🪄Kilka słów na wstępie🪄

50 4 1
                                    

Witam Was w tej nowej-starej historii!

Kilka informacji na wstępie:

1. Jeśli komuś wydaje się, że już czytał coś bardzo podobnego, niewykluczone. Jest to moje drugie podejście do tej samej historii, tyle, że w odświeżonej wersji. Poprzednią, nieskończoną również znajdziecie na moim profilu.

2. Mam kilka rozdziałów w zapasie, ale resztę piszę na bieżąco. Może się więc zdarzyć, że jakiś rozdział ulegnie jeszcze małej poprawce na rzecz poprawienia wszelkich luk fabularnych.

3. Tworzę to dla siebie, ale i dla Was, więc jeśli zauważycie rażący błąd - czy to fabularny, ortograficzny, czy też jakaś scena po prostu będzie zbyt naciągana - dajcie znać. Nie gryzę (zazwyczaj).

4. Czytałam książki, ale oglądałam też filmy. Z tego względu w tym ff pojawią się zarówno wątki książkowe (Irytek), ale i te filmowe (zachowuję filmowy kolor włosów Neville'a, bliznę na ręku Hermiony itp).

5. Te ff łączy się (no dobra, chwilowo są luki fabularne) z innymi moimi dziełami. Zachęcam do zapoznania się z nimi!

6. Rozdziały będą pojawiać się nieregularnie, czasem z przerwami, ale te ff zamierzam doprowadzić do końca, więc śledźcie na bieżąco.

To tyle. Zachęcam do czytania i komentowania! Podzielcie się swoją opinią! Buziaki!

Śmierć nas nie rozdzieliOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz