Episod 6: Menjadi Saksi

2.4K 40 3
                                    

1 Januari 2031

Aku mula menelentangkan tubuh Kak Izzah. Kedua kakinya yang terkuak langsung tidak dirapatkan kembali seolah-olah menunggu kehadiran batangku yang amat diriduinya.

Aku lihat Kak Izzah sudah terlalu bernafsu ketika ini. Tangannya meramas dan menarik kuat kedua puting teteknya yang sudah mengeras. Kak Izzah kelihatan sungguh menggoda apabila dalam keadaan bernafsu seperti itu. Aku memegang batangku yang sudah mengeras lalu aku gosokkan ke alur cipap kakakku. Sesekali aku menampar-nampar batangku ke biji Dan alur cipap Kak Izzah. Bunyian yang terhasil akibat cipap Kak Izzah yang basah itu semakin menaikkan nafsuku.

"Iwan...masukkan.." rengek Kak Izzah.

Aku hanya tersenyum melihat reaksi Kak Izzah. Aku tahu dia sudah dahagakn tusukan batang. Situasi yang mana aku lihat jauh berbeza dengan saat pertama kali Kak Izzah menerima tusukan batang pertamanya. Fikiranku mula menerawang ke hari yang mengubah hidup Kak Izzah. Semuanya bermula semasa aku berumur 10 tahun.

****

Pertengahan Ogos 2015

Setelah aku puas bermain di rumah rakanku Naim, aku bergegas pulang ke rumah atukku untuk bersiap ke sekolah agama. Memang sudah menjadi kebiasaanku setelah pulang dari sekolah kebangsaan, aku akan pergi ke rumah Naim. Lebih-lebih lagi apabila Naim kini kerap mengajarku untuk menonton video lucah. Aku pula setelah mengetahui nikmat melancap, aku seperti sudah ketagih. Keinginan aku untuk melihat tubuh bogel seorang perempuan juga terasa membuak-buak. Selain dari tubuh kakak dan sepupu perempuanku, aku juga pernah mengendap kakak Naim. Itu pun Naim yang mengajakku sekali. Pendek kata, Naimlah setan yang bertanggungjawab memperkenalkan aku tentang seks.

Sebaik sahaja aku masuk ke dalam rumah, aku melihat Kak Izzah sedang berbaring diatas sofa dihadapan TV. Aku mendekati Kak Izzah untuk menegurnya. Rupa-rupanya, Kak Izzah sudah tertidur. Entah mengapa, fikiran jahat mula datang kerana aku masih lagi dipengaruhi nafsu setelah menonton video lucah di rumah Naim tadi.

Kak Izzah yang masih lagi belum menukar pakaian sekolahnya aku tenung dengan penuh debar. Aku perhatikan dadanya yang turun naik, kelihatan lebih bulat apabila Kak Izzah memakai baju kurung putih sekolahnya itu. Dengan teragak-agak, aku memberanikan diri untuk menyentuh tetek Kak Izzah. Aku cuit-cuit dengan jariku seketika untuk melihat respon. Setelah Kak Izzah seperti tidak menyedari, aku sentuh pula dengan tapak tanganku.

Aku menjadi begitu teruja. Jika sebelum ini, aku pernah juga beberapa kali menyentuh tubuh Kak Izzah, tetapi itu pada waktu malam dan dalam keadaan gelap. Penglihatanku juga agak terbatas. Tetapi hari ini adalah Kali pertama aku melakukannya pada siang hari. Dan jujur aku katakan, Kak Izzah nampak paling seksi apabila dia berpakaian sekolah. Aku sendiri tidak pasti kenapa.

Beberapa ketika kemudian, aku beralih pula ke bahagian bawah. Idea jahat mula datang. Selama ini, aku langsung tidak pernah melihat pepek Kak Izzah. Masa aku kecil pun, walaupun aku pernah mandi bersamanya, Kak Izzah akan menutup bahagian bawahnya. Kali ini, aku nekad untuk mengambil peluang yang ada. Tanganku mula mengangkat kain biru Kak Izzah dan aku mula mengintai dari bawah. Aku sedikit kecewa kerana Kak Izzah memakai seluar dalam. Namun, aku tetap terangsang kerana itu juga pertama kali aku melihatnya.

Aku ingin menerokai lagi. Perlahan-lahan aku selak kain Kak Izzah keatas. Baru sahaja sampai paras paha, aku terdengar deruman enjin motorsikal di luar. Itu bunyi motor abang sulungku, Abang Ijoi. Kelam kabut aku membetulkan kembali kain Kak Izzah dan berlari masuk kedalam bilik Kak Izzah.

"Aduh..potong betul la." Aku berkata kecewa.

Aku tidak menyangka pula yang Abang Ijoi balik tengah hari itu. Selalunya dia akan melepak sampai ke petang. Sudahlah nafsu aku kian memuncak. Aku tidak kira. Aku mahu lepaskan air mani yang semakin menakung ini. Aku segera menyelongkar almari baju Kak Izzah, ingin melancap menggunakan pakaian dalamnya seperti yang selalu aku buat sebelum ini. Aku mencapai seluar dalam Kak Izzah yang berwarna pink, sama seperti yang dia pakai tadi. Kemudian aku ternampak tudung sekolahnya yang tergantung di tepi almari. Aku capai tudung itu dan aku cium. Haruman dari rambut Kak Izzah serta sedikit bau peluh membuatkan aku semakin terangsang. Tanpa berlengah, aku terus melancap.

