1 Januari 2031
Kak Izzah semakin laju mengeliat dan mengeluh kesah. Tangannya mengusap kepalaku dan terkadang mencengkam rambutku sekuat hatinya. Aku tahu Kak Izzah semakin tak tentu arah di dalam gelora taufan yang mengganas. Aku memperlahankan jilatan serakah ku dan mula bermain-main dengan keinginan Kak Izzah yang teratas. Dengan berhati-hati aku menjilat perlahan-lahan kawasan sekitar lubuk permatanya. Sesekali aku hembuskan nafas hangat kearah lubuk permatanya dan ku jilat sedikit bahagian bibir cipap. Dia semakin mendesah dan membuatkan punggungnya terangkat- angkat.
Terpesona dengan segala keindahan di depan mata, aku meneruskan jilatan keramatku pada lubuk permata Kak Izzah dengan sepenuh hati. Aku dapat merasakan cairan mazi Kak Izzah membanjiri mulutku dan menerbitkan rasa yang cukup indah dan enak pada deria rasa lidah ku. Aku menikmati cairan tersebut dengan penuh ghairah. Semakin laju aku menjilat, semakin rancak Kak Izzah mengeluh dan mendesah. tubuhnya semakin berombak dan bergegar.
Aku semakin hanyut dibuai nafsu. Tidak pernah aku merasakan getaran nafsu sehebat ini ketika melakukan hubungan seks. Hanya Kak Izzah sahaja yang boleh memuaskan aku. Dan segalanya bermula pada hari itu.
****
Awal Januari, 2014
Pada tahun itu, aku sudah memasuki Darjah Dua. Hari-hariku masih sama seperti sebelumnya. Masih lagi seperti kanak-kanak yang lain, riang bermain.
Sejak aku mandi bersama Kak Maria tempoh hari, aku sering membayangkan tubuh telanjang seorang perempuan. Setiap kali aku membayangkannya, pasti batang konekku akan mengeras.
Namun setelah insiden itu, aku dah tak dapat lagi mandi bersama dengan Kak Maria. Sebab dia cakap aku dah besar, tak boleh mandi dengan orang perempuan lagi. Aku sendiri pon tak faham dengan maksud Kak Maria tu. Takkan sebab aku terkencing hari tu dan terkena dekat badan dia? Dia marah ke sebab tu?
Keinginan aku untuk melihat tubuh perempuan bertambah kuat. Sampailah satu hari, semasa aku dirumah. Waktu tu adalah cuti sekolah. Kak Izzah ada dirumah waktu itu. Kak Maria dan Kak Ida aku tak nampak. Mungkin sudah keluar.
Waktu itu, aku baru bangun tidur. Aku lihat keadaan dirumah sunyi sepi. Yang ada pon maklong yang sedang sibuk mengemas dapur. Atuk pula sedang membaca surat khabar di beranda rumah. Yang lain aku tak pasti kemana. Mungkin keluar juga.
Aku tercari-cari kelibat kakakku. Begitulah habitku setiap pagi. Mungkin aku terlalu rapat dengan Kak Izzah, jadi terlebih manja dengan dia.
" Akak...akak kat mana?" aku melaung memanggil Kak Izzah. Sepi. Mataku melilau mencari.
" Kak Izzahhh..." laungku lagi.
" Akak kat sini..kenapaa?" terdengar suara kakakku menyahut dari luar.
Aku berasa lega apabila mendengar suara kakakku. Yes. Aku ada kawan. Takdalah kena tinggal sorang-sorang kat rumah. Aku dengan gembira berlari menuju ke pintu dapur. Aku nampak Kak Izzah sedang menjemur kain di ampaian.
" Akak..." Panggil aku lagi. Ceria.
" Ya Iwan. Nak apa ni? Akak sidai kain kejap. Meh sini tolong akak." panggil Kak Izzah.
Aku dengan pantas terus memakai selipar dan berlari kearahnya. Sebaik sahaja aku melihat Kak Izzah disebalik kain-kain yang sudah dijemur itu, langkahku mati. Tergamam. Kak Izzah hanya berkemban dengan kain batik. Kain itu dibalut kemas ketubuhnya, menutupi bahagian tetek sehingga lutut. Menampakkan bahagian betisnya yang putih dan licin itu. Bahunya yang terdedah pula ditutup dengan tuala putih.
Mataku tidak lekang dari memerhati bahagian teteknya yang dibalut kain batik itu. Terus aku teringat pada tetek Kak Maria tempoh hari. Tetek kakakku kecil sahaja. Tak sebesar tetek Kak Maria yang bulat itu. Jika sebelum ini aku tidak merasa apa-apa, tetapi hari ini aku menjadi tak keruan. Mahu sahaja aku menarik kain batik kakakku itu dan melihat tubuh telanjangnya.
YOU ARE READING
Memoir Seorang Pendosa
Fantasi⚠️🔞 WARNING!!! 🔞⚠️ Mini siri dari cerita Izzah 2.0. Mengisahkan tentang Azwan, yang menjadikan kakaknya sebagai pelempias nafsu. Ikuti kisah Azwan dalam mini siri ini. Enjoy. ⚠️🔞AMARAN!!! 🔞⚠️ Cerita ini mengandungi babak 18sx yang melampau. Tida...