7. rész

7 1 1
                                    

Sziasztok Drágák!

Ezer éve nem írtam nektek, épp itt az ideje. 😃

Mi a helyzet, hogy vagytok? Írjatok egy pár sort, mert én el vagyok havazva, sok a meló, de igyekszem haladni ezzel a történettel. Remélem nem nagyon haragudtok, hogy ilyen lassú vagyok. De végre beindultak az események, és innen már pörgősebb lesz. 😁

Baromira hideg van, én ezt már nem bírom, na de JK meg Serena innetől kezdve meg fog rohadni, legalább ők jó melegbe vannak. 😅

És gondoltam szólok, hogy van egy másik történetem, amit nem nagyon ismertek, meg persze abba hagytam, de most kedvem támadt folytatni, így néha ha lesz időm, oda is töltök fel egy részt. Én imádom őket, mert gonoszak és aljasok és egyáltalán nem cuki jó kislány és szerethető alvilági figurákról szól. A történet nem más, mint a Mindenáron. 

Nem szaporítom tovább szót. 

Jó olvasást kívánok!

Millió puszi

❤️❤️❤️

Serena

A reptér kihalt egyetlen gép foglalja el az egész teret. A szél erősen fúj, belekap a hajamba és a ruhám majdhogynem a nyakamba köt ki. Fehér hosszú ruhát választottam, ami igen merész, legalábbis hozzám képest. Általában nadrágot hordok. Ez a világ, amiben élek nehezen fogadja el a női vezetőket, ezért sem öltözködöm kihívóan. Ahogy a férfiak nadrágot viselek és a felsőrész sosem fedi fel a dekoltázsom, ám most megszegem ezt a szabályom. Születésnapi partira készülök, ide nem kell eltakarnom magam, sőt nem baj ha rám vetül a figyelem. Kihasználom a férfiak gyengeségeit és a nők irigységét. A külső adottságaim édesanyámtól örököltem, anya gyönyörű nő volt, tizenhatévesen Texas szépe lett, aztán megismerkedett apával. Nem csodálom, hogy apa a lábai előtt hevert, és még ha nem is vagyok olyan szép mint ő, de szorosan a nyomában vagyok, legalábbis a visszajelzések alapján, amit eddigi életem során kaptam.

Épphogy kiszállok, az autó ami ide hozott elhajt. Nincs visszaút. Antonio egy kicsit hiányzik, biztonságérzetet ad, ha mellettem van, de úgy hiszem apának nagyobb szüksége lesz rá. Igaz elég nehéz volt meggyőznöm, de végül belátta, hogy a körülményekre tekintettel apával kell maradnia. Esélyt kaphat a leendő férjem, bebizonyíthatja, hogy képes a biztonságomról gondoskodni.

A combom összedörzsölöm, rendben a helyén van minden. Egészséges tartás azért van bennem, a túlzott biztonság az oka, ám ennél is nagyobb a vágy, hogy kioltsam az életét annak a fantomnak. Lehet csak ez az egy esélyem lesz, így semmiképp nem halaszthatom el.

Amint a gépen elfoglalom a helyem, felhúzom a falakat, amire Antonio tanított és kizárok minden érzelmet, legyen az düh vagy félelem, csak a feladatomra koncentrálok. A kényelmes elefántcsont fehér bőrülésbe belesüppedek. Micsoda fennhéjázó fényűzés? Akár az elnökigép, de lehet még neki sem ilyen pazar. Felhörpintem a welcome drinket, amit a legiutaskísérő felszolgál. Furcsa kaparó ízt hagy maga után. És szédülést. Megemelem a poharat, kettő látok belőle.

Francba!

Bedrogoztak.

A felismerés után magával ragad a sötétség.

Amikor felébredek egy parkolóban találom magam. Luxusautók sorakoznak egymás mellett. Fekete és fehér elegáns uniformisba öltözött személyzet sertepertél. Bekísérik az újonnan érkezőket. A villába. Vagy mi fene.

A gyűlölet határánTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang