Emocje jak na grzybobraniu

860 41 34
                                    

No cóż...

Pewnie zauważyliście, że od tygodni nie pojawił się żaden rozdział Dark Desires, a parę osób już nawet kombinowało, pytało, lub zgadywało o co chodzi. Długo to odkładałam, bo mimo wszystko jest to ważny dla mnie temat i postanowiłam podejść do tego na spokojnie. Z czystą głową. Bez nerwów, stresu czy innych nieprzyjemności. Co prawda nie odbyło się bez tego. Te oświadczenia to dla mnie stresująca chwila. Ponieważ mogę ogłosić Wam najpiękniejszy dotychczas moment w moim życiu.

Dark Desires zostanie wydane.

Historie braci Wood zaczęłam pisać na początku czerwca, ale planowałam od stycznia, gdy to jeszcze byłam w trakcie tworzenia Fallen Angel - książki, która mimo mniejszego rozgłosu, byla dla mnie tak samo świetną zabawą, jak DD. Moi starsi czytelnicy, którzy załapali się na przeczytanie FA, wiedzą, że Cathal Ivanov-Holt, znamy Wam bardziej jako Pan C, był głównym bohaterem Upadłego Anioła. Co prawda jedyne co wzięłam z niego to wygląd oraz Ferrarka jaką jeździł, ale charakter zostawiłam w cholerę tam, gdzie powinien zostać. W moich szkicach.

Mimo wszytsko FA nie spotkało się z zainteresowaniem ze strony jakiegokolwiek wydawnictwa, a uwierzcie, wysyłałam do sporej ilości.

To jednak nie stało się przypadku DD. Po wysłaniu Maila z propozycją wydawniczą, zainteresowało się wydawnictwo, na jakim mi bardzo zależało.

Wydawnictwo BeYa.

To właśnie z nim podpisałam umowę wydawniczą, która dała mi do myślenia, że to dzieje się naprawdę, a ja właśnie podpisałam dokument, świadczący o tym, że moje nazwisko będziecie w stanie ujrzeć w empikach, a co lepsze, zakupić książkę, która sprawiła mi tyle frajdy w czasie pisania.

Dziękuję.
Dziękuję mojej mamie, która nie wiedziała, że po lekcjach sobie coś pisze, a co śmieszniejsze, bała się, że jestem jakaś antyspołeczna, bo nie wychodziłam w ogóle z pokoju... dzięki mamo... haha.

Dziękuję Natalce i Weronice. To właśnie Wy byłyście moją największą motywacją. Sprawiałyście, że chciałam pisać. Znosiłyście moje dziwne wahania nastrojów, rwanie włosów z głowy i tupanie nogami, gdy z niecierpliwością czekałam na tego jednego maila.

Ale przede wszystkim, chciałabym podziękować Wam - czytelniom.
Bez Was nie byłoby mnie tu. Nie leżałabym teraz w moim łóżku, z wiedzą, że rano idę do szkoły oraz będę musiała godzinę spędzić w tramwaju i nie pisałabym teraz tych podziękowań.

Nie umiem wyrazić tego, jak wdzięczna jestem.

Dark Desires do końca tygodnia. (15.09.2024) będzie dostępne do czytania w takiej ilości rozdziałów, jak jest teraz. Gdy jednak w niedzielę wbije godzina 00:00, większość rozdziałów zniknie, ponieważ z bólem serca muszę je ściągnąć z Wattpada, ale spokojnie, wciąż dostępne będą z cztery rozdziały za darmo.

Zapraszam również na mojego instagrama i tik toka, bo to właśnie tam jestem najbardziej aktywna:

Tik tok:
@axomexi_
Instagram:
@axomexi

Dziękuję, do zobaczenia w empikach xoxo
Lena Serkowska
Axomexi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 12 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

DARK DESIRES [ZOSTANIE WYDANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz