³ İfade

80 13 16
                                    

VİRA-BİSMİLLAH


İyi Okumalar

Şimdi ki Zaman

-AbdülKerim Bardakçı

Uyuştu taciri olduğu iddia edilen genci ve intikam için rehin alan arkadaşına ithafen "Samet al ikisini de, vur kelepçeyi" diyerek Samet'e komut verdim "Emredersiniz Başkomiserim" diyerek cevapladı beni.

O sırada gözlerim bizi olay yerine getiren gençlerle kesişti, kıvırcık esmer dikkatle beni izlemeye devam ediyordu, az da olsa rahatsız olmuştum iş üstünde izlenmeyi sevmezdim.

Şaşkınlıkla izlemeye devam eden beş gence; "gençler kusura bakmayın, sizi de merkez almamız gerek hem ifade için hemde görgü tanığı olduğunuz için" diyerek önce üzgünlüğümü belirttim. "biz seve seve yardım ederiz, işiniz bu sonuçta" diyerek bana ithafen konuştu esmer kıvırcık. Altay'a işaret verdim ve "Altay bu gençleri de ifade için alalım, görgü tanığı olarak dosyaya da ekleyin" "Anlaşıldı Başkomiserim" diyerek emri uygulamaya koyuldu.

Gözaltına alınan 2 zanlıya ilişti gözlerim, ikisi de çok genç ve bilgisizdi. Bu bilgisizliklerini kullanarak çocukları yanların da tutuyorlardı şerefsizler.

Mahalleye gözetim altına almamız gerekiyordu. Eğer ihbar doğruysa burda çok büyük bir uyuşturucu baronu saklanıyordu.

___Büroda___

-Altay Bayındır

Çağlarla birlikte tutuklama emri olan 2 genci nezarethaneye götürüyorduk, diğer 5 görgü tanığı genci ise ifadelerini almak üzeri Cengiz ve Barış devralmıştı.

Görgü tanıkların ifadeleri alındıktan sonra bu ikisi sorgulanacaktı. Sorguya Başkomiserler, Savcılar ve iki şubenin de Müdürleri girecekti.

Nezarethanenin kapısına gelmiştik, içeri girip memur arkadaşa bilgi verdikten sonra yan yana ama arada sadece bir iki adım boşluk olmak üzeri ikisinde demir parmaklıkların arkasına gönderdik.

Memur arkadaşa başarılar dileyerek dışarı çıktık, kantine uğramak için aşağı kata adımladık.

Kahve kesmemişti çay alıp iyice ayılmalıydık. Özellikle de Samet. "sence ne kadar ceza alırlar?" diyen çağlarla gözlerim ona döndü.

Bilmiyorum der gibi dudaklarımı büzüp başımı hafif yana yatırdım.

___

-Kerem Aktürkoğlu

İfade veriyordum, yani vermeye çalışıyordum. Telefonum inadıma yapar gibi susmuyordu. "bak istersen belki önemlidir?" diyen Cengiz Komiserle kahverengi harelerim ela gözlerle kesişti. Teşekkür ederek oturduğum sandalye de bedenimi biraz sola doğru döndürdüm.

Annemden 3 arama vardı

---

"Bursa'nın Çılgın Eşşekleri 🤪🥳🥸"

Üyeler:

Abimm♥️, İsotum😽, Sarışın💛(mauro), Kıvırcık👶(ferdi), Esmer🍬(dušan), Siz

Grup Açıklaması:

Aşk Aranıyor...

Kod Adı: AŞK | Multiship  (Askıya Alındı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin