3. Bölüm

73 8 1
                                    

Telefonuma dizilmiş yüzlerce bildirimin arasında gözüme takılan Mina'ydı. Direk onun ekranına bastığımda gördüğüm fotoğrafla beynime kan sıçradı adeta. Mina'yı öptüm mü ben? Telefonu kenara fırlatarak dün gece ne olduğunu hatırlamaya çalışırken çalan telefonumun ekranına baktım. Erkan avcı arıyor... Başımda beliren şiddetli ağrıyla elimi alnıma dayamış ovuyorken açtım telefonu.

Konuşma...

M: efendim abi?

E: nerdesin sen Mert?

M: evdeyim bir sorun mu var?

E: seninle buluşalım!

M: buluşalım da sesin kötü geliyor.

E: sayende Mert sayende!

M: o ne demek?

E: setin ilerisinde bulunan çay bahçesinde bekliyorum gel!

...

Tuhaf şekilde kapanan telefonu komidiye bırakıp başımı aldım avuçlarımın içine.

_ ne öğrendin be Allah'ın cezası herif!

Hazırlanıp hızla çıkmıştım evden. Çay bahçesinde oturan herife yaklaşıp oturmuştum karşısına.

_ açıkçası merak ettim sabahın bu saati?

_ ne karıştırıyorsun ulan?

Derince yutkunarak büyüyen gözlerimle bakıyordum yüzüne.

_ nasıl?

_ geçen gün doğum gününde tanıştığın kız!

_ Nur?

_ evet nerde o kız?

_ ne bilim abi ben doğum gününde karşılaştık biz onunla sonra ayrıldım bitti.

_ bende yedim! Mert çok tehlikeli sularda yüzüyorsun seni uyarıyorum Mina...

Derin bir nefes yüzümü yalamışken gözlerimi kaçırdım.

_ Mina'nın kılına zarar gelirse seni yemin olsun kendi elimle polise veririm!

Birden derin bir kahkaha kopmuştu boğazımdan.

_ abi sen benimle dalga mı geçiyorsun?

Birden ayaklanmış eliyle omzumu sıvazlamıştı.

_ hele bir dene o zaman öğreniriz dalgamı geçiyorum yoksa geçmiyor muyum!

Sinirden diken üstünde duruyor gibiydim.

_ bir sen eksiktin lan!

Malikhaneye giriş yaparken bütün gözler bana dönmüştü.

_ Nur nerede lan?

_ hayrola abi?

_ ulan sana bir soru sordum nerde bu kız?

Biraz korku bezeli endişeyle kekeleyerekte olsa cevap vermişti.

_ babanızın açtığı yeni barda barmenlik yapıyor!

Sinirle çıkıp arabaya binmiştim.

_ ulan Nur diliyorum ki birşeyler ötmedin!

Sinirle varırken direksiyondan inmiş bara giriş yapmıştım. Dj'yden yayılan gür müzik kulaklarımı tırmalasada ışık yoğunluğundan kamaşan gözlerimi ovup Nur'a bakınmaya başladım. Tezgahın arkasında şişeleri düzeltiyordu. Hızla ona yaklaştım.

_ Nur!

Sesimi duyup önüne döner dönmez bana doğru midyum boy bir bira yollamıştı.

_ kızım! Öttün mü lan?

MAFYA SEVGİLİM OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin