Mbasi kishin mbaruar se ngreni dhe ishin ulur ne divan,po ziheshin me njeri tjetrin per pultin e televizorit.
-Moj do e vendos un filmin-i bertiste Anton Annes.
-Or ti shimpaze,je ne shtepin time ktu jo ne tenden-i bertiti Anna.
-Un jam mysafir kshuqe me takon mua-i tha ai.
-Nuk je mysafir se ste ka ftuar njeri,erdhe vet-i bertiti perseri Anna.
-E bejm kshu-sygjeroni Lena.
-Ndizeni televizorin dhe filmi par qe del do shohim-u tha Lena dhe te gjith pranuan.
Anton ndezi televizorin dhe ne ekran u shfaq filmi "50 Shades of Grey" teksa po zhvisheshin dhe dukej vazhdimi i filmit.
Vajzat u skuqen ndersa djemt u vun ne siklet por nuk e dhan veten.-Nderrojeni ket filmmm-bertiti Lena teksa kishte ven duart ne fytyr per te mbuluar syt.
-Nuk e nderroj sepse kshu zgjodhe ti te vepronim-foli Anton.
-Nderroje o rrtk-i bertiti Marco por Anton e injoroi.
-Princesh pse i mbyll syt-e pyeti Marco duke qeshur.
-Mos me qesh se ti thyva dhembet-i bertiti Lena.
-Laur je mir ??-e pyeti Arbnori ate pasi e shikoi qe ishte ber si domate.
-M...Mir jam-i tha ajo ne siklet.
-Pse je skuqur e tera,mos ke temperatur-e pyeti Arbnori dhe afroi buzet e tij drejt ballit te Laures per ta kontrolluar nese kishte temperatur.
-Nuk paske temperatur-i tregoi ai nderkoh qe vemendja e Laures kishte ngelur tek buzet e tij dhe ai buzqeshi leht.
E pranoi me veten e saj qe ai kishte nje buzqeshje terheqse.
-Jam mir,skam gje vetem se nuk me pelqen ky filmi-i tregoi ajo ne ndrojtje.
-Anton nderroje ate film-i tha Arbnori drejt tij.
-Mor ckeni,un dua ta shoh-u ankua ai.
-Antonnn,nderroje ate mut filmi ose erdha ta preva bilen dhe ta vendosa ne ball-i bertiti Marco.
-Uaaaa ku e di ti qe e kam bile un-beri si i ofenduar Anton.
-Ashtu e ke po ulu aty e mbylle gojen-i tha perseri Marco.
-Prit te ta tregoj-beri te ulte pantallonat Anton dhe vajzat vendosen direkt duart para syve derkoh qe Marco dhe Arbnori u vendosen para Laures dhe Lenes per ti bllokuar pamjen.
-Anton te betohem qe po tu cova te vras-i bertiti Anna me duart para syve.
-He m mir,si beni dhe ju sikur skeni par najher,plus sdo jua tregoja seriozisht jo-qeshi Anton.
-Pse kush jemi ne kurvat e juaja qe thua sikur skeni par najher-i bertiti Lena.
-Ti je princesha ime-i shkeli syrin Marco dhe ajo uli koken duke kafshuar buzen,gje qe dhe Marco e vuri re dhe ishte gati ta puthte por nese do ishin ne nje vend apo situat tjeter do e bente,do i puthte buzet e saj,do i bashkonte buzet e tyre dhe sdo i ndante me kurr,por ishte akoma shum heret qe ta bente ate veprim por i premtoi asaj ne heshtje qe nje dit do e bente ate gje.
-Hajde luajm ndonje loj-sygjeroi Laura.
-Poo hajde bejm pyetje rreth njeri tjetrit qe te njihemi me mir-sygjeroi Anton dhe te gjith pranuan.
-Si fillim sa vjec jeni ju vajza-pyeti Marco.
-Un 23-tha Laura.
-Un 22-tregoi Lena.
-Un 20-foli Anna.
-Po ju-i pyeti Laura.
-Un 25-tregoi Arbnori.
-Un 24-foli Marco.
-Un 21-tha Anton.
-Ne çfar moshe e keni kryer mardhenien e par seksuale-pyeti Anton vajzat ku kto te fundit u skuqen ndersa Arbnori dhe Marco ishin duke pritur pergjigjen.
-Kush tha qe e kemi kryer idiot-reagoi Anna dhe vajzat e mbeshteten.
-He tashi mos beni kshu,thuajeni se ska gje-tha Anton drejt tyre duke mos i besuar qe ato ishin akoma te virgjera.
-Mor i humbur jemi te virgjera e do troc sa skupto mer burr-bertiti Anna drejt tij.
Thell brenda tyre djemve ju gezua egoja e tyre,dhe menduan qe ndoshta mund te ishin ata te paret per vajzat.
-Kur e keni dhen puthjen e par pra-pyeti Marco.
-Un 17 vjece -tregoi Laura.
-Un 15-i tha Anna.
-Un 13-foli Lena dhe qeshi leht nderkoh qe Marco ju afrua afer veshit dhe i tha.
-Kush qenka ai person me fat qe paska prekur buzet e tua ne at mosh.
-Ishte nje idiot i pa vler,pa merak ndoshta mund ti prekesh dhe ti ne te ardhmen-i tha duke flirtuar Lena drejt tij dhe ai buzqeshi leht.
-Pse jo tani-i tha Marco duke i shkelur syrin.
-Sepse nuk te lejoj un-tha ajo drejt tij.
-Po nese nuk te mar leje-i foli Marco dhe ajo e shtyu leht.
-Mjaft bet pyetje vetem ju tani do pyesim ne-foli Lena drejt djemve per te nderruar tem.
-Eksperienca e par seksuale dhe ku-pyeti Lena drejt tyre.
-Un 17,ne dhomen time-tregoi Arbnori.
-Dhe un 17,ne shtepin e asaj-foli Marco.
-Un 16,ne ashensor-u tha Anton dhe te gjith ja plasen te qeshures.
-Si re ne ashensor-pyeti Anna duke qeshur drejt tij.
-Po re,me preku gjasme padashje tek miku im dhe pastaj ngrejti pak fustanin ajo,aty un nuk durova mo bllokova ashensorin dhe i grisa fustanin-tregoi ai sikur po fliste per diqka normale dhe te tjeret kishin ngelur te habitur nga ato çfar ai thonte.
-Ti je komplet idiot-tha Arbnori drejt tij dhe te gjith qeshen.
-Hajde ikim ne tani se i lam vajzat pa gjum-tha Marco drejt djemve dhe u nisen per tek dera por Marco u kthye mbrapa tek Lena pasi ajo ishte ne divan prej kembes.
-Shihemi princesh-tha ai drejt saj dhe e puthi ne ball qe e beri Lenen te ndihej fiks si nje princesh dhe ajo e perqafoi dhe e puthi leht ne qaf duke shkaktuar te dridhura ne trupin e Marcos.
-Shihemi Marco dhe faleminderit perseri-e falenderoi Lena duke buzqeshur drejt tij dhe ai u largua drejt deres.
-Shihemi Laura-foli Arbnori drejt saj dhe e puthi leht ne faqe ndersa Laura u skuq leht dhe i buzqeshi.
-Bye bye mirupafshim manjake-tha Anton drejt Annes dhe e perqafoi ku kjo e fundit u çudit dhe e shtyu.
-Mos me prek manjak dhe ishalla nuk shihemi mo-foli ajo drejt tij ndersa ai i dergoi nje puthje ne ajer.
-Do behem vrasese ndonje dit-foli Anna afer Laures dhe kjo e fundit qeshi.
Djemt u larguan dhe vajzat u ngriten duke ikur ne dhomat e tyre per te fjetur pasi ishte nje dit shum e lodhshme dhe ishin te gjitha te rraskapitura.
***********
(Me falni qe skam qen aktive kto koh,kam qen e zen,nuk e di kur do postoj pjes tjt mund te vonoj pak ose jo nuk e di pasi qe dhe ket pjes mezi e kam shkruajtur ngaqe kam lenduar thoin dhe mezi shkruaj anyway shpresoj tju pelqej kjo pjes dhe mos harroni te votoni,
puc puc)🫶🏻
YOU ARE READING
Nje përplasje dhe dashuria
RomanceTeksa po nxitonte te ikte per te shmangur fotografet,kurr si kishin pelqyer intervistat apo gjera te tilla,papritur u perplas me dike,e pa teksa vajza po kerkonte te mbahej nga perplasja qe ben,e kapi nga krahu,dhe priti derisa u qetsua sapo donte t...