Part 11

62 8 15
                                    

-Un jam Fernando Sanchez ish i dashuri i Laures-tregoi ai ne ngerrdheshje,te gjith kishin ngelur te hutuar sidomos Arbnori kishte fokusuar shikim tek ai dhe dukej qe nga momenti ne moment do cohej tja plaste turinjt por Laura vendosi te flasi.

-Çfar kerkon ti ketu-e pyeti ajo.

-Te pash edhe thash te takoj te dashuren time kshu mfalni ish te dashuren time te bukur.

Arbnori shtrengoi dhembet dhe beri doren grusht,nese nuk do ishte per Marco qe ja beri me shenj te qetsohej betohej qe do u ngrinte tja thynte turinjt qe kur ndegjoi ate ti thonte e dashura ime.

-Mjaft me kto budalliqe Fernando-i bertiti Laura.

-Ahh sa bukur del emri im nga goja jote-i tha ai.

Aty Arbnori nuk duroi dhe u ngrit me furi duke perplasur te gjitha karriket qe kishte perpara dhe i gjuajti atij ne grusht duke e hedhur siper tavolines qe ishte aty dhe shkoi u vu siper atij duke i gjuajtur me grushta por tavolina ishte nga xhami dhe u thye duke ber te bien te dy ne tok.

Te gjith u alarmuan,erdhen dhe shoket e Fernandos,aty u ngriten dhe Marco me Anton.

-Nga jeni nis bukurosha-ju dolen para Marco dhe Anton atyre nderkoh qe njeri nga ata u perpoq te gjuante,Marco i kapi doren ne ajer dhe i gjuajti me kok duke ber qe ai te binte ne tok duke mbajtur hunden qe po i rridhte gjak por dhe ashtu Marco nuk e la pa i gjuajtur disa shkelma.

Nga ana tjeter Anton po i gjuante atij kur ai pati mundsin ti gjuante vetem iher duke ber Anton me te cmendur sec ishte,i gjuajti me grushta me sa fuqi kishte deri sa ai ra i rraskapitur ne tok por Anton nuk e la me aq,i gjuajti me shkelm ne organin gjenital duke ber ate te klithte nga dhimbja.

-U bere steril tani,urime-tha Anton drejt tij dhe te tjeret qeshen.

Nderkoh qe Arbnori ishte akoma duke i gjuajtur Fernandos teksa ky i fundit shihej qe nuk kishte fuqi as te reagonte me,lere tja kthente.

-Arbnor mjaft do e vdesesh-e terhoqi nga krahu Laura por ai nuk levizi fare,kur Marco dhe Anton e shikuan qe ai nuk kishte ndermend te levizte shkuan ta merrnin.

-Me leshoni se do e vras at bir kurve-bertiste Arbnori kur djemt e kapen,ishte ber si kafsh e terbuar gje qe ne tipin e Arbnorit nuk egzisonte sepse ai ishte shum tip i qet por ja qe gjithmon ka nje her te par.

-Ndalo mer burr-i bertiste Marco akoma duke u munduar ta mbante.

Laura e shikoi qe ai nuk po qetsohej dhe u nis drejt tij,i kapi fytyren me duar dhe bashkoi buzet me te,e puthi pa u menduar me gjat dhe aty Arbnori e kapi per beli dhe thelloi puthjen me shum sikur te kishte vite qe priste per ate puthje.

-Ohaaa,uuuu,yyyy-reaguan ata te tjeret kur e shikuan.

-Pse re kta do shof-reagoi Marco duke shkuar drejt Lenes ku kjo e fundit e kuptoj se çfar do bente ai.

-Marco joo-tha ajo drejt tij,por ai i vuri duart posht te pasmeve dhe e ngriti siper tavolines duke e ulur aty dhe i vuri doren mbas kokes duke puthur buzet e saj qe aq shum i kishte enderruar shijen atyre,Lena zmadhoi syt nga hutimi por dhe ajo ja ktheu duke puthur buzet e tij.

