Part 2

77 9 10
                                    

U futen ne supermarket,moren cfar ju kapi syri duke filluar nga patatinat,çokollatat,haribot,pijet dhe u nisen per ti paguar per tek kasa,dhe Laura si nje gjak shqiptari qe esht nuk te len kurr te paguash,me mir vrite se sa ti paguash asaj gjerat.

Kishin 1 or qe ziheshin se kush do i paguante,kishin zen rradhen e te gjithve,kushdo qe hynte mendonin qe ktu po behej ndonje luft.

-O rob i vdekur,sa her tkam then qe do i paguaj un pse vazhdon prap me ket tem gjithmon-po i thonte Laura Lenes.

-Moj shushk,sdo i paguash gjithmon ti se me cmende po ik andej tani.

-Len,nan e moter kto i paguj un ose dal e vdekur nga ktu-e pa me nje shikim serioz qe rrall her e tregonte me Lenen.

-Ufffff mir paguji-tha Lena mbasi e kuptoi seriozitetin saj...Por her tjeter do i paguaj un i tha Lena.

-Mir shpirt si tduash ti-i tha me injorim Laura dhe Lena thjesht shfryu.
Dolen nga supermarketi dhe u nisen per ne shtepi.

Lan qeset mbi tavolin dhe filluanin ti merrnin gjerat qe do hanin,Lena shkoi per te ndezur televizorin duke ven filmin,Laura ishte duke sjell te gjith gjerat aty...

Mbasi u rehatuan po shikonin filmin dhe kishin hapur cdo gje te mundshme duke i përzier te ëmblat me te kripurat kur ne ato momente bie zilja e deres...

-Kush mund te jet ne kte or??-ju drejtua Lena laures
-Nuk e di,shko hape ti
Lena u nis per tek dera,kur sapo e hapi bertiti me te madhe saqe trembi Lauren dhe ajo u ngrit me shpejtsi per te par se çfar ndodhi...

-Len ca pate moj...Ti këtu??-ngeli e habitur kur pa personin qe qendronte mbas deres...

Nje përplasje dhe dashuriaWhere stories live. Discover now