yeonjun ve taehyun özel konuşması
ben bu beomgyuyu bi gun fena benzeticem ama hangi gun
taehyun:
sana da gunaydin arkadasim
ne oldu yineyanima oturan kizin ustune kahve doktu
taehyun:
amk
sebep neymis
bilerek mi yaptio yanlislikla oldugunu soyluyo ama yerler mi
yemezler
onu bir kez olsun tanidiysam kiskandigi icin yapiyo bunutaehyun:
valla ben de seni bir kez olsun tanidiysam bu durum senin hosuna gidiyone alaka
eskidendi otaehyun:
hm
oyle diyosun yani
hic hosuna gitmiyokizin ustune kahve dokuldu
dersi kacirdi
nesi hosuma gitsintaehyun:
peki kardesim
inanmis gibi yapicamof sen de beni hakli bulacagina beomgyu diye tutturup duruyosun
neyse
geldikten sonra cok gorusemedik
bizim kafeye gidelim mi bugun laflariztaehyun:
sonunda bu ani bekliyodum
dersim bi 15dkya biter
konum at ucucam...
Kafede bir masaya oturur oturmaz etrafa göz gezdirdi Yeonjun. Uzun zamandır kendi ülkesinden uzakta yaşamıştı. Eskiden geldiği yerlere şimdi gelmek, hüzünlü hissetmesine sebep oluyordu.
Buraya en son lise sondayken gelmişti. Yanında Beomgyu, Taehyun ve Heeseung vardı. Heeseung ve Beomgyu yakın arkadaşlardı o zamanlar. Başta Beomgyu ile yakınlaşmış, sonrasında da hep birlikte takılır olmuşlardı.
Fakat bu arkadaşlıkları çok uzun sürmeden Beomgyuyla ayrılmış, ve yurt dışına gitmişti. Heeseung ve Taehyun da farklı üniversiteleri kazandıktan sonra çok görüşmez olmuşlardı. Taehyun, Beomgyu'yla hala görüşüyor muydu bilmiyordu. Merak etmiyordu da...ya da en azından o böyle düşünüyordu.Derin bir iç çekti. Kafede Taehyun'u beklerken daldığı düşüncelerden kurtulmak adına başını iki yana sallamıştı.
Tam o sırada istemsizce içeriye gelen yeni kişilere çevirmişti bakışlarını. Onları görmesiyle kaşlarını çatması da bir olmuştu tabii.
Beomgyu, onun üniversite arkadaşları ve Heeseung...
Tam onları düşündüğü anda karşısına çıkmaları, Yeonjun'u biraz şanssız hissettirmişti.Beomgyu ve arkadaşlarının burada ne işi vardı?
Aslında bunu sorgulamak tuhaf olabilirdi. Sonuçta Yeonjun burada 2 yıl yokken onlar buraya hep geliyor olmalılardı. Yeonjun bunu hesaba katmamıştı.
Bakışlarını onlardan kaçırdı. Ondan mümkün olduğunca uzak kalmak istese de beceremiyordu. Evren yine karşısına onu çıkarıyordu.
Başka şeylerle ilgileniyormuş gibi yapsa da çaktırmadan nerede olduklarına bakmıştı. Kendisine ne uzak ne de çok yakın, çaprazında bir masaya oturmuşlardı.
"Nerede kaldı bu Taehyun?" diye söylendi kendi kendine. O sırada tekrar çaktırmadan onlara bakacağı sırada Beomgyu'yla göz göze gelmişti. Beomgyu ona şaşkınlıkla bakmıştı önce. Sonra da gülümseyerek el sallamıştı. Yeonjun ise hiç oralı olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let me know | beomjun
Fanfictionbiten bu melodinin üstünde yalnız başıma duruyorum şimdi söyle bana bittiğini bileyim - exes to lovers