⁵ Eve Dönüş

68 12 8
                                    

VİRA-BİSMİLLAH

İyi Okumalar

-Barış Alper Yılmaz

Mert Başkomiser ifadeleri alınan 5 genci evlerine bırakılması için bizi görevlendirmiş. Sonradan gelen hafif balık etli genç ise kısa boylu kumralın abisiymiş.

Karakolun otoparkına gelmiştik. Abi kardeş benim arabaya binmişti. Altay'da abiye nispeten yer bahanesiyle benim arabaya gelmişti.

Fırsatçı Köpke

Nolurdu Altay yerine ismail gelseydi. Gözümüz gönlümüz şenlenmesin mi? Faydam olucak diye ödü kopuyor şerefsizin.

Neyysssee. Çağlar otoparktan çıkmış ilerliyordu, bende hemen peşine takıldım.

___

(bilgisiz olduğumu söylemiştim bu yüzden yol bomboş geçti ve mahalleye geldiler)
___

Mahalleye gelmiştik, yol sessiz ve olaysız geçmişti. Olay yerinin biraz yakınına bıraktık onları. Burdan da gidebilirlerdi herhalde evlerine.

"teşekkür ederiz memur bey" diyen sarışına ufak bir baş selamı verdim.

"yardımcı olduğunuz için biz teşekkür ederiz" diyerek cevapladım.

Bizimkilere "hadi" diye kafa işareti verdikten sonra arabalara geri bindik ve hızla ordan uzaklaştık.

___

-Altay Bayındır

Adının Kerem olduğunu öğrendiğim çocukla yol boyunca hem sağ dikiz aynasından hem de orta dikiz aynasından bakışmıştık gözleri çok güzeldi.

Bal Köpüğünü andırıyordu

Ne çok açık, ne çok koyu

Barış'ın sesiyle kendime geldim.

"Lan köpek nispet yapar gibi niye yer yok diyip geliyon buraya belki İsmail gelecekti."

"hava da bulut sen ismail'i unut Balper :D" Balper'i vurgulayarak dalga geçtim. İsmail konusunda hassastı, asıl olay ise İsmail'in onu hatırlamamasıydı. Ne kadar belli etmese de bu onu üzüyordu.

Barış'ın çocukluk Aşkıydı İsmail. Aslen Rizeli olmasına rağmen Bursa'ya halasına geldiği zaman tanışmışlar. Hatta Barış her yaz sırf İsmail için geliyormuş Bursa'ya. 12 Yaşından sonra gelmeyi bırakmış ama. Şuan 25 yaşında olduğunu düşünürsek ve ismail'e arasında 2 yaş varsaaa

13 yıl olmuş. Vay be. nasıl dayanmış acaba?

Tabi bu ayrılık bi yere kadardı.

Yıllar sonra tekrar bir araya gelmişlerdi ama İsmail inatla onu hatırlamıyordu. 2 yıl önce bir düğüne baskına gitmiştik orda bulmuştu ismail'i.

İsmail'in ise dünya umrunda değildi. O gün bugündür İsmail'e yakın olmak için, fark etmesi için, yapmadığı şey kalmadı.

En son 5 ay önce ümidini kesmiş çocuğun peşini bırakmıştı. Bazı geceler "niye beni hatırlamıyor" diye meyhanlerden topladığımız da oluyordu. Allah'tan kendini toparlamaya başladı ama bugün yaşanan olaydan sonra ne hissettiğini düşünemiyorum bile.
___

______O sırada Büroda______

-Cengiz Ünder

İfade kayıtlarını dosyaya ekliyordum, biraz sonra Başkomiserler geldi.

Kod Adı: AŞK | Multiship  (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin