#4# Tek yumruk

55 10 22
                                    


Bir dakikadır Baran ile birbirimize şaşkınca bakıyorduk. Ben onun ünlü boksör Baran Soysal olmasına, o ise benim ona tek yumruk diye bağırmama şaşırmıştı. Babam ise kendini gülmemek için zor tutuyordu. Bakışmamız bittiğinde ilk konuşan o oldu.

"Tek yumruk mu?" Ben Baran hariç heryere bakarken yine sesini duydum.

"Bana bakar mısın Pare?" Başımı yavaşça Baran'a çevirdim ve gülümsedim.

"Ehe- efendim öğretmenim." Öğretmenim dediğimde dudakları hafifçe yukarı doğru kıvrıldı. Sonrada eski haline döndü.

"Tek yumruk neden dedin Pareciğim?" Pareciğim dedi lan! Ben sana Pareciğimi gösteririmde neyse...
Tamam gösteremem kabul ediyorum ama sizde gosteremezsiniz adama boşuna tek yumruk demiyorum ya!
Sonunda düşüncelerimden sıyrılıp konuşmaya başladım.

"Tek yumruğunla adamı yere serdiğin için olabilir mi?!"
Baran bana tek kaşını kaldırıp bakmaya başladı.

"Demek öyle, peki bunu nereden biliyorsun?" Aptal adam cevabını bildiğin soruları sormasan ölür müsün!

"Bildiğiniz üzere futbol maçları yapılıyor. Ronaldo, Mbappe ve Neymar gibi sayısız futbolcu futbol maçlarında tanınan kişiler. Bide boks maçları var ve sizde boks maçlarında tanınan bir isimsiniz. Yani bu demek oluyor ki maçınızı görmüşüm."
Oha lan ne güzel konuştum öyle. Bi dk. lan ben Mbappe, Neymar ve Ronaldo'yu nerden öğrendim?

Baran 32 diş sırıtırken babam ise sonunda kendini tutamayıp kahkaha attı. Ben babama hayretler içinde bakarken o hâlâ gülüyordu.
Allah'ım nereye düştüm ben!

Sonunda biraz insanca davranmaya başlayınca Baran eliyle asansörü gösterdi.

"Halis bey siz artık gidebilirsiniz. Bizde Pare'yle artık derslere yavaştan başlayalım. Hadi Pare"
Babam yanımızdan ayrılınca bizde asansöre binip yukarı kata çıktık. Duvarlara çevrelerle madalyonlar asılmıştı. Altında ise madalyonu kazanan kişinin adı yazıyordu. Çoğu madalyonun altında 'Baran Soysal' yazıyordu ama neyse...
Sonunda bana özel ayrılan odaya geldiğimizde ikimiz içeri girip kapıyı kapattık. Baran sadece dolaplar ve geniş bir koltuk olan odadan dolaplara doğru yöneldi. Dolabın içini açınca sadece taytlar, eşofmanlar, t-shirtler, croplar ve birkaç tanede sweatshirt gördüm.
Tam benim tarzım aferin Baran! Hadi bir alkış👏🏻

Baran dolabın içinden siyah bir tayt ve dar bir crop çıkardı. Elindeki kıyafetleri bana uzattı ve
"Bunları giy ve aşağıya geri dön. Seni aşağıda bekliyorum." Dedi ve odadan çıktı.
Hayır yani neden benim giyeceğim şeyleri o seçiyor ki?!
Oflayarak üstümü giyindim ve Baran'ın söylediği gibi aşağıya indim. Normalde okula giderken veya dışarı çıkarken böyle giyinmezdim. Çünkü ya erkeklerin gözlerine maruz kalırdım yada ilgiyi üstüme çektiğim için kızlar tarafından zorbalanırdım.

Asansörden inip adımımı dışarıya attığım an bağırma sesleri duydum. Biraz daha ilerlediğimde Baran ve iki kişinin kavga ettiğini gördüm. Koşarak Baran'ın yanına gittim. Gittiğim an gördüğüm kişiler donup kalmamı sağlamıştı, okuldaki zorbalarım.

Onlarda beni görünce konuşmayı bırakıp bana baktılar. Sonra ismi Aslı olan konuştu.

"Sürtük, senin burada ne işin var?" Sonrada Aslı'nın yanın duran Mert konuşmaya başladı.
"Vay be bizim cılız kız bu kadar iyi giyinir miydi? Ağzımın suyu akıcak lan!" Mert'ten tiksinerek geri geri adımlar atmaya başladım. Ben tam arkamı dönüp koşacakken Baran kolumu tutup beni arkasına çekti. Mert, Baran'ın bu hareketini görünce kahkaha atmaya başladı.

"Ne o, kendin gibi bir sevgilimi buldun cılız?" Mert bunu dediği an Baran, Mert'in yüzüne hızlı bir yumruk attı.
Valla hiç üzülmeyeceğim daha da beteri olsun banane!
Tamam Mert'in burnu için biraz üzüldüm çünkü tek yumruk, yumruk attığında kırılma sesi geldi.
Mert sendeleyerek yere düştüğünde Aslı koşarak onun yanına gitti. Baran burnundan soluyarak Mert ve Aslı'ya baktı ve

"Bir daha bu kızın 1 metre yakınında bile görürsem sizi lakabımın hakkını veririm!" Dedi. Aslı titrerken zorla konuştu.

"L-lakabın ne?" Baran bana gülümsedi ve

"Tek yumruk." Dedi.

⫘⫘⫘⫘⫘⫘
Selammm
Baran efsaneydi bu bölümdee
Umarım keyif aldığınız bir bölüm olmuştur
Sizi seviyorum
Hoşçakalınnn

Boks Öğretmenim| Yarı Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin