1 Januari 2031
Aku mula meniarapkan tubuh Kak Izzah diatas tilam. Rengekan serta tawa manjanya menjadi latar suasana bilik itu. Lekukan punggungnya yang menonggek itu benar-benar menaikkan nafsuku.
Perlahan-lahan, aku mengelus kulit punggung Kak Izzah yang halus itu. Aku meramas semahunya. Sungguh pejal sekali. Punggung yang senemangnya menjadi idamanku sejak kecil lagi.
Tanpa berlengah, aku sembamkan wajahku ke punggung gebu itu. Daging pejal punggungnya aku selak dan aku hidu semahunya. Tiada cacat celanya. Kak Izzah memang pandai menjaga kebersihan. Aku kerjakan semahunya sehingga kedengaran rengekan halus Kak Izzah. Ingatanku kembali menerjah saat pertama kali aku merasai satu ketika dulu.
November 2016
Sejak dari tadi aku tidak dapat melelapkan mata. Puas aku berpusing kekiri dan kekanan cuba untuk tidur tetapi masih juga tidak boleh tidur. Batangku masih lagi keras akibat menonton cerita "van wylder-freshman year" bersama abang dan sepupuku Faiz di laptop.
Aku kini sudah berani menonton video ataupun filem 18sx bersama sepupu dan abangku ataupun rakan-rakanku. Sehinggakan kini, aku seperti sudah ketagihan melancap. Dan yang menjadi mangsa adalah seluar dalam dan bra kak Izzah. Selalulunya apabila aku sudah tidak dapat menahan, pasti aku akan menyelinap masuk ke dalam bilik kak Izzah untuk melancap sambil meraba tubuh kakakku itu.Aku sudah tidak mahu menunggu lagi. Air gatalku yang sudah bertakung ini harus dilepaskan. Jam menunjukkan pukul satu setengah pagi. Perlahan-lahan keluar dari bilik dan menuju ke bilik kak Izzah. Terhendap-hendap aku menuju ke pintu bilik Izzah. Dengan berhati-hati aku memulas tombol pintu. Seperti biasa, ianya tidak berkunci. Aku masuk ke dalam dan segera menutup pintu. Aku perhatikan tempat tidur sepupuku Kak Ida yang berada di hadapan pintu. Nampaknya dia sudah nyenyak tudur. Setelah yakin, aku mula merapati ke tempat tidur kak Izzah . Kak Uzzah juga kelihatan sedang nyenyak tidur di atas tilamnya. Ketika itu aku melihat kakakku hanya memakai singlet dan seluar pendek sahaja. Kak Izzah sedang tidur dalam keadaan mengiring memeluk bantal peluk, menampak kan bentuk bontotnya yang bulat dan mantap.
Aku segera menanggalkan seluarku. Batang yang sudah keras itu diurut-urut. Kemudian, aku memanjat tilam dan merapati kakakku yang sedang tidur. Seperti biasa, aku akan mencuit-cuit perlahan tubuh kak Izzah dengan jari untuk memastikan dia benar-benar lena. Bibirku mengukirkan senyuman kerana melihat tiada tanda-tanda pergerakan pada kakakku itu. Aku kemudiannya merapati tubuh kakakku dan menghidu aroma tubuh kak Izzah di seluruh badan. Dari leher hingga ke bahagian tetek. Jemariku mencuit tetek kak Izzah yang masih berbaju itu. Terketar-ketar tanganku walaupun sudah beberapa kali aku melakukannya. Kemudian aku bongkokkan diri lalu mencium pula di bahagian kangkang serta punggung kak Izzah. Aroma harum semulajadi serta lotion yang dipakai oleh kak Izzah membuatkan aku tidak keruan.
Kali ini aku nekad. Aku tidak mahu melancap sahaja. Aku ingin meniru seperti video yang telah aku lihat selama ini. Dan sekarang aku mahu meniru aksi seperti satu video yang aku lihat di internet. Di dalam video itu, seorang lelaki merakam perbuatannya melakukan seks dengan kakaknya yang sedang tidur.
Aku kini memberanikan diri untuk membuka seluar pendek kak Izzah. Dengan perlahan-lahan aku menarik seluar kakakku itu ke bawah. Aku memegang kaki kakakku serta menarik sedikit demi sedikit sehinggalah seluar itu berjaya di tanggal. Kini hanya tinggal seluar dalam kak Izzah yang berwarna merah itu sahaja. Kemudian aku mula memegang punggung kak Izzah lalu kuusap perlahan. Sungguh lembut dan halus aku rasakan. Melihat tiada respon dari kak Izzah, aku segera melurutkan seluar dalam kakakku itu ke bawah. Terpampanglah di depan mata pepek kak Izzah yang telah menjadi bahan lancapanku selama ini.
Baru saja aku ingin menyentuh pepek kak Izzah, tiba tiba tubuh kakakku bergerak. Aku menjadi kaku dan melihat reaksi Izzah seterusnya. Nasibku baik kerana kak Izzah hanya menukar posisi tidur. Langsung tidak menyedari yang adiknya ini sedang mancabul tubuhnya. Kak Izzah kini terbaring dalam keadaan terlentang serta sedikit terkangkang. Aku tersenyum kerana akan lebih mudah untuk menerokai tubuh kakakku itu.
Aku kini cuba menyelak baju kak Izzah ke atas. Perlahan-lahan aku singkap baju itu ke atas sehingga menampakkan sepasang gunung berkembar yang tidak memakai coli itu. Aku memegang tetek kak Izzah dan perlahan-lahan mula meramas. Terasa lembut dan kenyal. Jariku pula memainkan puting comel kak Izzah. Aku kemudiannya memberanikan diri untuk cuba menghisap puting itu. Perlahan lahan aku merapatkan wajah ke tetek Kak Izzah. Lidahku berhati-hati bermain di puting Izzah. Aku mula menghisap puting tetek kak Izzah sambil memicit-micit daging gebu serta montok itu.Setelelah puas bermain dengan tetek, aku mula merangkak ke bahagian atas. Aku melutut di sebelah kakakku sambil mengurut-urut batang. Kemudian aku mendekatkan kepala batang konekkuke wajah kak Izzah yang masih lena itu. Aku geselkan batangku ke pipi serta mulut kak Izzah. Sesekali menampar lembut pipi serta bibir kak Izzah dengan batangku. Kalau ikutkan hati, ingin sekali aku membenamkan batangku ini ke dalam mulut kak Izzah, tetapi takut pula kakakak itu tersedar dari tidur. Cukuplah aku hanya membayangkan kak Izzah sedang mengulum batangku.
Selepas itu, aku bergerak pula ke bahagian kangkang kak Izzah. Aku merangkak perlahan-lahan dan membenamkan mukaku ke celah kangkang kak Izzah. Tanganku mengelus lembut bulu cipap kak Izzah yang lembut dan halus itu. Aku menghidu aroma cipap kakakku dan kemudian menjelirkan lidah. Aku mula menjilat cipap tembam kak Izzah. Jilatanku yang lembut itu membelah bibir pantat kak Izzah. Lubang cipap kak Izzah telah basah dengan air liurku. Kemudian aku kuakkan bibir cipap dengan jari, dan membenamkan lidahku kedalam. Sungguh sedap sekali aku rasakan sehinggakan batangku sendiri terasa berdenyut-denyut.
Sekali lagi tubuh kakakku itu bergerak. Aku segera bangun dan turun dari tilam. Kak Izzah menukar posisi tidurnya lagi. Kali ini tubuh kak Izzah mengiring lagi sambil kakinya memeluk bantal. Aku menunggu beberapa ketika. Mujurlah kak Izzah masih lagi tidur. Aku memanjat tilam semula dan kali ini aku ingin menamatkan permainanku. Aku merapatkan batangku ke bahagian cipap kak Izzah yang sedang mengiring itu. Aku geselkan batangke belahan bibir cipap kak Izzah. Kemudian aku cuba memasukkan batang yang sepanjang hampir 5 inci itu ke dalam lubang pepek kak Izzah. Sedikit demi sedikit batangku masuk ke dalam. Aku mula mendayung perlahan. Mataku terpejam menikmati pengalaman kali pertama itu. Dulu pernah juga aku cuba untuk memasukkan batangku ke dalam pepek kak Izzah, tetapi tidak berjaya kerana kak Izzah tersedar. Kali ini aku akan mengambil peluang sebaiknya.
Aku menghenjut berhati-hati sambil tanganku mula meramas ramas tetek kak Izzah. Semakin lama pergerakan batangku semakin mudah kerana cipap kak Izzah terasa semakin licin. Ditambah pula batangku yang kecil memudahkan lagi proses keluar masuk. Aku dapat merasakan batangku seperti disedut masuk ke dalam membuatkan aku ingin memancutkan air mani. Aku melajukan henjutan. Bila-bila masa sahaja air maniku akan terpancut.
"aaaaaaahhhhhhhhhh."
Aku memancutkan air mani ke dalam pepek kakakku. Pancutannya kali ini dirasakan banyak dan deras, tidak seperti selalu apabila aku melancap. Nafasku terasa laju dari biasa. Aku kemudiannya mencabut batangku yang semakin mengendur itu dari lubang pepek kak Izzah. Aku intai sedikit kebahagian cipap kak Izzah dan melihat air mani meleleh keluar dari rongga cipap kakakku itu. Perlahan-lahan aku turun dari katil dan memakai kembali seluarku. Aku pandang sekilas kakakku yang masih belum sedar. Perasaan bersalah dan menyesal mula menyelubungi.
Tanpa berlengah, aku berjengket-jengket ke arah pintu dan terus keluar dari bilik kak Izzah. Dengan berhati-hati aku melangkah masuk ke dalam bilikku semula. Aku terbaring di atas katil. Bagai tidak percaya dengan apa yang telah dilakukan. Kerana tewas dengan hawa nafsu, aku sanggup mencabul kakakku sendiri. Sebelum ini mungkin aku tidak tahu tentang sumbang mahram kerana masih kecil, tetapi sekarang aku sudah tahu apa yang aku lakukan selama ini adalah salah apatah lagi aku melakukannya kepada kakak kandungku sendiri. Namun, aku tidak dapat mengawal hawa nafsuku. Bagi aku, kak Izzah sentiasa membuatkan aku bernafsu apabila melihatnya.
****
Izzah membuka matanya. Dia tertawa kecil sambil mengelap saki baki air mani yang meleleh keluar dari cipapnya. Kemudian dia memakai semula seluarnya yang telah tertanggal itu.
" dah makin berani kau ya sekarang Iwan? Dulu kau melancap sekarang kau dah pandai nak rasa pepek." katanya di dalam hati.
YOU ARE READING
Memoir Seorang Pendosa
Viễn tưởng⚠️🔞 WARNING!!! 🔞⚠️ Mini siri dari cerita Izzah 2.0. Mengisahkan tentang Azwan, yang menjadikan kakaknya sebagai pelempias nafsu. Ikuti kisah Azwan dalam mini siri ini. Enjoy. ⚠️🔞AMARAN!!! 🔞⚠️ Cerita ini mengandungi babak 18sx yang melampau. Tida...