadar tatlı yerdik.
Anılar tatlı tatlı gözümün önüne gelirken çoktan karşıya geçmiş parkın yeşil çimenlerine çökmüştük bile "ee ne aldınız da bu kadar geç kaldınız" diyen Dušanla gözden geçirdiğim anılara son verip gözlerimi ona döndürdüm. "fazla bir şey değil ya cips, birkaç çeşit çikolata ve bebek ismail için çilekli süt"dedi Ferdi.
Bebek itamını duymazdan gelip Ferdi hatırlatmasa unutacağım çilekli sütümü aramaya başladım poşetin için de. Biraz daha eşeledikten sonra bulmuştum canım sütümü.
Tam süt kutusunu elime almış pipeti poşetinden çıkarmaya niyetlenmiştim ki hemen önümüzde resmi plakalı bir polis aracı durmuş içinden ise iri yapılı 4 polis inmiş bize doğru gelmeye başlamışlardı. Onlara aldırmadan pipeti poşetinden kurtarıp kutuya sapladım ve ilk fırtı çektim. Ben sütümü içmeye devam ederken bahsettiğim 4 kişi önümüzde durdu ve kimliklerini çıkartıp "Organize Şubeden Başkomiser Abdülkerim" "Komiser Çağlar" Son Olarak "Narkotik Şubeden Başkomiser Mert" ve "Komiser Barış" "size birkaç sorumuz vardı gençler" diyerek kendilerini tanıttılar. Adının AbdülKerim olduğu öğrendiğim uzun saçlı kirli sakallı iri cüsseli adam kendini tanıttığından itibaren ona kitlenen Ferdiyi asla fark etmemişti.
Kerem söze atlayıp hepimizin adına ne olduğunu sordu."buyrun memur bey bir durum mu var?"
"Mahalleniz de bir uyuşturucu çetesinin saklandığından şüpheleniyoruz, bu yüzden üstünüzü aramamız gerek bir sakıncası var mı?"
Hepimiz bir sakıncası olmadığını belirtip ayağa kalktık, ben hala sütümü içerken sarışın kıvırcık saçlı, adının Barış olduğunu öğrendiğim komiser bana doğru yaklaştı ama üstümü aramadan tebessüm edip Dušan'a geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: AŞK | Multiship (Askıya Alındı)
Fanfiction-Olay Örgüsünden Tamamen Bağımsızdır. -İntersex (Hermafradit) Bireyler İçerir. -Çift Cinsiyetliliğin Kabul Gördüğü bir Evrende Geçmektedir. -Karekterler Arasında Yaş Farkı Vardır. -Homofobiksen Hiç Başlama! -Konu- -Polisiye -Aksiyon -Mekanlar- ...