Kartal

3 1 0
                                    

(Badenin okula giderken ki kombini)

Yorum yaparsanız sevinirim kuzular...

Sormak istediğiniz soruları ve detay istediğiniz yerleri de bu kısma yazabilirsinizzzzz


...

Bade her ne kadar annesi olacak kadın ile konuşmak istemese de telefonu açtı '' efendim anne, bir şey mi oldu bu saatte'' Annesi bir kahkaha attı. İçmişti, sabaha kadar eski eşinden aldığı paranın yarısı ile içmiş evde tek başına dönüp duruyordu. ''anne iyi misin'' dedi Bade, annesinin içmiş olacağına ihtimal veremedi. '' Kızım, napıyorsun iyi misin? '' Bade annesinin ağzından ilk defa kızım sözcüğünü duymuştu. Bunu laf olsun diye bile söylememişti, ona hep '' gel kız buraya, şşhht kime diyorum veya Bade'' derdi. İsmi ile seslendiği anlar bile nadirken ondan kızım sözcüğü duymak yüzünü güldürmüştü. Tabi onu izleyen Alp, Badenin yüzü güldükçe kaşlarını daha çok çatmıştı.
- İyiyim anne, sen beni aramazsın normalde noldu sen iyi misin
- Amaaaan, ne iyi olacağım. Kocam terk etmiş, Kızımı sırf kocam için, beni kabullensin diye göndermişim. Hayatında tanıyabileceğin en kötü insan daha ne kadar iyi olabilir ki.
Annesinin ağlamakla karışık gülmesi ile kurduğu cümlelerden hiçbir anlam çıkaramadı bade. Gülüşü sönmüş, kaşları çatık bir şekilde anlamaya çalışıyordu. '' anne ne diyorsun açık açık konuşsana babam mı terk etti nasıl yani ne terk etmesi'' Sonlara doğru sesi yükselmişti. Karşı apartmana gidecek kadar yüksek...
''Baban mı'' diyerek bir kahkaha da kopuvermişti kadının ağzından. ''anne sen içtin mi? '' Bade hala annesinin dediklerinin içkinin etkisi ile saçma şeyler olduğunu düşünüyor bu nedenle altında bir anlam aramak istemiyordu.
- Bade, bunları sana kafam yerindeyken söyleyemem belki ama şimdi beni iyi dinle ve sözümü kesme... Ben aslında, şey...
- Anne emin ol üvey evlatsın desen bile şaşırmam o yüzden direkt söyle.
Bade'nin burukça gülerek söylediği cümle annesinin derin bir nefes almasına sebep olmuştu. Alında bir şaka değildi bu, Defalarca ailesi olan insanların ona neden bu denli uzak olduğunu düşünmüştü. Hayatında bir baba figürü yoktu mesela. Bade daha 4 5 yaşlarındayken, babası işten eve geldiği zaman annesine sarılır gününün nasıl geçtiğini sorardı. Küçük kız ona da sarılmasını bekler ama o sarılmadan geçer giderdi, Yemek masasında babacım bugün bunları yaptım diyerek uzun cümleler kurar ama karşısındaki adamın onu dinlemediğini bilirdi. Küçükken kendini kabul ettirmek için verdiği tüm çabaların boşa gittiğini gören Bade büyüdükçe iyice ailesinden soyutlanmıştı. Babası yalnızca maaş günü onunla konuşur, evin eksiklerini gidermesini söylerdi. Annesi ile tekken çok güzel vakit geçirir ama babası olduğu zaman asla yüzüne bakmaz o görünmezmiş gibi davranırlardı.
- Bade, ben sana hamile olduğumu öğrendiğimde sen 3 aylıkmışsın, Devamlı karnımda şişlik olduğu için hamile olacağımı düşünememiştim. Stresli dönemlerdi benim için yine şiş sandım hiç doktora gitmedim... Bade senin baban o değil. Benim de artık kocam değil...
Bade duyduğu sözler ile istemsizce ayağa kalktı bağırmaya başladı.
- Sen ne diyorsun ya! Ne demek baban değil, ne demek kocam değil sen ne dediğinin farkında mısın!!
- Bir dur beni dinle, Ben daha önce bir evlilik daha yaptım ama o ama...
- Lan ben 22 yaşındayım senin daha önce evlendiğini şimdi mi öğreniyorum. Benimde dalga mı geçiyorsun kadın sen. BABAM KİM BENİM O ZAMAN!
Karşı taraf sessiz kaldı. Bade daha fazla dayanamadan telefonu kapattı yanındaki armut koltuğun üzerine attı. Ellerini ile şakaklarını ovmaya başladı. Sakinleşemiyordu, algılayamıyordu ve artık yaşadığı şeylere aklı da kalbi de dayanamıyordu. Karşısında konuşmanın Bade tarafına yakından şahit olan Alp, duyduğu şeyler ile kendini daha kötü hissetti. Karşısındaki kıza bilip söyleyemediği gerçekler içinde büyümeye başlamıştı. Karşısındaki kadının gözleri önünde nasıl tükendiğini görüyordu. Albayını arayıp durumu anlatması gerektiğini düşündü, tam ayağa kalkacağı sırada karşısındaki çökmüş gözler ona döndü ve kaşları çatıldı.
- Napıyorsun sen orada oturup dik dik buraya bakıyorsun.
Alp böyle bir çıkış beklemediği için afalladı, onu dikizliyor gibi görünmek istemedi, ayağa kalktı tam açıklama yapacağı sırada karşısındaki kızın söylenerek odasına girdiğini gördü. ''Manyak bu kız ya'' diyerek tebessüm etti. Sonrasında albayını arayıp durumu anlattı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖR BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin