Tek yumruk Baran Soysal:
Ne!?Siz:
Neyini anlamadınız Baran Bey
BOKS ÖĞRETMENİM OLURMUSUNUZ?Tek yumruk Baran Soysal:
HayırEkrana 1 dakikadır bakıyorum. Neden bu kadar hızlı reddetti ki?
Tamam ben biraz fazla umutlanmisim ama o da bu kadar hızlı reddetmeseydi iyiydi...Siz:
Ama nedenTek yumruk Baran Soysal:
Çünkü ben kimseye özel boks Öğretmenliği yapmıyorumSiz:
Bir kerecik bana yapsanız olmaz mı?Tek yumruk Baran Soysal:
Olmaz, üzgünümSiz:
Peki, tamam görüşmemek üzereTek yumruk Baran Soysal:
Görüşmek üzere Pare HanımAferin lan sana Pare! Seninde bir gururun olduğunu bilsinler biraz.
Tamam azıcık yalvarmis olabilirim ama...1 hafta sonra
Babam ile bir boks Öğretmeni bulmuştuk ve şuanda spor salonunun içinde öğretmenimi bekliyorduk. Biraz sonra salonun köşesindeki kapı açılıp içinden en az Baran'ın ki kadar iri vücutlu kafasına saç bandanası takmış alnında dağılan saçları ve keskin yüz hatları olan öğretmenimin bize doğru yaklaştığını fark ettim. Siması çok tanıdık geliyordu fakat bir türlü çıkartmıyordum.
Tek yumruk ile konuşmamızın üzerinden 1 hafta geçmişti ve bir daha da konuşmamıştık.
Öğretmenim gelip karşımdaki sandalyeye oturdu. Elindeki dosyayı inceledikten sonra bakışları sonunda bizi buldu.
"Pare Boz, sizsiniz galiba." Başımı salladım ve öğretmenimi onayladım.
"Evet, benim."
Vücudunuz boks için uygunmu sizce?" Sanane desem ne olabilir ki?
"Hmhm şuanlık uygun değil ve bende bunun farkındayım ama bildiğiniz üzere herkes anasının karnından istediği fizik ile doğmuyor. Bu yüzden ben çalışarak vücudumu geliştirebileceğimi düşünüyorum."
Öğretmenim kafasını sallayıp elini uzattı."Kararlılığın saygı duyulacak cinsten. Böyle bir öğrencimin olmasını çok isterim. Ben yeni öğretmenin Baran Soysal memnun oldum Pare."
Baran Soysal dedi dimi o? Lan bi dk. Bu tek yumruk mu!
Gözlerimi irice açarak Baran'a baktım.
"Tek yumruk!"
⫘⫘⫘⫘⫘⫘
Selamm
Bölümü beğendiniz mii
Bu bölümü okulda boş derslerde yazdım sjsjsjsj
Umarım keyif aldığınız bir bölüm olmuştur. Hoşçakalınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boks Öğretmenim| Yarı Texting✓
RomancePare okulda uğradığı zorbalıklardan kurtulmak için boksör olmaya karar verir... Kapak tasarımı: @minik-panda