1 Januari 2031
Nafas Kak Izzah mulai reda. Kepitan kedua belah kakinya sudah dilonggarkan dan matanya terpejam rapat. Aku melepaskan peganganku pada tubuh Kak Izzah dan berbaring disebelahnya. Aku cium bibirnya yang munggil dan comel dengan mulutku yang penuh dengan air mazinya dan aku jilat telinga dan leher nya. Selepas itu aku peluk rapat tubuhnya dan Kak Izzah membalas pelukanku dengan sangat erat.
Setelah berehat hampir lima minit, aku kembali beraksi untuk menyempurnakan asmara kami. Aku tahu Kak Izzah seorang perempuan yang sangat submissive. Aku hanya perlu memainkan perananku dengan sebaik mungkin. Aku memegang rusuk Kak Izzah dengan tapak tangan ku dan menggosok dengan perlahan. Selepas itu aku menjalarkan tangan kepada buah dada Kak Izzah yang mekar dan pejal itu. Perlahan aku gentel dan aku cium putingnya yang kemerahan. Agak lama kemudian aku mula menghisap dan meramas kedua payudaranya secara berganti-ganti, kadangkala aku gigit sedikit putingnya serta menjilat disekitar ketiaknya dan Kak Izzah akan menjerit kecil kesedapan.
Walaupun sudah berpuluh gadis yang aku setubuhi termasuk isteriku, namun seorangpun tidak memberikan aku kenikmatan seperti mana aku bersama Kak Izzah. Sedang aku menikmati buah dada montok kakakku, kenangan silam kembali menjelma difikiranku...
****
Januari 2015
Petang itu aku bangun dari tidur, suasana didalam rumah agak sunyi. Yang ada cuma atuk yang sedang duduk di beranda hadapan serta mak long yang sedang berehat dihadapan tv. Abang-abangku tidak tahu kemana. Kak Izzah pula sudah keluar ke pekan Banting bersama paklong dan Kak Ida.
Aku mengesat mata. Masih lagi mamai. Baru sahaja aku hendak bangun, aku lihat batang konekku sedang mengeras didalam seluar. Terus aku berbaring semula.
"Aduh..kenapa stim pulak ni?"
Sejak aku bersama Naim hari tu, semakin banyak perkara seks yang aku tahu. Malah selalu juga dia menunjukkan video blue kepada aku. Aku juga sudah pandai beronani.
" Kalau kote ko tegang, ko lancap je. Best doh. "
Terngiang-ngiang kata-kata kawan aku yang sorang tu. Dan ketika itu, tangan aku sudah pon mengurut-urut batang konekku yang sudah keras itu didalam seluar.
***
"Eh Iwan..ko ni makin seronok kan tengok blue? Tak padan dengan belum sunat. Hahaha" Naim ketawa melihat aku yang sedang asyik melihay video blue di telefon bimbitnya.
" Ko la ajar aku. Best kot..hahaha" aku hanya ketawa.
" Ko melancap tak?" Naim bertanya.
"Kalau stim, aku lancap la." aku menjawab selamba.
" Ko penah bau pepek perempuan tak?" Naim bertanya tiba-tiba.
Aku menggeleng laju.
"Ko nak try?" dia bertanya lagi.
" Camana?" aku bertanya pula.
Kemudian Naim mendekatiku dan berbisik sesuatu.
" Lepas tu ko lancap la. Fuh..lagi best." sambungnya lagi.
"camana ko tau? Ko penah buat ke?" aku meminta kepastian.
"aku selalu buat. Sebab tu aku tau. Ko try la.." katanya lagi.
"sapa punya?adik ko ke?" aku bertanya.
"adik aku kecik lagi. Tak best. Kakak aku laa."
Aku hanya menganguk. Lagipun aku sudah mengagak.
****
Aku bangun dan berfikir. Perbualan aku dengan Naim hari tu bermain difikiran. Inilah masa untuk aku mencuba. Dan akhirnya perlahan-lahan aku bangun dan berjalan menuju ke dapur sambil mencover benjolan batang konekku didalam seluar.
Aku pergi kearah mesin basuh. Bakul baju kotor ditepi mesin basuh itu aku selongkar. Satu persatu pakaian didalam bakul itu aku belek, dan akhirnya aku jumpa. Aku mengambil seluar dalam serta bra Kak Izzah. Tak susah untuk aku membezakannya. Sebab Kak Izzah kurus. Sudah pasti seluar dalam dan bra dia kecik je. Aku membawa seluar dalam dan bra kakakku itu kedalam bilik mandi.
Didalam, aku segera membuka seluarku. Batang konekku sudah keras mencanak keatas. Seluar dalam ditangan aku tenung, dan pelahan-lahan aku menciumnya. Baunya agak masam dan sedikit hancing, tapi cukup membuatkan batang konekku berdenyut hebat.
"macam ni ke bau pepek perempuan?" aku berfikir didalam hati.
Aku hidu seluar dalam Kak Izzah sambil menggosokkan batangku. Bahagian yang menutupi pepek Kak Izzah aku hidu dan jilat. Terdapat satu kesan garisan yang sedikit kekuningan dibahagian itu. Mungkin itu kesan pepek Kak Izzah. Aku menjilat sambil membayangkan seperti pepek Kak Izzah. Baunya benar-benar membuat aku khayal.
Bra Kak Izzah pula aku balut pada batangku. Membayangkan seolah aku menggeselkan batang konekku di teteknya, macam dalam video blue yang aku tengok.
Semakin lama semakin nikmat. Sensasi lancapan aku kali ini betul-betul luar biasa. Betul apa yang Naim cakap. Dan akhirnya aku mencapai klimaks. Aku memancutkan air maniku pada bra Kak Izzah. Pekat dan banyak sekali. Terketar-ketar tubuh kecilku. Tidak pernah aku rasa sesedap ni. Aku lihat air maniku bertakung didalam cup bra kakakku. Sisa air mani pada konekku pula aku lap dengan seluar dalamnya.
Setelah mengenakan semula seluarku, aku keluar dari bilik air. Aku meletakkan kembali bra dan seluar dalam kak Izzah kedalam bakul dan aku mencampur adukkan pakaian didalam bakul itu supaya nanti tiada yang perasan dengan kegiatan aku tadi.
"Hah...buat apa tu?"
Aku hampir melompat apabila disergah.
"Akak...terkejut Iwan." aku gementar apabila melihat Kak Izzah dihadapanku. Sedaya upaya aku menyembunyikan riak wajahku.
"Hahah padan muka. Iwan buat apa ni?" Kak Izzah hanya tertawa melihat aku yang terkejut itu.
"Er..err takda ape-ape. Baru lepas kencing tadi. Kejapnya akak pegi Banting?" aku menukar topik.
" Akak teman Kak Ida pegi beli barang je. Paklong nak cepat." Kak Izzah menjawab sambil meletakkan barang-barang yang dibeli diatas meja.
"oo..okey..Iwan nak pegi rumah Naim jap. Bye.." aku berkata sambil berlari meniggalkan dapur.
"fuhh..nasib baik tak kantoi."
NOTES:
Jawapan untuk quiz sudah terjawab. Takda sorang pon yang betul. Jawapan yang paling hampir adalah dari bumblee008 dan riderooo .Btw sekali lagi author bagitau. utaR4 adalah 'For Ratu' yang dieja secara terbalik. Author anak jati kuala lumpur. Bukan utara. Adios
YOU ARE READING
Memoir Seorang Pendosa
Fantasy⚠️🔞 WARNING!!! 🔞⚠️ Mini siri dari cerita Izzah 2.0. Mengisahkan tentang Azwan, yang menjadikan kakaknya sebagai pelempias nafsu. Ikuti kisah Azwan dalam mini siri ini. Enjoy. ⚠️🔞AMARAN!!! 🔞⚠️ Cerita ini mengandungi babak 18sx yang melampau. Tida...