VİRA-BİSMİLLAH
İyi Okumalar
-Abdülkerim Bardakçıİhbar Gelmeden Bir Saat Önce;
Sabah saatlerinde fazla bir olay olmasada öğle saatlerinde ya da öğleden sonra çok fazla ihbar ve şikâyet geliyordu. Günün bu saatleri en sevmediğim saatler olabilirdi, Narkotikle ortak yürüttüğümüz operasyon haricinde kafamı başka bir şeye yormak istemiyordum.
Öyle ki, düşünün yani 14,15 yaşında ki gençleri zehirliyorlardı lâkin bizim elimizde en ufak bir kanıt ya da ihbar olarak gelen adresler ve baskınlarda yakalanıp gözaltına alınan şüpheliler dışında bir şey yok. Ne mal ne de bir İsim. Bu durum ne kadar canımı sıksa da bizim çocuklarda elinden geleni yapıyorlardı.
Sanki yer yarılıp yerin içine giriyorlar. Malın kaynağının nereden geldiği bilinmiyor, kimin tahsis ettiği bilinmiyor. Gözaltına alınan bütün şüpheliler tek bir şey söylüyor; "O sizi Bulur Merak Etmeyin!"
---
Soğuyan çayımla birlikte ayaklanıp Cengiz'in masasında uyuklayan Çağlar'a baktım. Gece devriyesine tek çıktığı için yorulmuştu anlaşılan. Cengiz sevgilisine kıyamamış olucak ki kendi montunu kafasının altında yastık olarak kullanan Çağlar'ın omuzlarına ince ama sıcak tutan polarını atmıştı.
Sevimli :)
-Yazar
Çağlar uyumaya devam ederken kulağının dibinde ki ihbar almak için kullanılan telefon çalmış ve uykusunu bölmüştü. Cengiz telsizini takmış ve önce Mert'i telefona bağlamış sonrada ihbarı cevaplamıştı "... Mahallesinde uyuşturucu saklanıyor ve gece saatlerinden satışa çıkartılıyor acil bir ekip göndermeniz gerek! Gençleri zehirliyorlar" "Mert abi duydun mu" diye sormuştu telsizden "duydum, duydum Barışla birlikte çıkıyoruz şimdi" diye bildiren Mert'e karşılık "tamam bizde çıkıyoruz, hadi Çağlar"
"geldim abi" demişti sevgilisini öperken. "dikkatli olun" diye tembihlemişti Cengiz. "tamam" diyerek konuşmayı sonlandırdı ve Başkomiserinin peşine takıldı Çağlar.
15 dakika sonra Arabada;
"Cengiz tam adresi aldın mı?" diyerek telsizden Cengiz'e seslendi Başkomiser AbdülKerim, kısa süre sonra cevap geldi "maalesef ki ihbarda tam adres verilmedi Başkomiserim" diye belirti genç Komiser. Barış Komiser her zaman ki Barışlığını yapıp sazan gibi atladı konuşmaya "ee madem net bir adres vermedi bütün mahalleyi arıyacak mıyız?" diye bir soru attı ortaya. Onu cevaplayan ise uykusu bölündüğü için huysuzlanan "öyle gerekiyorsa öyle yaparız" Çağlar Komiser oldu.
Barış hiç etkilenmemiş gibi konuyu başka bir yere çekmek için "dönüşte ağız tadıyla kokoreç gömer miyiz Başkomiserlerim?"diyerek biraz da olsa gerginliği azaltmaya çalıştı.
Sağ ön koltukta oturan Mertle göz göze gelen Barış daha fazla konuşmadı ve dışarıyı izlemeye başladı. Başkomiserinin sert bakışlarından ürkmüştü ama belli etmeye hiç mi hiç niyeti yoktu.
Arkadaşı da olsa Mert Başkomiserden gerçekten korkuyordu.
Bazen çok sert, bazen de aşırı sakindi.
Öyle ki aşırı sakin olduğu zamanlarda bütün ekip arkadaşları yaklaşmaya korkar, bir şey söylemeye çekinirdi.
Mert Başkomiser. Kimine göre çok iyi, kimine göre çok sert, kimine göre çok çekilmez, kimine göre çok sakin, kimine göre de çok soğuk. İşinden ve Mertebesinden dolayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: AŞK | Multiship (Askıya Alındı)
Fanfiction-Olay Örgüsünden Tamamen Bağımsızdır. -İntersex (Hermafradit) Bireyler İçerir. -Çift Cinsiyetliliğin Kabul Gördüğü bir Evrende Geçmektedir. -Karekterler Arasında Yaş Farkı Vardır. -Homofobiksen Hiç Başlama! -Konu- -Polisiye -Aksiyon -Mekanlar- ...