#2# Mesaj

73 14 27
                                    


Annem ve babam ağızları açık bir şekilde bana bakıyorlardı. Onlar donmuşken ben kalkıp televizyonda yazan numarayı kaydettim ve mesaj gönderdim.

*052***** Adlı kullanıcıya gönderiliyor...

Siz:

Şey merhaba, ben Pare Dizgin acaba Baran Soysal'ın Instagram'ını yada telefon numarasını alabilir miyim lütfen?

Telefonu bırakıp heyecanla beklemeye başladım. Bu sırada Babam ve Annem şok etkisinden çıkmış ve soru soran gözlerle bana bakıyorlardı. Heyecanı bir kenara bırakıp zoraki bir sakinlik ile annem ve babama döndüm.

"Eeee, şey canım ailem hadi kahvaltıya devam ed-" demiştim ki babam sözümü kesti.

"Ne oluyor Pare, yine ne geçiyor aklından?" Babama baktım ve gülümsedim, ama bu sıçtım gülümsemesiydi.

"Kısaca açıklayayım babacığım, ben boksör olmaya karar verdim ve sizinde arkamda durmanızı istiyorum" Annem bana bakıp bedenimi yukardan aşağıya doğru süzdü.

"Umudunu kırmak istemem güzelim ama bu cılız vücudun ile boksör olamazsın." Annem sonuna kadar haklıydı, maalesef. Başımı salladım ve annemi onayladım.
"Evet farkındayım çok cılız bir vücudum var ama ben inanıyorum ki kendimi toparlayıp zorbalıklardan kurtulacağım." Annem zorbalık lafını duyunca zorla yutkunup gözlerini kaçırdı.
Annem ve babam zorbalığa uğradığımı biliyorlardı ama ben onların karışmasını istemediğim için müdahale edemiyorlardı.
"Peki, güzel kızım sen nasıl istersen." Biliyordum! Bu sözlerin etki edeceğini biliyorum. Dirririiri çok mutluyum, ohm ohm neyse tamam.
Mutlulukla babam ve anneme sarıldım. Bu sırada da telefonuma bir bildirim düştü.
Hızlıca elime alıp mesajı açtım

*052****** Adlı kullanıcıdan bir mesaj...

*052******:
Pare hanım, üzgünüz ama Baran Bey'in hiç bir hesabını veya numarasını kimseye söylemiyoruz.

Siz:
Ya bakın bir kerecik lütfen bu benim dönüm noktam yalvarırım.

*052******:
Bunu Baran Bey'e bildireceğiz birkaç dakika içinde size geri dönüş yaparız.

Siz:
Pekii, teşekkür ederim.

Telefonu elimde sımsıkı tutuyordum. Annem ve babam ise mutlu olmaya çalışıyorlardı. Yani evet normaldi ama birazcık bana inanmalarını istiyordum.
Telefon elimde titreşti ve hemen mesaja tıkladım.

*052****** Adlı kullanıcıdan bir mesaj...

*052******:
Baran Bey numarasını yaymayacağınıza dair söz vermenizi ve söz verdikten sonra numarasını size verebileceğimizi söyledi.

Siz:
Söz veriyorum kimseyle paylaşmayacağım teşekkür ederim:)

*052*******:
+90 054******* buyrun efendim bu Baran Bey'in numarası,
Rica ederiz.

Siz:
:))

Numarayı hızlıca telefonuma kaydettim ve hemen mesaj yazdım.

Tek yumruk Baran Soysal' adlı kullanıcı ile sohbet

Siz:
Baran Bey, merhaba

Çevrimiçi*

Tek yumruk Baran Bey:
Buyrun Pare Hanım numaramı neden istemiştiniz?

Siz:
Konuyu uzatmayı sevmem kısaca söylüyorum.
Benim boks Öğretmenim olur musunuz?

Tek yumruk Baran Bey:
Ne?!

⫘⫘⫘⫘⫘⫘
Selammm
Yeni bölümü okula gitmeden yayınlamak istedim.
Umarım keyif aldığınız bir bölüm olmuşturr.
Oy ve yorumlarınızı
bekliyorumm
Bugün benim doğum günüm ve bu kitabımın okunmasını gerçekten çok isterimm

Boks Öğretmenim| Yarı Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin