Gül hemen dışarıya çıktı. Kenan dışarıdakı ağaçların birinin altında durmuş kızı bekliyordu. Gül Kenanı görmesiyle ona el sallamaya başladı. Kenan da hemen onu fark edip aynı şekilde karşılık verdi . Bir birlerine doğru adımlamaya başladılar. Gül Kenanın yanına vardığında gülümseyerek elindeki kahveyi ona uzatarak "Al bakalım , seviyirsundur umarım " dedi. Kenan kahveyi aldıktan sonra " Ev arkadaşını da düşünürmüş bak sen heleee" dedi şakalaşarak . Gül " Tamam , tamam , cıvıma hemen be " dedi . Aslında Gül de her şeyi şakaya vurar , ota boka gülerdi. Ama Kenanla daha o kadar samimiyyeti yoktu , bu yüzden mesafe koymaya çalışıyordu...
🪷
Kenan ve Gül araba ile eve gidiyorlardı. Arabanın arka tarafında bir kaç koli ve bir tane de bavul vardı. Kenan şimdilik bunları yerleştirecekdi. Geri kalan eşyalarını ise yarın kendisiyle getirecekdi.
Sessizce yolu izliyordu kız.
Az sonra ise kafasını yavaşça Kenana doğru çevirip ona bakmaya başladı. Kumral saçları bebek saçları gibi ipeksiydi. Yeşilin en sevdiyi tonunda olan gözleri büyüleyici geliyordu Güle. Ve çenesinin yanindakı minik benleri ona hoş bir hava katıyordu. Keşke bu kadar qıcık olmasaydı. Aslında belki de değildi ama çoktan Gülün gözünde qıcık,egolu ergen bir herifdi ama bir o kadar da yakışıklı...(Şöyle bir şeyin yakışıklı olmama ihtimalı mi varrr????)
Gül hala yüzündeki aptal aşık sırıtışıyla Kenanı izliyordu. Kenardan biri baksa onu sırıl sıklam aşık sanardı öyle yani. Kendi kendine "kızlar bunu beğenmekde bir az haklı sanki" diye düsünmüştü. Bir dakika ya ne oluyor. Yoksa Gül Kenandan etkilenmeye mi başlıyordu...
Hayır , hayır sadece olarak çekici bir adam olduğu için ona böyle geliyor olmalıydı. Yani, sonuçta tanışdığı iki gün bile olmayan adama aşık olacak kadar aptal değildi.
Gülün düşüncelerini bozan şey Kenanın neşeli sesi olmuştu "Hey, o da ne , Gül , yoksa beni mi kesiyorsun , ha? " diye sormuştu adam. Kız ise birden telaşlanmış , kötü bir şey yapmış da annesine yakalnımış küçük bir çocuk gibi cevap vermeye çalışmıştı hemen "Ha ,evet " demişti . Ancak hemen sonra ne dediyinin farkına varıp toparlamaya çalışmıştı. "Şey yok yani öyle dalmışım sessizlik olunca ondan yani öyle gelmiştir sana yani ondan başka bir şey yok kardeşim" diye kendini açıklamaya çalışıyordu. Kenan ise kızın bu telaşlı haline alttan alttan sırıtıyordu . Daha sonra " Tamam , tamam ya bir şey demedik güzellik" demişti. Gül de bir şey demeden önüne dönmüştü.
Sessiz geçen bir kaç dakikanın ardından eve varmışlardı.
İkisi de arabadan inip kolileri ve bavulu yukarıya , eve taşıdılar.Gül elindeki koliyi yere bıraktı , çantasından anahtarını aramaya başladı. Birden arka tarafından gelen kapı sesiyle gözlerini yumdu. Bir bu eksikti zaten diye düşündü kendi kendine. Evet, bu kapı komşuları Suzanna idi . Kadın 22-24 yaşlarında bir kadındı. Gül onu hiç samimi bulmaz, ondan hiç haz etmezdi.
Hiç bir şey demeden gitmesini bekliyordu Gül, kendi de onu fark etmemiş gibi yapacaktı. Ama Tabii ki de öyle olmadı...Kadın , Gülün gerçek olmadığına adı kadar emin olduğu bir gülümsemeyle kıza doğru dönüp "Gül , naber canım , napıyorsun bakalım " dedi . Gül de en az onun kadar samimiyyetsiz , sahte bir gülücük yerleştirdi yüzüne ve cevap verdi "İyiyim , sağ ol Suzanna sana da hal hatır sormak isterdim ama istersen seni tutmayayım , bir yere gideceksin her halde " dedi.
Aşağıdan oflayıp puflama sesleri geliyordu. Gül tahmin etdi bu seslerin Kenana ait olduğunu. Doğru da tahmin etmişdi. Kenan bir elinde valizi, diger elinde iki koliyle birlikte merdivenleri kalkıyordu. Onların yanlarına geldiğinde ise Suzannaya garip garip bakışlar atdıktan sonra Güle dönerek "Kapıyı niye hala açmadın yaaa" diyerek mızmızlanmaya başladı 7-8 yaşındakı veletler gibi , eşek kadar herif.
Gül onun bu haraketlerine göz devirdi sadece ve sonunda bulduğu anahtarıyla kapıyı açmaya yeltendi ki , birden yeniden arkasından Suzannanin sesini duymasıyla elini durdurdu(anlik Kenan : ac artik su kapıyı amk)Suzanna " Merhaba , sanırım sen Gülün erkek arkadaşısın , ha ?" Diye yüzünde memnun olmamış bir ifadeyle sormuştu Kenana . Gülün bu soruyla gözleri büyürken hemen kendini Suzannaya doğru çevirip "Yok , ne erkek arkadaşı , Engin abinin oğlu o, yani benimle alakasi yok , buraya tasinacak sadece yani sevgili falan deyiliz biz " dedi tek nefese.
(Kendim yazdım diye demiyorum ama çok salak bir kız bu amk)Suzannanın gözleri parıldamıştı aldığı cavapla . Hemen atlayarak " Ah, çok mutlu oldum... Yani buraya taşinmana ... Şey , isim neydi acaba sora bilir miyim ? "
Gül yüzünü buruşturdu Suzannanın bu saçma haraketlerine . Daha sonra onları dinlemeyerek kapıyı açıp eve adımladı. Kapıyı hafif aralık koydu Kenanın da gelmesi için ve kendisi de odasına geçip üzerini değiştirdi hızla.
Salona geçtiğinde Kenan koltuğa oturmuşdu. Gül Kenanın yanına geldi ve "İstersen yerleştirelim eşyalarını " dedi. Kenan da kafasını salladı evet anlamında. Gül arkasını dönüp Kenanın odasına doğru yürümeye başladı. Kenan da uslu uslu onu takip ediyordu(isirsam bir şey olurmuu).💌
Sonunda Kenanin eşyalarını yerlestirip bitirmişdi ikili. Şimdi ise Gül içmeye bir şeyler hazırlıyordu.
Kafasını mutfağın kapısından salona doğru çikartarak " Koçum , çay mı içersin kahve mi ?" Diye sordu . Kenan koçum kelimesine takılsa da bir şey demedi. Sadece "kahve iyi olur" diye cevapladı Gülü. Gül ise "tamam o zaman iki tane çay yapıyorum" diye bağırdı.
"Ne" dedi Kenan. " Lan , alman bebesi , türküz biz oğlum , çay içeriz biz hem de tavsan kanii" dedi Gül . Kenan " bu kızın içine tır şoförü Mehmet amca falan mı kacdı amk" diye düsunmedi değil .Gül dediğini yapmış , elinde iki tane tavsan kanı çayla gelmişti. Birini Kenanın önüne koydu. Daha sonra kendi de çayını eline alarak yerine oturdu . Sonra Kenana dönerek " Anlat bakalım şu ev sahibin seni niye evden çıkartıyo böyle alel acele?" Diye sordu . Kenan ise " Boş ver " diyerek geçiştirmeye çalıştı ama kızın keçi inadından bihaberdi...
Sonuç olarak Gül Kenanı o kadar darlamısrtı ki çocuk buraya tasinacagina şimdiden pişman olmuştu belki de . Ama yine de qalibiyyet Gülündü . Kenan dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı " Öff , iste yaşlı adam , tutturmuş senin yüzünden komsularla aram bozlulacak , yok her gece parti mi olurmuş , komşuları şikayet ediyormus , eve ne kadar kız getiriyormusum bla bla bla..."
Gül şaşkınca Kenana bakıyordu . Ne yani bu velet suratlı herif eve kız da mi atiyordu...
Evett , bunu da yazdım ama hic içime sinmedi...
Hadı iyi okumalar size bacimsularrrr🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek yıldızım | Kenan Yıldız
Fanfiction"Evet,senin de dediyin gibi ben senin sadece arkadaşınım" "Sadece arkadaşım olmadığını ikimiz de çok iyi biliyoruz"