-Ore ca beni keshu,si e puthni gocen me zor-po qeshte Anton duke shkuar drejt Annes ku kjo e fundit e verejti.

-Mos mu afro ore ti pederast-bertiti Anna por ai nuk i vuri veshin fjalve te saj thjesht i vuri njeren dor mbas koke e tjetren drejt belit te saj dhe puthiti buzet me te sajat,Anna kishte ngelur si e ngrir por kur ai i kafshoi pjesen e poshtme te buzes duke i kerkuar te thellonte puthjen  ja ktheu dhe ajo.

Lokali ishte ber lemsh,gjera te thyera neper tok,njerez qe vraponin per te dal ose dhe nga ata qe kishin ndaluar duke i shikuar apo duke ju ber foto.

Ata ishin akoma duke u puthur sikur nuk kishte te neserme por duhej te benin dhe nje gje te fundit.

U shkeputen nga puthja dhe ecen nje hap mbrapa vajzave.

-Tashi meqe situata erdhi deri ktu,qe do doja te shkonte me bukur por mendoj jo cdo kujt i ndodh te mari propozim ne kte lloj situate-tha Arbnori nderkoh qe vajzat u habiten kur degjuan fjalen propozim.

-Un spo flas se e tha vllai im-tha Marco dhe Anton tha te njejten gje.

Te 3 u ulen ne gjunj para vajzave nderkoh qe vajzat kishin ngelur te habitura.

-Laur,e bukura ime pranon te behesh e dashura ime-tha Arbnori drejt saj me nje unaz gold dhe nje zemer pink ne mes.

-P..po pranojj-tha ajo drejt tij duke i kapur duart atij per ta ngritur nga aty dhe puthi perseri buzet e tij.

-Çpaska qen kjo kunata ime,ngeli tu e puth-tha Marco duke qeshur dhe ngadal u ul ne gjunj drejt Lenes.

-Princesha ime do behesh e dashura ime-tha Marco drejt Lenes me nje unaz te thjesht gold gjithashtu po kishte ne mes nje gur ngjyr blu shum te çmuar nderkoh kjo e fundit kishte ven duart para fytyres duke mos ju besuar syve.

-Poo Marco pranojjj-tha ajo drejt tij,ndersa Marco u ngrit per ti ven unazen ajo e terhoqi drejt vetes duke e puthur nderkoh qe Marco qeshi mes puthjes.

-Atehere,un shpresoj mos tme vrasesh,por qe tkam dashur qy ne momentin e par qe te pash,thash kjo e çmendura esht e duhura per mua-po fliste Anton drejt Annes ku kjo e fundit po e shihte serioze me nje vetull te ngritur,Anton u perbie dhe u ul ne gjunj para saj.

-Pranon ti e cmendura ime nevrike te behesh e dashura ime-tha Anton drejt saj me nje unaz qe dukej qe ishte e shtrenjt pasi kishte 1 gur te madh diamanti ne mes dhe disa djamante te vogla rreth unazes.

-Pse nuk thua ti qe do lidhem me nje pederast un-i tha Anna duke e par serioze.

-Mund te ta tregoj me von a jam pederast a jo nese deshiron-i shkeli syrin Anton.

-Pusho re pall edhe po pranoj-tha ajo drejt tij duke qeshur,ky i fundit shfryu i lehtesuar dhe i vuri unazen duke u ngritur dhe puthiti buzet me te sajat.


Çfar do sjelli jeta per kto 3 çifte mbetet per tu par ne vazhdim...


Dashuria esht nje ndjenj qe ndodh dhe asnjeri nga ne nuk mund ta ndalojm dot,por koha esht ajo qe do na e vertetoj nese ai person esht i duhuri per ta dashuruar(koha e tregoi dhe ate rrtk tim nejse😂).

*********

Me falni qe i kam vonuar shum pjeset,tashi e tutje do mundohem ti hedh me shpesh...shpresoj tju pelqej dhe mos harroni te votoni,love you all🫶🏻.

Nje përplasje dhe dashuriaWhere stories live. Discover now