"Apa yang abang buat ni?!"

Lancapan aku terhenti apabila mendengar suara Kak Izzah di luar. Tudung yang mambaluti batangku aku pegang seketika. Telingaku cuba mengamati apa yang berlaku diluar.

"Ishhkk...!! Abang!! Iskkk...!! Kenapa buat Izzah macam ni...!! Tolong la jangan buat macam ni..Izzah ni adik abang..!!"

Terdengar lagi jeritan Kak Izzah. Aku tergamam. Serta merta aku hentikan lancapanku. Tudung dan seluar dalam Kak Izzah aku simpan semula. Kemudian dengan penuh debar, aku menghampiri pintu bilik. Dengan berhati-hati, aku membuka sedikit pintu bilik dan mengintai dari dalam. Aku sedikit terperanjat apabila melihat Kak Izzah masih berbaring sedang bergelut dengan Abang Ijoi. Sangkaanku, mereka sedang bergurau. Namun jangkaan aku meleset apabila aku lihat Abang Ijoi kini sudah menelanjangkan tubuh Kak Izzah.

Tidak perlulah aku ceritakan apa yang berlaku, kerana korang pasti boleh mengetahuinya dengan lebih detail dalam kisah Kak Izzah dalam episod 'Serakah'. Yang aku tahu, entah mengapa aku meneruskan lancapanku sambil melihat aksi dihadapan mata. Itu juga kali pertama aku menyaksikan tubuh Kak Izzah bertelanjang tanpa seurat benang.

Pada ketika itu, dengan umurku yang masih mentah, aku masih lagi tidak mengerti dengan apa yang terjadi. Apa yang aku tahu ketika itu, Kak Izzah dan Abang Ijoi sedang melakukan hubungan seks, sama seperti didalam video-video lucah yang pernah aku tonton. Cuma yang aku pelik, Kak Izzah hanya menangis tanpa henti. Sehinggalah akhirnya aku memancutkan air maniku didinding bilik.

"Ingat. Kalau kau cerita kat sapa-sapa, siap kau. Hah lagi satu, lepas ni masak. Aku lapar ni tak makan lagi."

Kedengaran suara Abang Ijoi lagi. Aku melihat Abang Ijoi mengenakan kembali pakaiannya sebelum dia berlalu pergi. Tidak lama kemudian, terdengar enjin motorsikalnya dihidupkan dan terus bergerak meninggalkan rumah. Aku segera membersihkan sisa air mani yang meleleh di dinding bilik dengan bajuku. Kemudian, dengan terhendap-hendap, aku menyusup keluar dari bilik dan berlari kearah beranda rumah. Aku mengintai lagi dari celah tingkap. Aku melihat Kak Izzah yang masih lagi menangis, berjalan terhuyung hayang dalam keadaan bogel sambil memeluk pakaiannya masuk kedalam bilik.

Beribu persoalan bermain dalam kepalaku ketika ini. Aku kemudiannya menyusup masuk dan menghampiri pintu bilik Kak Izzah. Niatku untuk mengintai Kak Izzah. Kali ini bukan kerana nafsu, tetapi kerana perasaan ingin tahu keadaan Kak Izzah. Baru sahaja aku menghampiri, pintu bilik Kak Izzah terbuka.

"Eh Iwan... Iwan pergi mana?" Soal Kak Izzah dengan suaranya sedikit serak seperti orang menangis.

Aku hanya memandang Kak Izzah tanpa menjawab soalannya. Kak Izzah kini sudahpun menukar pakaiannya dengan berkain batik dan t-shirt lengan panjang.

"Akak..akak nangis ke?" Soalku.

Sungguh aku terlalu sayang pada Kak Izzah. Kerana Kak Izzah lah yang menjadi pengganti ibuku dirumah ini. Walaupun aku sering dikuasai nafsu dengan mencabulnya, tetapi perasaan sayangku ini lebih bersifat kekeluargaan. Melihat dia menangis amat meruntun jiwaku.

"Tak lah. Mana ada akak nangis." Kata Kak Izzah sambil tersenyum.

Kemudian Kak Izzah memeluk tubuhku. Dapat aku rasakan tubuhnya bergetar-getar dengan suara hidungnya yang berhingus. Aku tahu dia sedang menangis tapi kali ini aku biarkan sahaja dia memelukku.

"Dah. Akak nak pergi masak kejap. Iwan pergi mandi, lepastu siap. Nanti nak pergi sekolah agama kan? Lepastu makan." Kata Kak Izzah selepas melepaskan pelukannya.

Aku hanya mengangguk. Kak Izzah tersenyum kearahku menutup kesedihannya sebelum dia berlalu pergi menuju ke dapur.

****

Peristiwa itu telah mengubah hidup Kak Izzah. Aku simpan kemas rahsia itu sehingga kini. Pada awalnya, aku langsung tidak mengerti, namun setelah aku menginjak remaja, barulah aku tahu pada hari itu, Abang Ijoi telah merogol Kak Izzah. Dan sehingga ke saat ini juga, tiada siapa yang tahu bahawa akulah yang menjadi saksi kejadian itu, termasuklah Kak Izzah sendiri.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Memoir Seorang PendosaWhere stories live. Discover now