1. Bölüm

104 13 18
                                    

Elimde duran belgelerde gezinirken gözlerim kulağım benimle konuşan herifteydi.

_ kız 17 yaşında! Balyozun küçük kızı. Üstelik sana yanık...

Dudağımın kenarının biçimlenerek gülümsemesiyle gözlerimi kısarak kaldırdım belgelerden.

_ sete uğramam lazım sonra şu kızın icabına bakarım.

_ peki, zaten ilacın dozu yüksek sen gelene kadarda uyanmaz.

_ bıçaklarımı bileyin!

_ Vahid bey çıkmadan bana görünsün dedi Mert bey.

Başımı sallayarak solan yüz ifademle ayrıldım odadan. Bana bakan odanın çil beyazı anlık midemi bulandırmış gözlerim zemine devrilmişti. Bakışlarımı toplayarak içeri girdim.

_ ulan oyuncu oldun nezaket öğrenemedin! Şu kapıyı çal girmeden.

_ kes sesini sadete gel!

_ bana bak lan kıs o sesini yoksa ben başkasının sesini kısmasını bilirim.

Boğazımdan geçen derin yutkunmayla yumruğumu sıkmaya başlamıştım.

_ partnerin olan o kız...

_ Mina!

_ evet o.

_ yok yapamazsın bunu! Yapamam bunu asla.

_ sana yapabilir misin demedim ben Mert! Yapacaksın... O kızı aşık edeceksin kendine.

Gözlerim avuçlarıma doğru inerken nemlenmişti.

_ bu eller yıllardır senin pislik işlerin için masumların kanlarını taşıyor! Mina olmaz...

_ niye lan aşık mı oldun?

Parmakları gömleğimin yakasından kavramışken öfkeyle kendini doyurmuş gözlerim onun gözlerinin tam içine bakıyordu.

_ ne istiyorsun?

_ aferin güzel oğlum ha şöyle laf dinle.

Elini yakamdan çekmiş gömleğimi düzelterek dikilmişti karşıma.

_ benim Çakısız'a borcum var. Bunun karşılığında hasta olan kızı için Mina'nın kalbini vereceksin.

_ senin borcuna kurban mı edeceğim lan o kızı ben!

Elim tam havaya kalkacakken aklıma gelen kişiyle aniden indirdim.

_ senin canını yakarım çocuk!

Birşey demeden kapıyı çarpıp çıkmıştım. Sete doğru hızla sürmüştüm arabamı. Radyoda çalan şarkının sesini sona vermiş mırıldanıyordum.

_ acında benim vay! Balında benim vay! Ölümde versen, zulümde versen bu can senin vay vay!

Hummalı bir çalışma başlamış set ilk provalarına başlamışken inmiştim arabadan.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFYA SEVGİLİM OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin