4. bölüm

148 12 15
                                    

Şu boya posa, şu endama bakınnn
Maşallah Kenana
Hadı bölüme gecekk

💫

Gül'ün anlatımıyla:

Kenanla eski flörtleri hakkında konuşuyorduk şu anda.Onun deyimiyle ise güya "lise hatıralarını" konusuyordu. Ama bal gibi de flörtleri hakkındaydı...

"...Kız bizim yan sınıftayfı. İşte o gün de bizim bioloji hocası rahatsızlanmış , onun yerine diğer hoca gelmişti, bizim de hiç birimizi tanımıyo, yaşlı bir tane kadın işte .
Biz de kızla kantinden geliyorduk, bunların dersi de resimdi. Kız da istemiyordu derse girmek. Dedim ki, gel bizim sınıfta otur.
O da bir düşündü önce ama tabii benim yakışıklılığıma karşı koyamadı, kabul etdi. Neyse işte biz girdik sınıfa önce sınıftakiler bir yadırgadı bu kim diye sonra ben kaş göz yaptım, hiç kimse ses çıkartmadı.
Hoca başladı bize bakmaya sonra
"Siz bu sınıftanmısınız ?" diye sordu. Biz de hemen evet hocam , bu sınıftanız falan diyoruz .
Bir 15-20 dakika falan geçti. Ben de hemen oturtmuştum onu yanımda zaten . Bir de akla bak ya başka siniftan getirdiyim kızla tam hocanın ön masasındayız. "

"Eee, sonra , anladımı hoca?" Diye merakla sordum hemen . Cidden sarıyordu anlattıkları.

"Dursana kızım ,anlatiyom ya.
He, işte biz oturmusuz tam hocanın önünde müdür yardımçısı, müdür falan gelse büyük sicicaz ama. Sonra kapıyı tıklattı birisi. "

" Hiiii , salak , kızı sakladın dimi??"

" Ya dur anlatiyom .
Ha işte kapı tıklatdı birisi bir de bakalım bizim bir tane manyak müzik hocası var 50li yaşlarda o gelmiş.
Bir bana bir kıza baktı. Biz de salak gibi gülümsüyoruz hocaya bir şey söylemesin diye. "

Bu duyduklarımla bir tane kahkaha patlatdım. Kenanı öyle hayal ettim bir an . Kenan bana bakıp
"kızım dur daha konusuyom" dedi . Ben de
"tamam, tamam , anlat hadı" dedim .

Devam etdi konuşmasına " He, işte bu salak hoca hemen atladı manyak manyak haraketler yapmaya başladı, maymun gibi sesler çıkartıyo bize bakarak . Biz de hocaya noluyo amk bakışları yolluyoz .
Kadın bagirmaya başladı birden kıza bakarak ki bu kız bu siniftan değildi, ne ariyo bu burada falan. Bu diger hoca da bize bakiyor , anlamaya çalışıyor ne olduğunu.
Sonra jeton düşünce de başladı bu da bagirmaya bize . Biz de artik dedik ki tamam hocam , çıkıyoruz . İşte çıktık sınıftan .
Biz bir şey demezler müdure , müdür yardımçılarina diye düşünmüştük ama kosup her kese yaymışlar"

" Vay orosp..."
Kenan eliyle ağzımı kapatıp
"küfür etmesene Gül" dedi.
Ben hemen geri çekilip ona öldürücü bakışlarımı yollamaya başladım. Kenan
" Ne var , niye öyle bakiyon " dedi.
Bense cevap vermeden odama geçtim.

🍓

Üstümü değiştirecektim çünki az önce üstüme çay dökülmüştü.
Kirlienmiş olan T-shirtü çikarmıştım ki içeriye Kenanın dalmasıyla çılığı bastım. Kenan hemen gözlerini kapatıp " Gül , özür dilerim , seni korkutmak istememmistim , sen oyle bir şey demeden gidince bozuldun zann etdim o yüzden geldim, özür dilerim bir daha " dedi kapının diğer tarafından . Ben " Sorun yok, ama bir dahaki sefere lütfen kapiyi tiklat" dedim .
Kenan da onaylayan miriltilar çıkardıktan sonra adım seslerinden anladığım kadarıyla uzaklaştı odanın önünden.

Kafamı çevirip aynada kendime baktığımda kıpkırmızı olduğumu fark ettim. Ben şimdi bu salağın yüzüne nasıl bakayım?
Yarıçıplak halimi görmüştü amk tabii ki de bakamayacağım. İyisi odada oturayım. Hatta ben evi mi terk etsem direkt ???

Saçmalama Gül, herif zamparanın teki, sabahdan 20 tane kız hakda konuştu. Görmediği şey deyil ya... Hem belki şimdiye unutmuşdur.
Bir umut unutmasını diledim kendi kendime.

Yarım saat odamda öylece oturup telefona bakıyordum ki acıkdığımı fark etdim. Hem belki Kenan gitmişdir.

Odamdan çıkıp etrafa bakdım. Ve evet , gerçekten de gitmişdi sanırım . Salona geçtigimde masanın üstünde not vardı

"Gül, ben artık eve geçiyorum. Yarın erkenden gelirim her halde , görüşürüz:)))

Notu okuduktan sonra mutfağa geçip yemek yedim. Daha sonra yine odama girdim ve yatağa uzandım. Yarın tatildi yani tüm gün evde olacakdım...

Salonda koltuğa oturunca Pisicik yanıma geldi birden .
Bu gün hiç ortalikta görünmüyordu oysaki . Kucağıma çıkıp iyice yerleşti oraya.
Televizyonu izlemeye başladım. Bir tane spor kanalıydı. Ve Juventusun eski bir oyununu gösteriyordular. Bir yıl kadar önceki maçdı.
Kenan gözüme hiç çarpmıyordu ama. Belki de oynamıyordu hiç. Birden speaker "Top Yıldızin ayağında..." Demesiyle istemsizce ekrana kaydı gözüm . Ve evet , bu Kenandı kesinlikle. Ama saçları uzundu ve kaşındakı o çizik yoktu. Çocuk gibi duruyordu burda...

Bir az daha televizyon izledikten
sonra gerçekten de uykum olduğunu hiss etdim . Kalkip savsak adımlarla odama ilerledim. Yatağıma geçip sonunda kendimi uykunun kollarına biraktim . Bu gün zaten çok yorulmuştum o yüzden de hemen uyuya kaldım...

🤍



Evet, 4. bölüm hayırlı uğurlu olsunn
Kısa oldu biliyorum ama napalım artık
Hadı bakalım begenicekmisiniz

Tek yıldızım | Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin