Ne dhom u fut Noah dhe Laura po e shikonte,ishte i lezetshem.
Noah.
(E di qe esht hottt mj nena ime por nuk e tradhtoj arbnorin🫦😂)
-Pershendetje Laur,mund te vij-e pyeti ai.
-Pershendetje,po eja-i foli Laura dhe vajzat dolen jasht per ta len te fliste me te.
-Un jam Noah Martinez-foi ai dhe Laura u habit nga emri i tij i dukej i njohur.
-Me fal mos njihemi gje ne te dy,emri yt me duket i njohur-i tha ajo.
-Ne fakt dhe mua ashtu mu duk por nuk me kujtohet-foli ai.
-Sa vjec je ti Noah-e pyeti ajo.
-26-tregoi ai.
-Ke vite qe jeton ne spanj-e pyeti perseri ajo.
-Ne fakt kur kam qen i vogel kam jetuar ne Spanj deri ne moshen 10 vjeçare pastaj u zhvendosem ne Amerik por kam disa koh qe jam shperngulur perseri ne Spanj-tregoi ai.
-Ku e ke ber shkollen-e pyeti ajo.
-Me duket kam ngatrruar spitalin me policin-qeshi ai nga pytjet e nje pas njeshme qe i bene Laura.
-Hahahaha,jo me fal por me duket sikur te njoh prandaj po pysja-i tregoi ajo.
-Atehere un e kam ber shkollen ne *******-tregoi ai.
-Jooo ska mundesi,ti je ai-foli ajo.
-Un jam ai kush-e pyeti ai.
-Ai-foli perseri ajo.
-Ahh po ishte shum e qart un jam ai-tha duke qeshur Noah.
-Ne klasen ton ti ishe me i madhi prej nesh pasi ishe futur me vones ne shkoll per shkak qe pate ber aksident dhe je futur 3 vite me vones prej operacioneve.
-Ne fakt po por ti akoma spo me kujtohesh-i tha ai.
-Un isha ajo qe erdha te fola e para kur erdhe ne klasen ton pasi ti kishte ndrojtje dhe u bem shum shok te ngusht bashk madje kur u largove ti me dhe nje byrzylyk me flutur dhe e ruaj akoma ate-tregoi Laura.
-Uaaa pooo,si nuk mu kujtua me par-bertiti Noah.
-Çfar ndodhi,Laur je mir-u futen vajzat me vrull ne dhom kur ndegjuan Noah te bertiste.
-Mir jam vajza-po qeshte Laura me te madhe.
-Vajza ju kujtohet qe ju pata treguar per nje shok timin ne shkoll fillore,qe mka dhuruar ate byrzylykun me flutur-foli Laura.
-Poo ai qe ti ke pasur qejf po sja ke then kurr se prisje qe tu rritshit por ai iku nga Spanja-tregoi Lena.
-Emmm faleminderit per kto informacione Len sikur nuk i dija-tha Laura duke ferkuar koken ne siklet.
-Edhe clidhje ka ai ktu se spo e kuptoj un-tha Anna si gjithmon qe nuk kuptonte asgje.
-Ai djali esht ky,pra Noah-tregoi Laura.
-Upssiii-tha Lena pasi kuptoi gjith situaten dhe e dinte qe kishte folur si shum.
-Un po iki se po me therret Marco-tha Lena duke dal dhe Anna shkoi pas saj por ne fytyren e Laures mbizoteroi trishtimi sepse ju kujtua ai.
-Laur ca ndodhi,pse u merzite-tha Noah duke u ulur ne karrike pran saj dhe i perkedheli floket.
-Asgje,mu kujtua dikush nejse-tha ajo.
-E di e mora vesh,çfar ka ndodhur por mos u merzit,esht humbja e tij nje dit ai do pendohet dhe do perpiqet te kthehet por mos ja fal se zemra nuk ngjitet me,e di qe e don e di qe esht e veshtir ta harrosh por te tjer do vijn ne jeten tate qe do tet duan do tet vlersojn,nuk ja vlen te deshperohesh per dike qe ska dit tet vlersoj,ti je humbja me e madhe qe ai do ket ndonjeher,nuk e meritojn syt e tu te bukur te lotojn per te-i foli ai duke i fshir syt e saj qe u mbushen me lot dhe u ngrit e perqafoi.
-E di Noah qe nuk ja vlen te deshperohem per te,e di qe ai nuk i meriton lotet e mi,por me vrau Noah sidomos me fjalet qe me tha,me llogariti mua me tgjith kurvat qe ka pas,tha nuk ka femer te fort qe nuk me perulet mua,doja tet beja per vete por nuk tkam dashur,madje,madje me puthi dhe me tha shiko nuk ndjej asgje,me ato fjal me nxorri shpirtin me duar-tregoi ajo duke qar.
-Shhhh, mos qaj,mundohu ti harrosh dhe mos i kujto mo,tani nuk je vetem do me kesh mua ne cdo moment-i tha ai.
Dikush qe po i shikonte dhe i degjonte nga dera u thye me shum nga ato qe degjoi por jo me shum sec kishte thyer zemren e saj,e dinte qe e kishte humbur pergjithmon sidomos tani qe po shikonte dike tjeter duke perqafuar vajzen qe dashuronte.
Arbnori kishte ardhur ne spital direkt pasi Marco i kishte treguar se çfar kishte ndodhur,dhe nese ajo sdo pranonte ta shihte por tpakten ta shikonte me syt e tij qe ajo ishte mir por kur mberriti tek dera ndegjoi ate duke folur me nje mashkull,ndaloi per ti ndegjuar dhe e kuptoi qe ajo akoma po vuante per ato çfar kishte ber dhe then ai por nuk kishte mundsi te ndryshonte asgje.
Iku nga spitali me koken ulur dhe me lot ne sy,po i merrej fryma dhe doli jasht duke u munduar te merrte frym.
*******
-Laur do ndonje gje-e pyeti Noah.
-Jo Noah,por ik ne shtepi ke gjith naten ktu-i tha ajo.
-Jo,te thash qe do jem pran teje,madje mund te zhvendosem tek ti-i tha ai duke qeshur.
-Po,po Noah jo po hajde flej ne krevatin tim-tha me shaka ajo.
-Nese je dhe ti ne krevat pranoj-i tha ai duke qeshur dhe Laura u skuq.
-Ne fakt po nderroja shtepin dhe do shoh per ndonje shtepi afer teje-tha Noah duke nderruar situaten pasi shikoi faqet e skuqura te Laures.
-Aa shum mir,nese me merzitet shtepia ime do vij nga shtepia jote-foli Laura.
-Po patjeter,nese don e bej dhe ne emrin tat madje-i tha Noah duke ber shaka dhe filluan te qeshnin me njeri tjetrin duke kujtuar kohet e femijris.
*******
Ate nat po binte shum shi,Arbnori ndodhej ne makin me lot ne sy dhe fryma po i merrej,kishte hapur xhamin dhe mezi po qetsohej.
-Me fal e bukura ime-fliste me vete ai dhe ne ato momente nxorri koken ne dritare per te marr frym dhe nuk e shikoi kamionin perball qe po vinte,kur ndegjoi borin e kamionit ishte shum von,nuk mund te bente asgje pasi dhe makina i rreshkiti nga shiu i rrebeshem qe po binte.
U degjua nje bori e fort e nje perplasje e madhe dhe me pas asgje.
Njerzit ishin mbledhur aty dhe dy ambulanca kishin ardhur per te lenduarit,kur u ndegjua zeri i nje mjeku...
-Personi me inicialet A.P vdiq...Ora e vdekjes 02:45 dhe e mbuluan.
A kshu do ishte fundi i tyre vall🫠....
(Mos me vrisni🫣,votoni⭐)
YOU ARE READING
Nje përplasje dhe dashuria
RomanceTeksa po nxitonte te ikte per te shmangur fotografet,kurr si kishin pelqyer intervistat apo gjera te tilla,papritur u perplas me dike,e pa teksa vajza po kerkonte te mbahej nga perplasja qe ben,e kapi nga krahu,dhe priti derisa u qetsua sapo donte t...