Part 7

64 7 8
                                    

-E din ti kush jam un-i tha me nerva Marco drejt Lenes.

-E di,edhee ca do me then ti me ket,apo se je futbollist dhe duhet tet ulemi ne gjunj-i tha Lena atij.

-Do vij dita qe do ulesh-i tha ai duke i shkelur syrin,dhe ajo i gjuajti me shpull dhe tjetri anoi koken,qe kishte dor te rend se mohoi.

-E teprove tani-i tha ai duke e ngritur e vuri ne shpatullat e tij dhe doli jasht per tek makina e tij.

-Hop hop ku shkon me shoqen time ti mer rrtk-i bertiti nga mbrapa Anna nderkoh qe Anton i doli perpara.

-Hape rrugen ti mer zhapik kanalesh-e shtyu Anna por ai e kapi nga dora dhe e terhoqi drejt makines se tij.

-Me lesho mor,ju qekeni cmendur-i tha Anna duke u munduar ti hiqte doren atij por e kot.

Te dy i futen vajzat ne makinat e tyre dhe u nisen drejt shtepis se Marko per shkak se ai jetonte vetem...


************


-Po urdheroni-i tha Laura kur ndegjoi ate te ndalonte.

-Si quheni ju-e pyeti Arbnori.

-Laura,emri im esht Laura-i tha ajo.

-Laura,urdhero numrin tim,mund tme maresh sa her tkesh nevoj-as vet se kuptoi pse beri ate veprim,ai nuk i jepte numrin askujt,por pa diqka ndryshe tek kjo vajz.

-Ne rregull-u duk pak konfuze ajo por pranoi dhe u nisen per tek tavolina ku kishin len miqt e tyre.

-Nga iket kto more-pyeti Laura.

-Me falni,i pat personat qe ishin tek kjo tavolina-pyeti Arbnori nje kamarier qe punonte aty.

-Po,djemt i moren vajzat me forc dhe i futen ne makin pastaj u larguan-u trehoi ai.

-Ca do te thot me forc,si me forc re-bertiti Laura drejt Arbnorit.

-Qetsohu,duhet te ken pasur nje arsye perndryshe shokt e mi nuk veprojn kurr kshtu me nje vajz-i tha Arbnori.

-Kush jan ata qe tmarin shoqet e mia me forc ore-bertiti perseri drejt tij Laura.

-Laura mjaft bertite-i tha Arbnori dhe çuditerisht ajo e ndjeu veten te qetsohej kur ai therriti emrin e saj.

-Do i telefonoj un tani,marim vesh ku i kan çuar-tha Arbnori drejt saj dhe nxorri telefonin per te marr Marcon.

-Ku jeni ju kopila,çfar do te thot ti maresh vajzat me zor,jeni çmendur-bertiti Arbnori ne telefon.

-Mjaft bertite si kurv,po hajde tek shpia ime-i tha Marco dhe i mbylli telefonin.

-Te betohem do tet vras Marco-tha ai.

-Hajde me mua te dergoj un ata-e sygjeroi Arbnori dhe ajo pranoi,hypi ne makinen e tij pak me ngurrim tek e fundit nuk e njihte shum mir por ndihej e sigurt,Arbnori dukej person i mir qy kur e shihje ne telefon pastaj nga afer ishte shum her me i mir.

Kishin arritur ne shtepin e Marco,zbriten nga makina dhe ndegjoj Lenen duke bertitur dhe thyer gjerat,e dinte qe ishte çmendur.

-Lena-thirri ajo dhe u nis per te hyr brenda ne shtepi,kur hyri gjeti vendin te shkatruar gjera te thyera neper tok,shikoi Annen qe ishte ulur ne divan dhe nuk e vriste mendjen shum,Anton gjithashtu po rrinte ne telefon,nderkoh qe Lena po debatonte me Marco.



-Kush je ti tme maresh mua me forc pederast muti-e shtyu Lena ate.

-Moj mjaft se nuk te vrava qe ben keshtu,dhe qetsohu boll thyve gjerat e kapi nga dora ai per ta ndaluar.

-Ore te vras,mos me prek mua-i shtyu doren Lena atij dhe i gjuajti me nje got por ai u shmang dhe gota shkoi drejt Laures ku Arbnori e kapi prej beli dhe e terhoqi,perndryshe do i binte ne kok.

-Faleminderit-i tha ajo me faqet e skuqura dhe ai i buzqeshi leht.



-Lena mjaft-i tha Laura.

-Shiko çfar ke ber-beri me dor nga vendi qe ishte ber rremuj.

-Laur erdhe hajde ikim ne shtepi,nese qendroj dhe pak ketu do behem vrasese-i tha Lena duke u nisur drejt Laures por nga nxitimi shkeli ne nje xham dhe u rrezua.

-Auchhhh-renkoi nga dhimbja ajo.

-Lena/Lenaa-shkuan vajzat me te shpejt drejt saj.

-Je mir-e pyeti Marco qe vrapo drejt saj i merakosur.

-Jo nuk jam dhe largohu nga un,per fajin tend-tha Lena dhe filloi te qante,Marco i shikoi kemben qe kishte prer nga xhami dhe e mori ne krahet e tij per ta derguar ne spital.

-Me leshooo-i tha Lena dhe i gjuante ne gjoksin e tij.

-Ke prer kemben,duhet tet dergoj ne spital,mund ta kesh prer thell-i tregoi ai dhe ajo pranoi me kok.

U nisen te gjith mbas tyre per te shkuar ne spital.

Po prisnin doktorin te dilte.

-Esht faji jot,nuk kishe arsye ta merrje ashtu-i bertiti Laura ne fytyr Marcos.

-E di qe esht faji im,me falni-tha ai drejt saj


********

-Atehere,zonjush Lena esht mir,nuk duhet te eci shum,mundsisht fare deri sa te sherohet,per 2 jav besoj qe i sherohet kemba,keto jan ilacet qe duhet te mari nese do ket dhimbje,diten e mir-u tha doktori atyre dhe ata u futen ne dhom per te par Lenen.

-Je mir shpirt-pyeti Laura drejt saj.

-Mir jam mir nuk vdiqa-i tha me shaka ajo dhe vajzat qeshen.

-Ti ca me rri atje si rob i keqperdorur-tha  drejt Marco ku ky i fundit kishte ndejtur ne cep te deres.

-Emm,desha tet kerkoja falje,ishte gabimi im qe te mora ashtu-tha ai pak ne siklet drejt saj.

-Ska gje ,jam mir-i tha ajo drejt tij dhe ai buzqeshi leht.

-Hajde Len se do na kesh per sherbetore 2 jav-tha Anna drejt saj duke qeshur.


-Pse sthua ti qe do bej 1 dor jet un-u tall Lena dhe te gjith qeshen.

-Ngrihu se do ikim ne shtepi-i tha Laura dhe e kapi per krahu qe te ngrihej,i dha gjithashtu patericat qe mos te shkelte me kemben e prer ne tok.

-Do ju dergojm ne-tha Arbnori drej tyre.

-Po,ju detyrohemi-tha Marco dhe vajzat pranuan.

U nisen per ne shtepi dhe kur arriten Marco kapi ne krahet e tij Lenen.

-Me duket qe u msove keq ti zoteri-tha Lena drejt tij.

-E kam per kenaqsi te mbaj ne krahet e mi nje zonjush te bukur si ju-i shkeli syrin  ai dhe Lena u skuq.....




(Do e vazhdoja me shum por Arbnori ka ndeshje tani,dhe normal qe me duhet te shkoj ta shoh😝,ju puc dhe shpresoj tju pelqej,keni dhe fotot e Arbnorit ktu posht qe dolen para disa minutash)

(Do e vazhdoja me shum por Arbnori ka ndeshje tani,dhe normal qe me duhet te shkoj ta shoh😝,ju puc dhe shpresoj tju pelqej,keni dhe fotot e Arbnorit ktu posht qe dolen para disa minutash)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Pse esht kaq hott moj nena ime😝🥹)




Nje përplasje dhe dashuriaWhere stories live. Discover now