⁷ Çalışma Bahane 🔥

48 8 0
                                    

İYİ OKUMALAR


SMUT ALARMI!!!

OKUMAK İSTEMEYENLER *** BU İŞARETLERİ KOYDUĞUM YERİN SONRASINDAN DEVAM ETSİN!

___Birkaç Gün Sonra___

-Fernando Muslera

Bizim çocukların sınavı yaklaşıyormuş. Çalışmak için geleceklerdi.

Bu fırsat bir daha ayağıma zor gelirdi. Geçen yaşanan olayla ilgili Mauro'nun ağzına aramalıydım.

İnatçı Ekip.

Emri altında da oldukları Müdürler de Başkomiser bozuntuları da asla vazgeçmiyordu.

Defalarca yanlış yönlendirme yaptık, asılsız boş ihbarlar verdik. Ama asla vazgeçmek gibi bir topa girmediler.

Onlar konuyu eşeledikçe bizde daha yüzeysel davrandık.

Her zaman bir adım öndeydik.

2 yıla yakındır bizim peşimizdeler.

Yeri geldi kılık değiştirdik, yeri geldi isim değiştirdik.

Şuan gerçek isimlerimizi kullanıyoruz, biz çok masum 2 kardeşiz.

Mahalleliye göre.

Güvenlerini kazan, desteklerini arkana al ve devam et.

Ekiple asla bağlantımız olmadı. Sözcülerimiz vardı. Bizden onların eline düşenler ve bizi satıp akıllarınca bilgi taşımaya çalışanlar.

Biz asıl patronlardık. Kimse bilmez, kimse görmezdi.

Ne demişler. Dostunu Yakın Tut, Düşmanını Daha Yakın.

Ekipte köstebeğimiz vardı.

Böylelikle ellerine ne somut kanıt ne de kayıtlı bir belge geçti.

---

Çalışma odam da oturmuş alışverişi kimin görmüş olabileceğini düşünüyordum.

O şerefsizi bulduğum an nasıl öldürsem diye birçok Cinayet planı yapıyordum kafam da.

Bizim için yüksek meblağ da mal kaybına sebep olacaktı it.

Aklımdan bindir türlü ölüm senaryosu geçerken tanıdık bir koku doldu burnuma.

Sarı Bebeğim Gelmişti

Sakinleşmeliydim...

Bu halimi görmemeli, korkabilirdi.

Kapalı kapımın ardın da olduğunu tahmin ediyordum.

Edin uyarmış olmalı.

Derin bir nefes aldım, sakinleştiğime kanaat getirip kapıya doğru seslendim; "kapının arkasında dikilmek yerine kucağımda oturabilirsin bebeğim, biliyorsun değil mi?" diyerek kendimi belli ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kod Adı: AŞK | Multiship  (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin